mikä on negativen uuven biisin nimi jonka kertsi menee jotenkin näin... oh my lifes it is neali broken...........
biisin nimi?
3
580
Vastaukset
- jos se auttaisi
voi minun elämät se on melkein rikki
- pilkunviilaaja
Eipä ole tainneet pojat viihtyä englanninkielen tunneilla. Ihan sama se minulle, mutta jos aikoo englanniksi laulaa olisi sitä edes hyvä osata ettei ihan pelleä itsestä tee..
My lifes= minun elämät elikkä monikko
it is= se on eli yksikkö
ei ei ei voi sanoa minun elämät se on melkein rikki.. Alkeellista
mutta tietenkin voihan olla että kirjoittajalle on sattunut virhe, jolloin minä pyydän anteeksi, sillä en nyt vaivaudu tarkistamaan miten biisi oikeasti menee - minä vaan...
Tämä kyseinen biisi ei ole Negativen, vaan Technicolourin All my life. Ja sanat menee tossa kohtaa: "...All my life I've been nearly broken..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840