Minor Thing

RHCP

Minor Thing -kappale on Red Hot Chili Peppersin parasta tuotantoa, löytyy levyltä By The Way (2002). Suosittelen kuuntelemaan.
Hyvä kappale on myös Scar Tissue, levyltä Californication (1999).
RCHP:n kyllä tunnistaa kun se radiossa soi. Anthony Kiedisin lauluäänestä ei voi erehtyä, ei myöskään kitaroista. Chad Smith on hyvä rumpali. Hyvä bändi kokonaisuudessaan, vetää ihan omaa linjaansa.

7

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      harmi vain että OHM:n jälkeen yhtyeen musiikki muuttui kevyempään suuntaan. peppersin alkuaikojen funkmetal iski kovemmin. 80-luvulla ilmestyneet uplift mofo partyplan ja mother's milk on mun mielestä yhtyeen parhaat levyt, tuskin täällä on moni niistä edes kuullut.

      • iuau

        oon kuullut red hottien aiempaa tuotantoa, mutta ei se kyllä oikeen muhun iskeny.. mä tykkään enemmän tästä uuemmasta materiaalista ja uudesta musiikkityylistä. eli siis hyvä vaan että se vaihtui! paras rhcp:n levy taitaa olla mun mielestä tämä legendaarinen californication! siitä kokoelmalevyltä kyllä jäänyt tosi moni hyvä biisi kokonaan pois, mitkä olis kyllä pitänyt siihen sisällyttää! ja joitain sitten ottaa pois..


      • backwood

        mikä tuo 'tuskin täällä on moni niistä edes kuullut' oli. jos pitää rhcp:stä bändinä, on varmasti tutstunut myös aiempaan tuotantoon. jos vaivautuu lueskelemaan täällä jotain fanifoorumeita niin on varmasti sen luokan fani että tietää pepperseistä enemmänkin kuin vain sen californicationin. itse omistan kaikki muut levyt paitsi freaky styleyn ja one hot minuten.
        ja kyllä, yhtyeen musiikki on vaihtanut suuntaa californicationin myötä, mutta myös siitä by the wayn myötä. siis yritän sanoa, että bändin musiikki on erilaista jokaisella levyllä, mutta heillä on silti ainutlaatuinen soundi muihin verrattuna. verratkaa siis kaikin mokomin power of equalityä road trippin'iin mutta myös true men don't kill coyotesia knock me downiin.


      • Red Hot

        Joo musta kans tuntuu siltä, että täällä on kyllä tosi HC faneja, jotka kyl tuntee suurimman osan vanhasta tuotannosta. Itselläni on kaikki chilien albumit ja mä kans diggaan helvetisti noista uplif mofosta ja mother`s milkistä sekä erittäin funkista Freky Styleystä(ostakaa mikäli ette omista. Mun mielestä hyvä levy).Chilien eka levy ei ole niin hyvä kuin edelliset, mutta muutamat biisit tekee siitä rahan arvoisen ja varsinkin remasteroitu levy ja sen sisältämät demot tekevät levystä loistavan.


    • Wrelle

      Kerranki puhutaan asia bändistä... RHCP on yksin kertaisesti paras. Olis kiva päästä joskus keikalla... mutta ei varmaan enää ikinä suomessa

      • iuau

        niin joo... pari vuotta sittenhän se suomessa piipahti, mutta tuskin saadaan enää koskaan niitäkään poikia nähdä täällä suomen lavoilla.. *huooh..* olis sillon pitänyt mennä niitä kattomaan ja kuuntelemaan..


    • Himawatha

      Kyllä näin on, että funkin syke on vähän laantunut tässä ukkojen vanhettua ja Hillelin delattua.
      Hyvää musaa edelleennkin, mutta uudemmille faneille suosittelen tutustumista alkupään levyihin ja ne taitaa saada vieläpä uudelleen re-masteroituna nykyisellään. Freaky Styley levyltä löytyy todella kuuma pläjäys nimeltä Black eye blond, kuunnelkaapa sitä, on vähän matkaa Scar tissueen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe