Meidän katseet tänään -

Anonyymi

eivät kohdanneet ensimmäistä kertaa. Olen todella kiitollinen jokaisesta jaetusta sanattomasta hetkestä.

Kun mies ristit kätesi leuan alle & katsot jonnekin kaukaisuuteen, mietin missä ajatuksesi menevät.

Mietin ovatko hetkemme täynnä sitä latausta, jota kuvittelen niiden olevan.. Olen epävarma & ujokin

Yhtäkaikki - olet ihana.

60

1551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka olet kirjain ja kuka hän on kirjain?

      • Anonyymi

        Sama kirjain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kirjain.

        Sinun toka, hänen vika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun toka, hänen vika?

        No eivät ole sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eivät ole sama

        Laita mitä ne ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita mitä ne ovat

        O & I


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        O & I

        Jos minulle (tuskin) olet kaunis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulle (tuskin) olet kaunis.

        Tuskin on minulle, mutta kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on minulle, mutta kiitos.

        Mikä on sinun nimesi toiseksi viimeinen kirjain? Entä kaipaamasi henkilön toiseksi viimeisin kirjain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sinun nimesi toiseksi viimeinen kirjain? Entä kaipaamasi henkilön toiseksi viimeisin kirjain?

        Kysytään näin, että mitä niiden pitäisi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytään näin, että mitä niiden pitäisi olla?

        Oikeat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat.

        Mitä seuraisi, jos ne olisivat oikeat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytään näin, että mitä niiden pitäisi olla?

        R & K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        O & I

        Bingo. Erään kanssa joka on mielessäni liikaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bingo. Erään kanssa joka on mielessäni liikaakin.

        Samoin on mielessä mies aivan liikaa.. Millaiseksi koet tuon erään lähestymisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin on mielessä mies aivan liikaa.. Millaiseksi koet tuon erään lähestymisen?

        Tuo eräs on ihana, upea nainen ja meidän välillä on jotain ihmeellistä vetoa josta en saa ihan tarkkaan kiinni. Näen hänestä unia. Olisin imarreltu, hämmentynyt ja onnellinen, mutta en ehkä sittenkään yllättynyt jos hän ottaisi askelen ja lähestyisi tositarkoituksella. Koskettaisi. Mutta tiellä on esteitä. Ja hänellä ne ovat suurempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        R & K

        Miksi vastasit minun puolestani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo eräs on ihana, upea nainen ja meidän välillä on jotain ihmeellistä vetoa josta en saa ihan tarkkaan kiinni. Näen hänestä unia. Olisin imarreltu, hämmentynyt ja onnellinen, mutta en ehkä sittenkään yllättynyt jos hän ottaisi askelen ja lähestyisi tositarkoituksella. Koskettaisi. Mutta tiellä on esteitä. Ja hänellä ne ovat suurempia.

        Niin kauniisti kirjoitat hänestä.. ajattele, miten onnelliseksi jonkun tekisit noilla sanoilla reaalimaailmassa. Minunkin tilanteessa olen se osapuoli, jolla on ”korkeampi kynnys” & sen vuoksi lähestyminen on vaikeaa.. ehkä joskus jossain tulee tilanne, jolloin olen tarpeeksi varma ja rohkea jakamaan tunteeni. Tuskin hän kuitenkaan niistä pahastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä seuraisi, jos ne olisivat oikeat?

        Vain Luoja tietää? Toivottavasti jotain kaunista. En tiedä, mutta toivottavasti näen hänet vielä jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo eräs on ihana, upea nainen ja meidän välillä on jotain ihmeellistä vetoa josta en saa ihan tarkkaan kiinni. Näen hänestä unia. Olisin imarreltu, hämmentynyt ja onnellinen, mutta en ehkä sittenkään yllättynyt jos hän ottaisi askelen ja lähestyisi tositarkoituksella. Koskettaisi. Mutta tiellä on esteitä. Ja hänellä ne ovat suurempia.

        Onko tilanne kohdallasi muuttunut mitenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tilanne kohdallasi muuttunut mitenkään?

        En osaa sanoa. Ollaan lähes päivittäin tekemisissä ja hän tuntuu tavallaan läheisemmältä, ollaan juteltu ja tutustuttu, mutta jotenkin toverillisella tavalla. Meissä on paljon samaa ja ymmärretään toisiamme hyvin. Mutta ihan kuin hän jarruttelisi. Mietin jos hän säikähti ja yrittää nyt piilottaa tunteensa. En tiedä mitä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa. Ollaan lähes päivittäin tekemisissä ja hän tuntuu tavallaan läheisemmältä, ollaan juteltu ja tutustuttu, mutta jotenkin toverillisella tavalla. Meissä on paljon samaa ja ymmärretään toisiamme hyvin. Mutta ihan kuin hän jarruttelisi. Mietin jos hän säikähti ja yrittää nyt piilottaa tunteensa. En tiedä mitä tapahtuu.

        Millä tavalla piilottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        O & I

        Hmmm...kiintoisaa, osumia olisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm...kiintoisaa, osumia olisi...

        Jos positiivinen tunne jäi osumista niin rohkeutta ja myötätuulta reaalimaailmaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos positiivinen tunne jäi osumista niin rohkeutta ja myötätuulta reaalimaailmaan..

        onko ne alkukirjaimet samat niinkuin tuolla yllä mainitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko ne alkukirjaimet samat niinkuin tuolla yllä mainitaan.

        Taitaapi samat olle nekin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko ne alkukirjaimet samat niinkuin tuolla yllä mainitaan.

        Tähän kommentoi niin useat, mutta kyllä ovat. Kuten yllä mainitsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän kommentoi niin useat, mutta kyllä ovat. Kuten yllä mainitsin.

        Hmm...erittäin kiintoisaa...pelkkiä osumia.


    • Anonyymi

      Erästä punatukkaista naista salaista ihastustani en ole nähnyt pitkään aikaan, paikka jossa josku näimme vaihtui minun osaltani , olen koittanut katsella häntä työpaikallaan mutta taitaa tehdä miltei pelkkää iltavuoroa joten ei natsaa kun aamulla käyn lähistöllä siellä kuntoilemassa.
      Haluaisin vain nähdä ja moikata, tyhmäähän tämä jokin hänessä vain jäi mieleeni ja minun pitäisi vain mieleni tyhjentää koska asia on kuitenkin vaikea.
      Hyvää jatkoa kuitenkin sinulle pirkanmaalle ja kaikkea hyvää.

      • Anonyymi

        Onko tuntomerkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuntomerkkejä?

        Eiköhän tuossa ollut niitä!!! Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuntomerkkejä?

        Polkupyörä tällä naisella ei väriltään punainen eikä sininen. Moikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polkupyörä tällä naisella ei väriltään punainen eikä sininen. Moikka.

        Koska sitä ei ole ensinkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sitä ei ole ensinkään?

        Punatukkaisella naisella on polkupyrä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punatukkaisella naisella on polkupyrä!

        En ole enään katsettaan ja hymyään nähnyt, punatukka yhä mielessäni vaikka pitää unohtaa


    • Anonyymi

      Ei kohdannut. Luulen että kyseessä oli 3. kerta. :I

    • Anonyymi

      Voi luoja.....

    • Anonyymi

      Punatukkainen nainen kaiholla ajattelen, olen koittanut ohimennen nähdä mutta ei ole onnistunut koska tekee yleensä vain iltavuoroa ja entisessä paikassa en enään käy, siellä jossa hänet ensi keran näin ja juttelin, ehkä näemme joskus sattumalta..
      Parempi olisi unohtaa mutta jotakin jäi mieleeni hänestä, hymystään, silmistään, kaikesta. Nähdään ehkä ja MOI!

      • Anonyymi

        Missäpäin tämä nainen on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin tämä nainen on?

        Jossain. Nyt ei punaiset hiukset, eikä tee kai yleensä pelkkää iltavuoroa. Hyvä pylly, seksikäs pakkaus, joskus punaisilla hiuksilla syntisen seksikäs nainen. Sivusta, ei tuohon punahiuksiseen naiseen liity tää kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin tämä nainen on?

        Pirkanmaalta tämä salainen ihastukseni, hoikka, sievä sympaattinen punatukkainen nainen, jokin hänessä kosketti minua.


    • Anonyymi

      Punatukkaisen salaisen ihastukseni(naisen) silmät ja hymy ovat edelleen mielessäni, jotain taikaa siinä on, olen yrittänyt nähdä häntä mutta en ole nähnyt, ehkä joskus, aina on aika ollut väärä, joskus ennen pääsin jopa puhumaan kanssaan.

      • Anonyymi

        Minkälaiset katseet, missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaiset katseet, missä?

        Kauniit katseet salilla.


    • Anonyymi

      Ei kohdannu ei

    • Anonyymi

      Tänään näin kaukaa salaisesti tämän ihanan punatukkaisen naisen työpaikallaan, meinasin mennä moikkaamaan mutta ensin jänistin, sitten ei osunut kun jo oli pois pisteestä eli kaivamaan jäi mieltäni.
      Ehkä joskus näkisin hymynsä ja katseensa.

      • Anonyymi

        Millä paikkakunnalla tämä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä paikkakunnalla tämä tapahtui?

        Tampere hän työssään, mielessäni ja unikuvana, jotain taikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampere hän työssään, mielessäni ja unikuvana, jotain taikaa.

        Kerro lisää tuntomerkit ym.


    • Anonyymi

      Tänään näin ja menin juttelemaan pitkästä aikaa punatukkaisen naisen kanssa, sydämestä otti ja niin harvoin hänet näen, mukava nainen ihastuttava, ehkä näen vielä.

      • Anonyymi

        Pidetään peukkuja, mukavia ihmisiä ei aina tapaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidetään peukkuja, mukavia ihmisiä ei aina tapaa!!

        Kiitos, mukava on tuo nainen, jotenkin mielessäni kummittelee, hoikka, sievä, kiva punatukkainen nainen,olen kyllä häntä ikävöinyt täytyy sanoa että ole ymmälläni ja en tiedä onko hänellä mitään tunnetta minua kohtaan, pieni epäilys kyllä että koko minut häiritsevänä kun halusin jutella koska jokin hänessä kiehtoi vaikka aluksi tunsin että hän oli myös kiinnostunut.
        Esteeni tietenkin minulla on kuitenkin en saa häntä mielestäni, ihanuus on ihana.


    • Anonyymi

      Kauniin punatukkaisen naisen katse ja hymy unissanikin, haluaisinpa hänet nähdä, aika harvoin nykyään näen , jutella haluaisin kovasti kanssaan, oi, voi.

    • Anonyymi

      Tänään näin punatukkaisen salaisen ihastukseni(naisen) ja pystyin muutaman saman sanomaan kun tilanne hektinen eli kiire hänellä, kiva oli nähdä ja arpa suosi minua...
      Näin hänet viime viikollakin on tämä sirkusta minun osaltani koska olen häneen tykästynyt.

    • Anonyymi

      Onko katseita siis ollut molemminpuolisia..

      • Anonyymi

        Ehkä vähän hänenkin puoleltaan katse ja hymy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vähän hänenkin puoleltaan katse ja hymy.

        Katsoi sekunnin yhdeksän vuotta sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoi sekunnin yhdeksän vuotta sitten

        Käsittämättömän pitkä tuijotus.


    • Anonyymi

      Punatukkaisella naisella salaisella ihastuksellani on kaunis hymy ja katse, usemminkin haluaisin hänet nähdä ja kanssaan jutella.

      • Anonyymi

        Missä hän?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe