Foorumissa oli erittäin grr keskustelu Larrysta, eiköhän jatketa ;) Tais olla yks niitä topicceja joiden takia foorumiin pistettiin lappu luukulle :D
Larry
6
679
Vastaukset
- negativefani
mun mielest Larry Love ON aivan ihana.
- NgT On PaRas
Täysin samaa mielt... Harmi et forum lopetettii! Se oli paras paikka! Mä kyl luulen et se lopetettii yksien toisten takii... Ja niist sai kyl mun mielest sellasen käsityksen ettei ne tykänny negativest vaa niil tais kyl olla jotku muut asiat mieles... Luin just sellasen juttui ennen ku se lopetettii etten yhtää ihmettele! Ja ne Larry jutut oli kyl aika hauskoi... =)
- Negativegirl
NgT On PaRas kirjoitti:
Täysin samaa mielt... Harmi et forum lopetettii! Se oli paras paikka! Mä kyl luulen et se lopetettii yksien toisten takii... Ja niist sai kyl mun mielest sellasen käsityksen ettei ne tykänny negativest vaa niil tais kyl olla jotku muut asiat mieles... Luin just sellasen juttui ennen ku se lopetettii etten yhtää ihmettele! Ja ne Larry jutut oli kyl aika hauskoi... =)
Mulla onkin ollu ikävä tätä keskustelua
- Lennu :)
Negativegirl kirjoitti:
Mulla onkin ollu ikävä tätä keskustelua
Puhutaanko navasta, silmistä, kiharoista vai silmistä? ;) Näitä ihanaisen grr kohteita on ;)
*avaa kaapinoven* Mä olen yks slash-kirjailija, tosin ollu jo pitempi tauko kun ei ideoita tahdo olla. Mut eiköhän keskustelu Larrysta ollu yks syy miks foorumi suljettiin, vai mitä Negativegirl? :P *wirn* - Enary86
Lennu :) kirjoitti:
Puhutaanko navasta, silmistä, kiharoista vai silmistä? ;) Näitä ihanaisen grr kohteita on ;)
*avaa kaapinoven* Mä olen yks slash-kirjailija, tosin ollu jo pitempi tauko kun ei ideoita tahdo olla. Mut eiköhän keskustelu Larrysta ollu yks syy miks foorumi suljettiin, vai mitä Negativegirl? :P *wirn*Mun mielestäni Larryn kiharat ovat niin kaikesta ihania!!!!!Sitä mä ihastuin niitä
- negativegirl^^
Enary86 kirjoitti:
Mun mielestäni Larryn kiharat ovat niin kaikesta ihania!!!!!Sitä mä ihastuin niitä
Niin, eiköhän se ollu yks niistä suurimmista syistä minkä takia forum suljettiin.. ;) Mutta ei sitä kyllä ois saanu sulkea :-/ Ärsyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen855993Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2925296Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503335Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102856Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41665Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.161595Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211500Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321449Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1781074