Jee! HIMistäkin on tänne palsta! :D Jes jes! Se on NIIIIIIIIIIN ehdottomasti lempibändini, että ihan heikottaa, kun saa kuulla tälläisenkin palstan olevan olemassa! :D Kaikki muutkin HIM-fanit voi kertoo tänne vaikka meseossansa, niin pyytelen kamuksi... Omani on teiksalaossa... Älkää välittäkö, ei toimi kuitenkaan teillä. No, kertokaa tässä osonne, HIM-fanit, niin saatte kuulla ja nähdä maailman SUURIMMAN HIM-fanin, eli MINUT!
Jee! :D
4
378
Vastaukset
- Ella The Big HIM Fan
Jes, on kyllä mahtava tää palsta!!
Niin mun mese ossa ompi [email protected]
Mutta se täytyy kyllä sanoa, että mä oon varmasti paaaljon SUUREMPI HIM-fani kuin sä!!
Heh heh.
:D- Hassu
Bam Margera on varmasti VIELÄ suurempi
HIM fani kuin te :D Heh Heh ... - Poison-Girl
Hassu kirjoitti:
Bam Margera on varmasti VIELÄ suurempi
HIM fani kuin te :D Heh Heh ...... Bam voittaa teijät varmasti HIM faneudessaan! ;D Hehhe... HIM is the Best!!
- bamargera
minähän se olen TOISEKSI suurin HIM fani, koska maailman ihanan jätkä Bam margera on suurin :D mulle voi kyllä kirjotella kaikkee, koska rakastan kumpaakin niin hirveästi.. tai no oon ehkä tän meijän kylän suurin HIM fani :) ja lisää tavaraa tulee hommata ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082366
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809