Jouduin osastolle ja oon 15v, 162cm ja painan sellaset 49,5 kg, paino on viitearvoissa tiedän. mutta mut laitettiin jo osastolle nenämahaletkuun ja mä vaan itken ja itken koska en pääse kuluttamaan pois niitä kaloreita. mua pelottaa kauheesti täällä olo.
auttakaa mua
Anonyymi
5
231
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä vittuu???
Ite oon 16 ja 161cm ja painan 46kg ja kukaa oo koskaa ees huomauttanu et oisin alipainone!!!- Anonyymi
Sulla ei ole sinusta välittäviä läheisiä.
- Anonyymi
Siis mitä hittoo toiha on normi paino ite oon 161cm ja 51kg
- Anonyymi
Mitä??? Siis mä oon pidempi ja 50kg! Diagnoosina on epätyypillinen koska en oo tarpeeks laiha
- Anonyymi
Jos oot mielestäsi terve niin miksi haluut niin kovasti kuluttamaann kaloreita ,kun sulla ei ole tarvetta laihtua.Mitä sitten tapahtuu kun pääset pois .Olet kohta uudelleen osastolla.sitäkö haluat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198881- 12812
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti85737