Minor Thing -kappale on Red Hot Chili Peppersin parasta tuotantoa, löytyy levyltä By The Way (2002). Suosittelen kuuntelemaan.
Hyvä kappale on myös Scar Tissue, levyltä Californication (1999).
RCHP:n kyllä tunnistaa kun se radiossa soi. Anthony Kiedisin lauluäänestä ei voi erehtyä, ei myöskään kitaroista. Chad Smith on hyvä rumpali. Hyvä bändi kokonaisuudessaan, vetää ihan omaa linjaansa.
Minor Thing
7
699
Vastaukset
- ....
harmi vain että OHM:n jälkeen yhtyeen musiikki muuttui kevyempään suuntaan. peppersin alkuaikojen funkmetal iski kovemmin. 80-luvulla ilmestyneet uplift mofo partyplan ja mother's milk on mun mielestä yhtyeen parhaat levyt, tuskin täällä on moni niistä edes kuullut.
- iuau
oon kuullut red hottien aiempaa tuotantoa, mutta ei se kyllä oikeen muhun iskeny.. mä tykkään enemmän tästä uuemmasta materiaalista ja uudesta musiikkityylistä. eli siis hyvä vaan että se vaihtui! paras rhcp:n levy taitaa olla mun mielestä tämä legendaarinen californication! siitä kokoelmalevyltä kyllä jäänyt tosi moni hyvä biisi kokonaan pois, mitkä olis kyllä pitänyt siihen sisällyttää! ja joitain sitten ottaa pois..
- backwood
mikä tuo 'tuskin täällä on moni niistä edes kuullut' oli. jos pitää rhcp:stä bändinä, on varmasti tutstunut myös aiempaan tuotantoon. jos vaivautuu lueskelemaan täällä jotain fanifoorumeita niin on varmasti sen luokan fani että tietää pepperseistä enemmänkin kuin vain sen californicationin. itse omistan kaikki muut levyt paitsi freaky styleyn ja one hot minuten.
ja kyllä, yhtyeen musiikki on vaihtanut suuntaa californicationin myötä, mutta myös siitä by the wayn myötä. siis yritän sanoa, että bändin musiikki on erilaista jokaisella levyllä, mutta heillä on silti ainutlaatuinen soundi muihin verrattuna. verratkaa siis kaikin mokomin power of equalityä road trippin'iin mutta myös true men don't kill coyotesia knock me downiin. - Red Hot
Joo musta kans tuntuu siltä, että täällä on kyllä tosi HC faneja, jotka kyl tuntee suurimman osan vanhasta tuotannosta. Itselläni on kaikki chilien albumit ja mä kans diggaan helvetisti noista uplif mofosta ja mother`s milkistä sekä erittäin funkista Freky Styleystä(ostakaa mikäli ette omista. Mun mielestä hyvä levy).Chilien eka levy ei ole niin hyvä kuin edelliset, mutta muutamat biisit tekee siitä rahan arvoisen ja varsinkin remasteroitu levy ja sen sisältämät demot tekevät levystä loistavan.
- Wrelle
Kerranki puhutaan asia bändistä... RHCP on yksin kertaisesti paras. Olis kiva päästä joskus keikalla... mutta ei varmaan enää ikinä suomessa
- iuau
niin joo... pari vuotta sittenhän se suomessa piipahti, mutta tuskin saadaan enää koskaan niitäkään poikia nähdä täällä suomen lavoilla.. *huooh..* olis sillon pitänyt mennä niitä kattomaan ja kuuntelemaan..
- Himawatha
Kyllä näin on, että funkin syke on vähän laantunut tässä ukkojen vanhettua ja Hillelin delattua.
Hyvää musaa edelleennkin, mutta uudemmille faneille suosittelen tutustumista alkupään levyihin ja ne taitaa saada vieläpä uudelleen re-masteroituna nykyisellään. Freaky Styley levyltä löytyy todella kuuma pläjäys nimeltä Black eye blond, kuunnelkaapa sitä, on vähän matkaa Scar tissueen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999