Jee! HIMistäkin on tänne palsta! :D Jes jes! Se on NIIIIIIIIIIN ehdottomasti lempibändini, että ihan heikottaa, kun saa kuulla tälläisenkin palstan olevan olemassa! :D Kaikki muutkin HIM-fanit voi kertoo tänne vaikka meseossansa, niin pyytelen kamuksi... Omani on teiksalaossa... Älkää välittäkö, ei toimi kuitenkaan teillä. No, kertokaa tässä osonne, HIM-fanit, niin saatte kuulla ja nähdä maailman SUURIMMAN HIM-fanin, eli MINUT!
Jee! :D
4
409
Vastaukset
- Ella The Big HIM Fan
Jes, on kyllä mahtava tää palsta!!
Niin mun mese ossa ompi [email protected]
Mutta se täytyy kyllä sanoa, että mä oon varmasti paaaljon SUUREMPI HIM-fani kuin sä!!
Heh heh.
:D- Hassu
Bam Margera on varmasti VIELÄ suurempi
HIM fani kuin te :D Heh Heh ... - Poison-Girl
Hassu kirjoitti:
Bam Margera on varmasti VIELÄ suurempi
HIM fani kuin te :D Heh Heh ...... Bam voittaa teijät varmasti HIM faneudessaan! ;D Hehhe... HIM is the Best!!
- bamargera
minähän se olen TOISEKSI suurin HIM fani, koska maailman ihanan jätkä Bam margera on suurin :D mulle voi kyllä kirjotella kaikkee, koska rakastan kumpaakin niin hirveästi.. tai no oon ehkä tän meijän kylän suurin HIM fani :) ja lisää tavaraa tulee hommata ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial311935Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3791773Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
- 921113
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81076- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501011