Minor Thing

RHCP

Minor Thing -kappale on Red Hot Chili Peppersin parasta tuotantoa, löytyy levyltä By The Way (2002). Suosittelen kuuntelemaan.
Hyvä kappale on myös Scar Tissue, levyltä Californication (1999).
RCHP:n kyllä tunnistaa kun se radiossa soi. Anthony Kiedisin lauluäänestä ei voi erehtyä, ei myöskään kitaroista. Chad Smith on hyvä rumpali. Hyvä bändi kokonaisuudessaan, vetää ihan omaa linjaansa.

7

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

harmi vain että OHM:n jälkeen yhtyeen musiikki muuttui kevyempään suuntaan. peppersin alkuaikojen funkmetal iski kovemmin. 80-luvulla ilmestyneet uplift mofo partyplan ja mother's milk on mun mielestä yhtyeen parhaat levyt, tuskin täällä on moni niistä edes kuullut.

• iuau

oon kuullut red hottien aiempaa tuotantoa, mutta ei se kyllä oikeen muhun iskeny.. mä tykkään enemmän tästä uuemmasta materiaalista ja uudesta musiikkityylistä. eli siis hyvä vaan että se vaihtui! paras rhcp:n levy taitaa olla mun mielestä tämä legendaarinen californication! siitä kokoelmalevyltä kyllä jäänyt tosi moni hyvä biisi kokonaan pois, mitkä olis kyllä pitänyt siihen sisällyttää! ja joitain sitten ottaa pois..

• backwood

mikä tuo 'tuskin täällä on moni niistä edes kuullut' oli. jos pitää rhcp:stä bändinä, on varmasti tutstunut myös aiempaan tuotantoon. jos vaivautuu lueskelemaan täällä jotain fanifoorumeita niin on varmasti sen luokan fani että tietää pepperseistä enemmänkin kuin vain sen californicationin. itse omistan kaikki muut levyt paitsi freaky styleyn ja one hot minuten.
        ja kyllä, yhtyeen musiikki on vaihtanut suuntaa californicationin myötä, mutta myös siitä by the wayn myötä. siis yritän sanoa, että bändin musiikki on erilaista jokaisella levyllä, mutta heillä on silti ainutlaatuinen soundi muihin verrattuna. verratkaa siis kaikin mokomin power of equalityä road trippin'iin mutta myös true men don't kill coyotesia knock me downiin.

• Red Hot

Joo musta kans tuntuu siltä, että täällä on kyllä tosi HC faneja, jotka kyl tuntee suurimman osan vanhasta tuotannosta. Itselläni on kaikki chilien albumit ja mä kans diggaan helvetisti noista uplif mofosta ja mother`s milkistä sekä erittäin funkista Freky Styleystä(ostakaa mikäli ette omista. Mun mielestä hyvä levy).Chilien eka levy ei ole niin hyvä kuin edelliset, mutta muutamat biisit tekee siitä rahan arvoisen ja varsinkin remasteroitu levy ja sen sisältämät demot tekevät levystä loistavan.

• Wrelle

Kerranki puhutaan asia bändistä... RHCP on yksin kertaisesti paras. Olis kiva päästä joskus keikalla... mutta ei varmaan enää ikinä suomessa

• iuau

niin joo... pari vuotta sittenhän se suomessa piipahti, mutta tuskin saadaan enää koskaan niitäkään poikia nähdä täällä suomen lavoilla.. *huooh..* olis sillon pitänyt mennä niitä kattomaan ja kuuntelemaan..

• Himawatha

Kyllä näin on, että funkin syke on vähän laantunut tässä ukkojen vanhettua ja Hillelin delattua.
      Hyvää musaa edelleennkin, mutta uudemmille faneille suosittelen tutustumista alkupään levyihin ja ne taitaa saada vieläpä uudelleen re-masteroituna nykyisellään. Freaky Styley levyltä löytyy todella kuuma pläjäys nimeltä Black eye blond, kuunnelkaapa sitä, on vähän matkaa Scar tissueen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe