Larry

Lennu :)

Foorumissa oli erittäin grr keskustelu Larrysta, eiköhän jatketa ;) Tais olla yks niitä topicceja joiden takia foorumiin pistettiin lappu luukulle :D

6

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • negativefani

mun mielest Larry Love ON aivan ihana.

• NgT On PaRas

Täysin samaa mielt... Harmi et forum lopetettii! Se oli paras paikka! Mä kyl luulen et se lopetettii yksien toisten takii... Ja niist sai kyl mun mielest sellasen käsityksen ettei ne tykänny negativest vaa niil tais kyl olla jotku muut asiat mieles... Luin just sellasen juttui ennen ku se lopetettii etten yhtää ihmettele! Ja ne Larry jutut oli kyl aika hauskoi... =)

• Negativegirl
        NgT On PaRas kirjoitti:

Täysin samaa mielt... Harmi et forum lopetettii! Se oli paras paikka! Mä kyl luulen et se lopetettii yksien toisten takii... Ja niist sai kyl mun mielest sellasen käsityksen ettei ne tykänny negativest vaa niil tais kyl olla jotku muut asiat mieles... Luin just sellasen juttui ennen ku se lopetettii etten yhtää ihmettele! Ja ne Larry jutut oli kyl aika hauskoi... =)

Mulla onkin ollu ikävä tätä keskustelua

• Lennu :)
        Negativegirl kirjoitti:

Mulla onkin ollu ikävä tätä keskustelua

Puhutaanko navasta, silmistä, kiharoista vai silmistä? ;) Näitä ihanaisen grr kohteita on ;)

*avaa kaapinoven* Mä olen yks slash-kirjailija, tosin ollu jo pitempi tauko kun ei ideoita tahdo olla. Mut eiköhän keskustelu Larrysta ollu yks syy miks foorumi suljettiin, vai mitä Negativegirl? :P *wirn*

• Enary86
        Lennu :) kirjoitti:

Puhutaanko navasta, silmistä, kiharoista vai silmistä? ;) Näitä ihanaisen grr kohteita on ;)

*avaa kaapinoven* Mä olen yks slash-kirjailija, tosin ollu jo pitempi tauko kun ei ideoita tahdo olla. Mut eiköhän keskustelu Larrysta ollu yks syy miks foorumi suljettiin, vai mitä Negativegirl? :P *wirn*

Mun mielestäni Larryn kiharat ovat niin kaikesta ihania!!!!!Sitä mä ihastuin niitä

• negativegirl^^
        Enary86 kirjoitti:

Mun mielestäni Larryn kiharat ovat niin kaikesta ihania!!!!!Sitä mä ihastuin niitä

Niin, eiköhän se ollu yks niistä suurimmista syistä minkä takia forum suljettiin.. ;) Mutta ei sitä kyllä ois saanu sulkea :-/ Ärsyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe