Varasimme 4 lennot Budapestiin ja takaisin , meitä oli 4 henkilöä , sijoitus koneessa ,kaikki erilleen, emme olleet maksaneet vierekkäisistä paikoista mutta vieressämme istui myös 4 henkilön porukka jotka oli sijoitettu samoin hajaalleen. Pidän tätä tahallisena kiusantekona ja tulen huomioimaan tulevilla valinnoillani teidän lentoyhtiönne suhteen, siis hätätilanteissa mahdollista. Ajan kyllä Helsinkiin vaikka ajomatkaa tuleekin 380 km. Tällainen rahastus on HALPAMAISTA.
Harri Antila
Asiakaspalvelu
10
1426
Vastaukset
- Anonyymi
Jos haluaa paikat vierekkäin, kannattaa maksaa. Myöskään esimerkiksi Finnair ei takaa pihtareille vierekkäisiä paikkoja.
- Anonyymi
Lufthansa muuttaa pariskunnan erilleen bisneksessäkin. Siis kotona tehdyn lähtöselvityksen ja jakkaranvalinnan jälkeen. Näin siitä huolimatta bisneksessä oli useampia vapaita paikkoja. Lufthansa - Disconnecting people.
- Anonyymi
Eikös se ole varsinainen A-luokan paikka, jos ei tarvii oman eukon vieressä istua?
Ihan normaalia joillakin yrityksillä. Viime kesänä Volante laittoi meidät erilleen vaikka mun vieressä oli tyhjä paikka. Onneksi Norwegian ei ainakaan vielä ole tuolle linjalle lähtenyt.
- Anonyymi
No onko se nyt valtava katastrofi jos 4 henkilöä ei pääse istumaan vierekkäin 3 tunnin lennolla?
Toki jos on lapsia mukana niin se on eri asia.Mutta käsittääkseni lapset laitetaan automaattisesti istumaan vanhemman viereen jopa halpis yhtiöillä.- Anonyymi
Jotkut vanhemmat näköjään haluavat istua erossa lapsistaan, vähän aika sitten istuin lennolla kaksi alle 10-vuotiasta lasta vieressä, vanhemmat istuivat muutama rivi taaempana vierekkäin. Finnairin lentoemäntä oli aika ihmeissään, kun kysyi minulta mitä lapset juovat ja sanoin ettei minulla ole mitään tekemistä niiden kanssa.
- Anonyymi
no eihän lapsia nyt voi erilleenkään istumaan laittaa se on lainvastaista kun ei tietyn ikäiset lapset saa edes yksin matkustaa ja Ryanairin sivuilla lukee että he ei ota kyytiin alle 16 vuotiaita lapsia ilman huoltajaa
- Anonyymi
Harri Anttilan kommentti on tosi hauska. Naurattaa sen lapsenomaisuus.
- Anonyymi
Minulle tuli mieleen ensimmäisenä Päätalon kirja (ja sehän pitää heti kertoa ) No ennenmuinoin tuli tiilet kappaletavarana rakennuksille. Sitten toimitus siirtyikin ns. letkoihin alustalle.Muurarit tästä marisivat mestari Päätalolle että ennen oli tämäkin paremmin.No mestari otti tiilikärryn hujautti sen tellingille ja kippasi lastin telineelle
ja totesi "nyt tämäkin on niinkuin ennen, eli hajallaan" - Anonyymi
Eikö siellä koneessa olla siksi että lentää paikasta a paikkaan b. Odotteles Ryanair alkaa pian myymään seisojille paikkoja. 5 e/ kun saa pitää jostain kiinni nousujen ja laskujen aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752