Laivalla vanhempieni kanssa

candyman

Oli jo aikakin päästä kotiin Suomeen. Olin kiertänyt Keski- ja Etelä-Eurooppaa vahempieni kanssa jo melkein kuukauden, ja vaikka hauskaa olikin ollut, oli jo korkea aika päästä viettämään kesälomaa kavereiden kanssa. Olihan lukiokin juuri päättynyt ja ensimmäinen kokonainen vuosi täysi-ikäisenä kaikilla kavereillani, minut mukaan lukien, edessä.

Laivalla söimme hyvin seisovassapöydässä. Ruoan jälkeen kello oli jo lähes kymmenen, ja se alkoi painaa meissä jokaisessa. Pikkusiskoni ja pikkuveljeni halusivat nähdä show-esityksen karaoke-baarissa, joten vanhempani lähtivät heidän kanssaan sinne. Itse en tästä välittänyt, vaan lähdin kiertelemään laivaa ja pelikoneita.

Eikä aikaakaan kun olin kaikki rahani pelannut. Jätin kuitenkin euron jolla ostin itselleni automaatista tölkin kokista. Lähdin kävelemään kohti hyttiäni. Koko laivalla ei tuntunut olevan ikäisiäni poikia, saatika tyttöjä. Kävelin pitkän hyttikäytävän poikki. Joistakin hyteistä kuului kova melu, joistakin kova musiikin soitto. Juuri kun käytävä oli loppumaisillaan oli yksi hyttien ovista auki. Hidastin hieman tällä kohtaa ja samalla kun ohitin hytin, kurkistin sisälle.

Hytissä istui kaksi naista. Toisella oli vaaleat pitkät hiukset, toisella lyhyet tummat punaisilla raidoilla. Olisin muuten ohittanu hytin, mutta toinen naisista huusi minulle jotain. Pysähdyin, pakitin hieman ja katsoin hyttiin. "Mitä?"- kysyin ja katsoin tummahiuksista tyttöä? "Meillä on kummallakin kauhea jano, pystykkö tarjoon hieman kokista?". Aluksi hieman epäröiden astelin hyttiin sisälle ja tarjosin tölkin naiselle. Hän nappasi sen kädestäni ja joi, antoi vaaleatukkaiselle kaverilleen ja lipaisi kielellään ylimääräiset juomat huuliltaan. "Kiitos paljon, miten voimme tämän korvata?" kysyi blondi? "Ääh, mitäpä tuosta" - sanoin ja poistuin hytistä.

Ehkä viisi metriä hytin jälkeen tummahiuksinen nainen huusi hytin ovelta minulle "tule takaisin, meillä on sulle pieni yllätys.."... Nielaisin, ja kävelin takaisin tuttuun hyttiin. Naiset käskivät minun sulkea hytin ovi. Tein työtä käskettyä. He käskivät minun myös laittaa valot päälle, ja en epäröinyt yhtään. "Minkäs ikäinen nuorukainen oikein olet?" blondi kysyi. "18... täytän 19.." vastasin. "Okei..Tässä on nyt käynyt näin että täällä laivalla ei oikein nuoria miehiä tunnu olevan, joten..." blondi vastasi ja samalla toi kätensä jo hieman koholla olevaan haaroväliini.

Hänen pehmeä kätensä otti puolikovan kaluni puristukseen. Hän hymyili mulle ja sanoi ystävälleen "tuletkos auttamaan, ehkä saamme hieman lisää juomaa vielä aikaiseksi.." ja hymyili seksikkäästi. Samassa hän avasi vetoketjuni. En ollut ikinä saanut edes suihinottoa, joten ajatus kahden naisen täyshoidosta sai minut välittömästi kovaksi. Blondi laski housuni ja kivikovana seisova kaluni pullotti boxereiden alta. "Noh noh, mitäs täältä löytyy, aika moinen jättikalu taitaa olla, vai mitä?". "19 senttiä", vastasin arvellen. "Sen hoitamiseen taitaakin tarvia kahta tyttöä, vai mitä kultaseni" tummatukkainen tyttö sanoi ja laski boxerini. Kovana oleva kaluni pulpahti esiin boxereista.

Tummatukkainen tyttö tarttui kalustani kiinni. "Ihanan kova noin nuorella pojulla" hän hymyili ja puristi sen vartta hieman. En edes uskaltanut kysyä naisten ikää, mutta lähes kolmatta kymppiä näyttivät kummatkin jo elävän. Samassa tummatukkainen tyttö kahmaisi terskani huuliensa väliin. Hän alkoi liikuttaa pehmeää suutaan kovan kaluni terskaa pitkin. Aikansa imettyään blondi tokaisi "näyttää kyllä todella hyvältä, saanko mäkin maistaa?". Tummatukkainen nainen lopetti imemisen, jatkoi kädellään runkkaamista ja blondi nappasi kaluni suuhunsa. Tummatukkainen osasi imeä paremmin, mutta blondin suu tuntui pehmeämmältä. Blondi myös hiveli toisella kädellään kiveksiäni, mitkä olivatkin koko Euroopan-reissun ajan keränneet siemennestettä itseensä.

"Pitäisköhän sitä hieman kastella jollain liukasteeksi?" tummahiuksinen naine kysyi seisovalteen. "Se olisi taivaallista" nyökyttelin ja annoin blondin jatkaa imemistään. Samassa tummatukkainen nainen laski housunsa, siirsi stringejään sivuun pillun edestä ja suuntasi posliilinsa kohti blondin naamaa ja mun kaluani. "Toivottavasti et tapa mua Marika huomenna", tummatukkainen nainen kikatti. Blondi katsoi kaveriaan mutta jatkoi silti imemistä.

Tummatukkainen tyttö levitti haarojaan. Blondin imiessä kovaa kaluani alkoi lämmintä pissaa roiskua tummatukkaisen tytön sisältä. Ensimmäinen roiskaisu lensi lattialle ja minun jalkopäässä oleville farkuilleni. Tästä en välittänyt vaan nautin tyttöjen leikeistä. Seuraava pidempiaikainen suihku kohdistuikin sitten jo blondin kauniille kasvoille ja minun kalulleni. Pissa lämmitti kyrpääni mukavasti ja blondi yritti siemalla sitä suuhunsa aina kun pienikin rako syntyi kaluni ja hänen huultensa välille. Pissaa tuntui tulevan todella paljon, taisivat naiset olleet juoneet paljon sinä iltana.

Pissa oli kastellut blondin naaman, rinnat ja hiukset kauttaaltaan. Nyt alkoi jo tuntua siltä että en kestäisi enää kauaakaan. Ilmaisin siitä vaivihkaa imevälle blondille, joka lopetti touhun ja pyysi ystävätärtään mukaan imemiseen. Hän ottikin kalun suuhuni ja se tuntui todella hyvältä. He vuorottelivat noin 15 sekunnin imemis-sessioita, ja aloin lähestyä loppua. Aloin huohottaa kovaan ääneen, ja kun tummatukkainen neito runkkasi minua samalla imien, tunsin kuinka sperma alkoi tulvia kaluani pitkin. Ensimmäinen lasti lensi tummatukkaisen naisen kitalakeen, ja hän vetäisi suunsa pois kalulta. Heti perään toinen, hieman isompi, pitkä vana valkoista spermaa roiskui naisen huulille, poskelle, silmäkulmaan ja hiuksille muodostaen pitkän "langan". Blondi tarttui kovaan ruiskivaan kyrpääni ja suuntasi sen naamaansa kohti. Taas iso ja lämmin spermalasti lensi hänen hiuksilleen valuen sieltä hänen otsalleen. Hän puristi kalua niin että uusi lasti lensi hänen avonaiselle silmälleen. Hän antoi tummatukkaisen tytön jatkaa, mutta spemaa tuli enää vain pieninä sykäyksinä tytön huulille. Hän imi vielä terskan puhtaaksi ja sylki suuhunsa tulleet spermat rinnoilleen.

"Tästä taisikin tulla yhden miehen aikaansaama bukkake?" blondi naurahti vielä toista silmää sperman voimasta kiinni pitäen. Tummatukkainen nainen lipaisi kielellään spermat blondin silmältä ja otsalta, ja antoi myös blondin kerätä spermat omalta naamaltaan. He suutelivat kiihkeästi spermaisilla suillaan ja antoivat siemennesteen valua suistaan ulos heidän huulilleen ja aina leuan kautta rinnoille ja lattialle. Kiitin kumpaakin tyttöä ja poistuin huoneesta. En menettänyt neitsyyttäni, mutta sainpahan elämäni ensimmäisen suihinoton, joka ei tuntunut ollenkaan huonolta.

-----

Eka novellini, lisää vai ei?

8

23644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      jatka novelistin uraa

    • tuli

      Joo jätä vaan tähän

    • .....

      kuule, JOS ei ole paljoa naisten kanssa ollut ja yhtäkkiä kaksi naarsta imuttaa niin spermat lentää ennekuin kisssaa ehdit sanoa. Pituuden voi vielä kässätä vitsiksi mutta kestomeininki kokemattomalla on jo liikaa paskkaaa kerrala


      URPOOOOOO

    • hende*

      Jatka uraa ehdottomasti! Todella hyvä! Tee lisää!

      Kiitos luku"nautinnosta"!

    • Trick or treat

      Olet poika nähnyt liikaa lapsilta kiellettyjä filmejä ja märkiä unia kun tuollaisia kirjoittelet. Iskän kaapistako löysit ?

      Tutustuhan nyt rauhassa omaan kehoosi ja odota rauhassa, kyllä se eka kerta vielä sinullekin joskus koittaa :-)

      Ja älä hei usko ihan kaikkea mitä niissä filmeissä tapahtuu.

    • älä tyrgi

      anna palaa vaan, mitä sää noista mulkuista välität, eihän kenkään ole pakko lukee kaikkee.

    • Huggsy

      Lisää! Ei ollenkaan hullumpi, tosin vähän pidempi olisi voinut olla.

    • Sitä vaan että..

      18 vuotta ja juuri päässyt lukioon?? Miksi 18 vuotias ei ollu baarissa laivalle, vaan osti kokiksen? älä kirjoita lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe