Uusi Kia Seltos kaikkien aikojen komein Kia

Anonyymi

16

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näyttää aivan skodalta ja varmaan ollutkin sama suunnittelija asialla?

    • Anonyymi

      Jos noin hianon skodan saisi jostain niin ostaisin.
      Huomaatteko ison eron muihin nykycittareihin. Korkea konepelti eikä sellainen matala ja viisto jota EUn säännöt nykyään vaati jalankulkijoiden vuoksi. Tuolla on hieno kumauttaa jalankulkijoita kumoon joten tuskin tulee EUhun. Jenkkityyliä pienemmässä koossa.

      • Anonyymi

        Ihan selvästi kopioitu Skoda Kodiaqista. Jotkut vaan toimivat edelläkävijänä.


    • Anonyymi

      Sivulta ihan Nissan X-railin näkönen mutta eeestä todella jykevän.

    • Anonyymi

      Pellin ja muovin muotoilulla voidaan autosta tehdä jykevän näköinen, mutta kaikki siellä peltien ja muovien alla voi olla silkkaa rihkamaa.
      Esimerkki laadusta löytyy saksalaisesta katsastustutkimuksesta.

    • Anonyymi

      No aika taviksen näköinen kulkupeli. Mutta niinhän on käytännössä kaikki Kiat. Huyndain puolelta taitaa löytyä vähän prameamman näköiset, joskin aika Aasian markkinoille suunnatun näköisiä, joten ei niistäkään mitään BMW 5 tai 7 sarjan tappajaa saada

      • Anonyymi

        Hyundai on suosittu Amerikassa. Hyundailla on paljon malleja mitä ei täällä metsäkylässä ole koskaan nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyundai on suosittu Amerikassa. Hyundailla on paljon malleja mitä ei täällä metsäkylässä ole koskaan nähty.

        Metsäkyläksi lasket ilmeisen sujuvasti koko EU:n.
        Amerikkalaisilla on eurooppalaisesta näkövinkkelistä katsoen outo automaku, joka eroaa eurooppalaisista paitsi ulkonäön niin myös teknisten ominaisuuksien osalta. Siitä syystä nuo amerikan markkinoille suunnatut korealaiset kiinnostavat eurooppalaisia suurin piirtein yhtä vähän kuin amerikkalaisten merkkien pääasiassa kotimarkkinoille suunnatut mallit.
        Kyllähän asia on myös Huyndailla ja Kialla tajuttu, kun Eurooppaan suunnatut mallit myös osittain suunnitellaan ja pääasiassa valmistetaan Euroopassa. Yhden Cee'din omistaneena voin sanoa, että kyseinen auto tuskin olisi myyntimenestys Amerikassa. Mutta ei myöskään Silveradosta tullut koskaan menestystarinaa Euroopassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsäkyläksi lasket ilmeisen sujuvasti koko EU:n.
        Amerikkalaisilla on eurooppalaisesta näkövinkkelistä katsoen outo automaku, joka eroaa eurooppalaisista paitsi ulkonäön niin myös teknisten ominaisuuksien osalta. Siitä syystä nuo amerikan markkinoille suunnatut korealaiset kiinnostavat eurooppalaisia suurin piirtein yhtä vähän kuin amerikkalaisten merkkien pääasiassa kotimarkkinoille suunnatut mallit.
        Kyllähän asia on myös Huyndailla ja Kialla tajuttu, kun Eurooppaan suunnatut mallit myös osittain suunnitellaan ja pääasiassa valmistetaan Euroopassa. Yhden Cee'din omistaneena voin sanoa, että kyseinen auto tuskin olisi myyntimenestys Amerikassa. Mutta ei myöskään Silveradosta tullut koskaan menestystarinaa Euroopassa.

        Ennätysuosi 2016
        – myynti ylitti 500 000 autoa
        – myynti kasvoi 7,5 prosenttia edellisvuoteen verrattuna

        Hyundai saavutti toisena vuonna peräkkäin myyntiennätyksen. Hyundai-autoja myytiin Euroopassa 505 396 kappaletta, 7,5 prosenttia on enemmän kuin v. 2015. Myynnin kasvuun vaikutti uudistunut mallisto: 90 prosenttia malleista on nuorempia kuin kaksi vuotta. Hyundai Tucson oli viime vuonna suosituin, sitä myytiin Euroopassa yli 150 000 kappaletta eli enemmän kuin kaikkia henkilöautoja yhteensä Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennätysuosi 2016
        – myynti ylitti 500 000 autoa
        – myynti kasvoi 7,5 prosenttia edellisvuoteen verrattuna

        Hyundai saavutti toisena vuonna peräkkäin myyntiennätyksen. Hyundai-autoja myytiin Euroopassa 505 396 kappaletta, 7,5 prosenttia on enemmän kuin v. 2015. Myynnin kasvuun vaikutti uudistunut mallisto: 90 prosenttia malleista on nuorempia kuin kaksi vuotta. Hyundai Tucson oli viime vuonna suosituin, sitä myytiin Euroopassa yli 150 000 kappaletta eli enemmän kuin kaikkia henkilöautoja yhteensä Suomessa.

        vähäpätöisiä lukemia Kiinan ja USA:n automarkkinoihin nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vähäpätöisiä lukemia Kiinan ja USA:n automarkkinoihin nähden.

        Aasialaisten automerkkien markkinaosuus on pieni Euroopassa. Hyundailla vois olla 5%:n luokkaa noiden myyntimäärien perusteella. Toyotakin on pieni merkki euroopassa. Maailmanlaajuisesti taas Toyota ja Honda myy paljon. On myös samoja malleja mitä myydään Amerikoissa ja Euroopassa. Toisaalta taas euromerkit ei menesty euroopan ulkopuolella oikein mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aasialaisten automerkkien markkinaosuus on pieni Euroopassa. Hyundailla vois olla 5%:n luokkaa noiden myyntimäärien perusteella. Toyotakin on pieni merkki euroopassa. Maailmanlaajuisesti taas Toyota ja Honda myy paljon. On myös samoja malleja mitä myydään Amerikoissa ja Euroopassa. Toisaalta taas euromerkit ei menesty euroopan ulkopuolella oikein mikään.

        Hyundai työllistää yli 100 000 henkilöä eri puolilla maailmaa ja toteuttaa uutta globaalia politiikkaa, joka tähtää paikallistamiseen. Politiikkaan kuuluu, että tuotekehitys, muotoilu, myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu vastaavat yhtä hyvin paikallisten asiakkaiden mieltymyksiä kuin maailmanlaajuisia markkinoita.
        Hyundailla on seitsemän tehdasta Korean ulkopuolella: USA:ssa, Intiassa, Kiinassa, Turkissa, Tsekin tasavallassa, Venäjällä ja Brasiliassa.
        Saksassa myös suunnittelukeskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aasialaisten automerkkien markkinaosuus on pieni Euroopassa. Hyundailla vois olla 5%:n luokkaa noiden myyntimäärien perusteella. Toyotakin on pieni merkki euroopassa. Maailmanlaajuisesti taas Toyota ja Honda myy paljon. On myös samoja malleja mitä myydään Amerikoissa ja Euroopassa. Toisaalta taas euromerkit ei menesty euroopan ulkopuolella oikein mikään.

        Hyundai Motor Company ilmoitti maailmanlaajuisen myyntituloksensa vuodelle 2018, ja sen myynti oli yhteensä 4 586 775 myytyä autoa mikä on 1,8 prosenttia enemmän kuin viime vuonna.

        Ulkomailla myynti kasvoi 1,3 prosenttia vuoden takaisesta ja oli 3 865 697 kpl Haastavasta markkinaympäristöstä, kuten kysynnän horjumisesta Kiinassa, huolimatta Hyundai Motor jatkoi kasvuaan nopeasti kasvavilla markkinoilla, nimittäin Keski-Amerikan alueella ja Venäjällä.

        Myynti Koreassa kasvoi 4,7 prosenttia edelliseen vuoteen verrattuna, jolloin myytiin 721 078 kpl Myynnin kasvua johtivat uusi Santa Fe ja Grandeur (tunnetaan myös nimellä Azera), joiden yhteenlaskettu myynti oli 120 303 yksikköä.

        Hyundai Motorin myynti joulukuussa 2018 oli 410 326, ja se kasvoi 0,4 prosenttia vuoden takaisesta.

        Hyundai tavoittelee 4,68 miljoonan kpl myyntiä vuonna 2019, ja odotetaan myynnin vauhtia jatkuvan ottamalla käyttöön maastoautojen koko mallisto,
        https://www.automotiveworld.com/news-releases/hyundai-motor-reports-december-2018-global-sales-results/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyundai työllistää yli 100 000 henkilöä eri puolilla maailmaa ja toteuttaa uutta globaalia politiikkaa, joka tähtää paikallistamiseen. Politiikkaan kuuluu, että tuotekehitys, muotoilu, myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu vastaavat yhtä hyvin paikallisten asiakkaiden mieltymyksiä kuin maailmanlaajuisia markkinoita.
        Hyundailla on seitsemän tehdasta Korean ulkopuolella: USA:ssa, Intiassa, Kiinassa, Turkissa, Tsekin tasavallassa, Venäjällä ja Brasiliassa.
        Saksassa myös suunnittelukeskus.

        Globaalit myydyimmät automerkit vuonna 2018
        Toyota oli edelleen maailman johtava automerkki vuonna 2018, ja maailmanlaajuinen myynti kasvoi 3% ja oli 8 091 277 myytyä ajoneuvoa. Toyota Corolla oli myös maailman myydyin henkilöauto vuonna 2018 (vaikka Ford F-sarjan pikavalmistajaa myytiin enemmän).

        Vuonna 2018 Volkswagen kasvatti myyntiään prosenttiyksiköllä 6 746 204 autoon, joita myytiin maailmanlaajuisesti. Volkswagenia auttoivat nousevat Etelä-Amerikan markkinat, jotka auttoivat tasoittamaan hitaampaa myyntiä Kiinassa.

        Vuonna 2018 Ford oli maailman huonoimmin toimiva automerkki myynnin laskiessa 11% ja oli 5 329 290 ajoneuvoa. Lähimmät kilpailijat eivät kuitenkaan onnistuneet saavuttamaan täysin Hondan myyntitasoa, joka oli 4 966 037 autoa ja Nissanin myynti 2%, kun se vuonna 2014 myytiin maailmanlaajuisesti 4 750 863 autoon.

        Hyundai kasvatti globaalia myyntiä vuonna 2018 3% 4,5 miljoonan yläpuolelle. Chevrolet-myynti laski 1% ja oli 3 881 747 ajoneuvoa.

        Vuoden 2018 kymmenen myydyimmän automarkin joukosta Suzuki parani eniten myymällä 5 prosenttia 3 046 585 autoon. Kian myynti maailmanlaajuisesti kasvoi myös voimakkaasti 4% vuonna 2018 ja oli 2 638 782 autoa.

        Mercedes-Benz pääsi kymmenen parhaan myydyn automerkin luetteloon ja myynti kasvoi 1% - 2 551 806 autoon. Se oli kahdeksas peräkkäinen vuosi Mercedes Benz -myynnin kasvu. Mercedes Benz oli maailman johtava luksusautomerkki vuonna 2018.
        https://www.best-selling-cars.com/global/2018-full-year-international-global-top-car-brands/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Globaalit myydyimmät automerkit vuonna 2018
        Toyota oli edelleen maailman johtava automerkki vuonna 2018, ja maailmanlaajuinen myynti kasvoi 3% ja oli 8 091 277 myytyä ajoneuvoa. Toyota Corolla oli myös maailman myydyin henkilöauto vuonna 2018 (vaikka Ford F-sarjan pikavalmistajaa myytiin enemmän).

        Vuonna 2018 Volkswagen kasvatti myyntiään prosenttiyksiköllä 6 746 204 autoon, joita myytiin maailmanlaajuisesti. Volkswagenia auttoivat nousevat Etelä-Amerikan markkinat, jotka auttoivat tasoittamaan hitaampaa myyntiä Kiinassa.

        Vuonna 2018 Ford oli maailman huonoimmin toimiva automerkki myynnin laskiessa 11% ja oli 5 329 290 ajoneuvoa. Lähimmät kilpailijat eivät kuitenkaan onnistuneet saavuttamaan täysin Hondan myyntitasoa, joka oli 4 966 037 autoa ja Nissanin myynti 2%, kun se vuonna 2014 myytiin maailmanlaajuisesti 4 750 863 autoon.

        Hyundai kasvatti globaalia myyntiä vuonna 2018 3% 4,5 miljoonan yläpuolelle. Chevrolet-myynti laski 1% ja oli 3 881 747 ajoneuvoa.

        Vuoden 2018 kymmenen myydyimmän automarkin joukosta Suzuki parani eniten myymällä 5 prosenttia 3 046 585 autoon. Kian myynti maailmanlaajuisesti kasvoi myös voimakkaasti 4% vuonna 2018 ja oli 2 638 782 autoa.

        Mercedes-Benz pääsi kymmenen parhaan myydyn automerkin luetteloon ja myynti kasvoi 1% - 2 551 806 autoon. Se oli kahdeksas peräkkäinen vuosi Mercedes Benz -myynnin kasvu. Mercedes Benz oli maailman johtava luksusautomerkki vuonna 2018.
        https://www.best-selling-cars.com/global/2018-full-year-international-global-top-car-brands/

        Korjaus. Hyundai myi päälle 4 miljoonaa autoa 2018.


    • Anonyymi

      Lipesin Kialla ulos tieltä ja se muuttui siellä metsässä ryskäessään Kia Sätökseksi.

      - Kia Sätös-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

      Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

      Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

      Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

      Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

      Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

      Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

      Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

      Näin se vaan on.
      Ikävä
      72
      833
    Aihe