Kamala huimauskohtaus

Anonyymi

Oliskohan kenelläkään haisua, mihin lääkäriin kannattaisi suunnata ensimmäisenä selvittelemään huimausta ja mistähän edes vois olla kyse? Työterveydessä pistävät vaan niskajumien syyksi ja ohjaavat fysioterapiaan. Niskoista johtuvaa keinuttelua on kyllä ennen ollutkin, mutta tämä oli erilaista. Sain kohtauksen, jossa yhtäkkiä tasapaino meni niin että kävelin kuin humalainen. Istuin sohvalle ja alkoi huimata aivan kaameasti, jouduin tarttumaan sohvan reunasta kiinni. Huimaus ei ollut pyörivää eikä keinuttavaa, ennemminkin rajusti vasemmalle nykivää. En pystynyt nousemaan paikaltani. Onneksi pahin meni ohi noin 10 minuutissa. Muita oireita ei tullut, paitsi hetkellinen oksettava olo huimauksen jälkeen. Oireet helpottivat siis nopeasti kokonaan jättäen jälkeensä väsymyksen ja pienen päänsäryn. Migreeniä?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työterveys teki neurologiset testit, tasapainotestit ja asentohuomaistestit eikä löytänyt niistä mitään. Siispä fysioterapiaa.

      • Anonyymi

        Voi olla vain "migreeniä", mutta voi hyvin olla ollut myös TIA-kohtaus. Tuollaisessa tilanteessa pitäisi potilaan aivot mielellään kuvata päivystyksessä tai vähintäänkin ottaa seurantaan.

        Monisairas


    • Anonyymi

      Niska jumissa.
      (samaa kokenut)

    • Anonyymi

      Olen yli 80v. kokemukseni perusteella olen päässyt huimauksesta,Kannattaa jo petilläollessa yön jälkeen kaivella kallonpohjalihaksia ja ylimpiä nikamia,tietenkin omantuntemuksenmukaan, toinen toiminta ,mitä olen käyttänyt,ollessani selälläni ,otan rennonasennon ja laitan kädet ristiin niin,että kämmenet tukevat päätä suorassa
      Venytän jalkoja niinpitkälle kuin mahdollista,ennenkaikkea kantapäitä.Pidän napakanotteen käsillä ja annan venytyksen tapahtua RAUHALLISESTI OMANKEHON PAINOLLA,,,mUISTA HENGITELLÄ NENÄNKAUTTA SISÄÄN JA SUUNKAUTTA ULOS,,KAIKISSA LIIKKEISSÄ ,RENTOUS JA RAUHALLISUUS,OMANKEHONTUNTEMUS ON HUOMIOITAVA###

      • Anonyymi

        Ps. Olen ikäni ollut suksilla,niinpä 2v sitten ostin rullasukset,Käveleminen ei onnistu,joten rullaamalla pääsen ,noin 1 km päähän asioimaan: Olen Rikas,olen Voittaja,tosin joskus ?Kavaltaja,etsin mieleeni voimia sairaammista kohtalotovereista,kun nään monia ystäviäni,jotka
        ei pääse ollenkaan pystyyn-jaloilleen,,,tunnen olevani todella onnekas ;;;;


    • Anonyymi

      Menieren oireyhtymä ?
      Menieren tauti on toinen nimi sille.
      Mulla on se. Tulee äkillistä voimakasta huimausta ja oksettaa.

    • Anonyymi

      No koputa 9livesin oveen ja pyydä kyyti mehiläiseen, mikäli et ole Gang-Billingin kohde.

      Nyt kun Gs-ilmiöstä on iät ajat jauhettu nettifoorumeilla, ja touhu alkaa olla jo kärsinyt seksikkyydelleen inflaation, niin on syntynyt sosiaali ja terveysalalla uusi trendi: GANG-BILLING.

      Eli viime kesällä alkoi näitä mystisiä ambulanssilaskuja ympäri suomea tippumaan postilaatikosta, lanssia ei toki näkynyt mailla halmeilla, eikä minun kesänviettoani suinkaan vaivauduttu häiritsemään ottamalla mistään niiltä paikka kunnilta yhteyttä, missä 9livesit ja kumppanit olivat kierrelleet ajamassa pillu rallia taksamittari raksuttaen, nyt hurja summa mennyt ulosottoon, kun tuntuu olevan ulosottokelpoisiakin tällaiset mystiset ”haamuhälytykset”.
      Tämä ihmetyttää varsinkin kun varsinaisesti kunpoliisi suorittaa nämä mielenterveyshaut ja yleensä paikkakunta mistä haetaankin pitäisi ”hakiessa” häiriöksi olevaa hullua lataamoon myös tietää, eikä aiheettomat hälyytykset muillekaan ole ulos-otto kelpoisia, niin tällainen Gang-billing ilmiö tulisi olla mahdotonta ja johtaa toimenpiteisiin tällaisia aiheettomia hälyytyksiä syytäviä sosiopaattisia piirtetä omaavia valkokaulusnarsistejakin kohtaan. Tosin tietoa on aikaisemman elämän kokemuksen pohjalta että sosiaali ja terveysalan ihmiset nauttivat lainsuojaa tilatessaan vaikka hevoshullu-lehteä tai varailemalla lääkärikesus Mehiläiseen kalliita aikoja ilmoittelmatta edes kohteelle ilmoittelmatta etu- saati jälkikäteen . Eipä edes sitten näitä aiheettomia laskuja, (mitä ikinä nämä hapannaamaiset femakkovarikset tilailevatkin nimissäsi) pysty edes riitauttamaan, kun nämä tekijät ovat niin yhteiskunnalle korvaamattomia ettei kai asiaa voi edes poliisiviranomainen asianmukaisesti tutkia tai käsitellä, niinkuin länsimainen oikeustaju vaatii. Näitä tällaisia haamulaskuja toki tulee kaikille lähipiirissä lukuisasti ja yhdistävä tekijä on ettei tilanteeseen kiusantekijän aseman takia ole oikein muuta ratkaisua, kuin antaa ulosottolaskun kasvaa

      Nyt rohkeasti kaikki Gang-billingin uhrit ja omaiset joille tilaillaan milloin mitäkin, (erityistä yhteiskunnan suojaa nauttivien taholta) kertomaan ketjuun kokemuksia.

    • Anonyymi

      Suosittelen päivystykseen! Itsellä oli huimaus kohtaus kauppareissulla ja alko kaatamaan!!!!. Selvisin kotiin meni ohi mut aamulla toinen poski roikku ja silmä ummes! En meinannu lähtee minnikkään mut perhe pakotti! Ja päipystykseen siellä heti tutkimukseen ja 4pv liuotukses! Kannattaa hakeutua HETI🙋.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe