Kyl suomalainen osaa olla umpikiero kateellinen

Anonyymi

jopa tuommoisille kelan tuille jota enemmistö työssä olevistakin joutuu hakemaan, aika sairasta. Näistä pelle vastauksistahan sekin selviää anaali laatikoineen.

Pitäkää puolenne älkää olko tyhmiä ----

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole aivan täysin ymmärtänyt asiaa. Eivät he tuista ole kateellisia vaan vihaisia työtön saa ne vastikkeetta ja itse joutuvat luopumaan omasta ajastaan korvausta eli palkkaa vastaan. Heidän mielestään koska he itse käyvät töissä työttömänkin pitäisi luopua omasta ajastaan, 9€ ylläpitokorvausta ja tulonsiirtoja vastaan.

      tulonsiirtomies

      • Anonyymi

        Kateus on kansan tauti. Tuon takia ei ymmärretä omaa parastaan eikä lasten tulevaisuutta.

        Aikakausi on täysin eri kuin parikymmentä vuotta sitten.Enää ei ole kymmenen vuosien työuria . Kaikki menee jos peruturva ei ole riittävä. Köyhyys lisääntyy eikä se ole enää harvinaista vaan monen ihmisen arkipäivää huolimatta siitä että olisi halukast tekemään ja pääsemään eteenpäin elämässä . Tuohon vain ei ole riittävästi enää nykypäivänä työtä olemassa.

        Tilanne on otollinen työn teettäjille .Työvoimaa on ja siitä ei tarvitse maksaa kovaa hintaa jolloin voitot on maksimoitavissa.

        yhteiskunnan murroksessa on vastattava sen haasteisiin joita on riittävän perusturvan turvaaminen ,jotta maa on ylipäätänsä pidettävissä elinkelpoisena . Kateus tuossa kohtaa tarkoitaa jälkipolvien tulevaisuuden alta maankaivamista ja todennäköisimmin myös jossain vaiheessa ,nyt työelämässä olevien pallien jalkojen sahaamista ,sekä heidän syöksemistä vanhuuden köyhyyteen.


    • Anonyymi

      No sitäkään ei ymmärretä ettei tuollaisiakaan paikkoja ole kaikille. Minkäs mahdat?

    • Anonyymi

      Ei niistä 9 € paikoista pysyvää saa monikaan jos niillä ei ole tarjota edes mitään mitä pystyisi tekemäänkun kaikki ei kaikkea vain osaa. Se on nähty kyllä noissa ( oikeissa ) työpaikossakin millasia säheltäjiä voi olla. Ne 9 eur hommatkin tarjotaan te-keskuksesta ja jos näinkään ei ole niin mitä sitten ? Väkisin et voi mennä.

    • Anonyymi

      Miten kukaan vois saada ensinnäkään mitään paikkaa jos ei pyydetä edes käymään mihinkään? Ei sille kukaan mitään voi.

    • Anonyymi

      Jos pyydettäiskin käymään jossain siellä kysyttäis kuitenkin suosittelijaa jota ei ole ? Siinä nämä ( työmarkkinat ) jossa koulutuksellakaan ei ole enää mitään väliä.

    • Anonyymi

      Enkä tosiaan alkais istumaan missään koulun penkillä seuraavia 20 vuotta kun ei siihenkään olis edes varaa jos meinas elää.

    • Anonyymi

      Kateus on sairaus - Eikä tuo perusturva riitä edes mihinkään työnhakuun. Sen nyt tyhmempikin on tajunnut jo kauan aikaa sitten.

      • Anonyymi

        Kyllä anäin on .Asia on ymmärretty laajalti ja jos ei ,niin kyse on pikemminkin halusta ymmärtää,kuin ymmärtämättömyydestä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe