Jos olet nainen, joka tarvitsee piiskaa pyllylle, esim. remmilla, vitsalla tai millä tahansa muulla instrumentilla, niin vastaa meilillä.
Tulen luoksesi ja hoidan rankaisemisesi sopimuksemme mukaisesti.
Kokemus voi jäädä yksittäiseksi tapaukseksi, jos niin haluat, ja se jää lopullisesti omaksi salaisuudeksesi. Edes nimiä ei tarvitse kertoa toisillemme, jollet halua.
Olen intohimoinen kurittaja, mutta ehdottoman luotettava ja sympaattinen ja ihan OK habituksen omaava siisti aikuinen mies. Kokemusta on riittämiin.
Piiskaa tarjolla
8
211
Vastaukset 8
- Anonyymi
Onks toi meili suomi24.fi ?
Tuutko Lappiin asti?Puhutaan yksityiskohdista meilissä. Mikään ei ole poissuljettua suoralta kädeltä.
Juu, osuit oikeaan meiliosoitetta koskien.
- Anonyymi
Olen tuota usein kuvitellut. Hiukan kiinnostaa ...
Neito Lohjalta Haluan todella jonkun naivan minut perseessä, kirjoittakaa minut tähän
- Anonyymi
Olen vastannut jo pari tuntia sitten meiliisi. Luetko sen?
Neito Lohjalta - Anonyymi
Kiihottaa ajatus. Olenko myöhässä? Olen 23v nainen Hämeenlinnasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291364
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4601084Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "161665- 47585
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va188576Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l83565- 41554
- 71533
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20516