Foorumissa oli erittäin grr keskustelu Larrysta, eiköhän jatketa ;) Tais olla yks niitä topicceja joiden takia foorumiin pistettiin lappu luukulle :D
Larry
6
663
Vastaukset
- negativefani
mun mielest Larry Love ON aivan ihana.
- NgT On PaRas
Täysin samaa mielt... Harmi et forum lopetettii! Se oli paras paikka! Mä kyl luulen et se lopetettii yksien toisten takii... Ja niist sai kyl mun mielest sellasen käsityksen ettei ne tykänny negativest vaa niil tais kyl olla jotku muut asiat mieles... Luin just sellasen juttui ennen ku se lopetettii etten yhtää ihmettele! Ja ne Larry jutut oli kyl aika hauskoi... =)
- Negativegirl
NgT On PaRas kirjoitti:
Täysin samaa mielt... Harmi et forum lopetettii! Se oli paras paikka! Mä kyl luulen et se lopetettii yksien toisten takii... Ja niist sai kyl mun mielest sellasen käsityksen ettei ne tykänny negativest vaa niil tais kyl olla jotku muut asiat mieles... Luin just sellasen juttui ennen ku se lopetettii etten yhtää ihmettele! Ja ne Larry jutut oli kyl aika hauskoi... =)
Mulla onkin ollu ikävä tätä keskustelua
- Lennu :)
Negativegirl kirjoitti:
Mulla onkin ollu ikävä tätä keskustelua
Puhutaanko navasta, silmistä, kiharoista vai silmistä? ;) Näitä ihanaisen grr kohteita on ;)
*avaa kaapinoven* Mä olen yks slash-kirjailija, tosin ollu jo pitempi tauko kun ei ideoita tahdo olla. Mut eiköhän keskustelu Larrysta ollu yks syy miks foorumi suljettiin, vai mitä Negativegirl? :P *wirn* - Enary86
Lennu :) kirjoitti:
Puhutaanko navasta, silmistä, kiharoista vai silmistä? ;) Näitä ihanaisen grr kohteita on ;)
*avaa kaapinoven* Mä olen yks slash-kirjailija, tosin ollu jo pitempi tauko kun ei ideoita tahdo olla. Mut eiköhän keskustelu Larrysta ollu yks syy miks foorumi suljettiin, vai mitä Negativegirl? :P *wirn*Mun mielestäni Larryn kiharat ovat niin kaikesta ihania!!!!!Sitä mä ihastuin niitä
- negativegirl^^
Enary86 kirjoitti:
Mun mielestäni Larryn kiharat ovat niin kaikesta ihania!!!!!Sitä mä ihastuin niitä
Niin, eiköhän se ollu yks niistä suurimmista syistä minkä takia forum suljettiin.. ;) Mutta ei sitä kyllä ois saanu sulkea :-/ Ärsyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1573981Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,923362SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.992730Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2832568Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392306Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1502054Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k61654- 421059
- 951028
- 53899