Tutisevatko päättäjien pallit

Anonyymi

Parkanossa on noussut kova kohu isännöitsijän kirjoittelusta Suomi24-kanavalla. Miksi pelkästään isännöitsijä nostettiin tikun nokkaan? Eikö esimiehillä ole mitään vastuuta alaisistaan? Nyt Parkanolaiset palstan lukijat odottelevat lain mukaista kirjallista päätöstä asiassa, joka olisi pitänyt antaa 1/2 tunnin sisään kuulemistilaisuudesta. Ehkä kaikkien ylimpien virkamiesten pitäisi katsoa peiliin?

31

1126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaupungin toimialajohtaja esittää asiaan kahta ratkaisua ..." Asiassa on syytä harkita rikosilmoituksen nostamista. "Tai " Asiassa on syytä harkita kirjallisen varoituksen antamista" .

      Kaikkein viisainta olisi myöntää isännöitsijälle mitali edistyksellisestä toiminnasta.

    • Anonyymi

      Kaupunkin koko johto ryhmä pitää vaihtaa huolimattomuuden johdosta

      • Anonyymi

        Cäci cuccuu Laatocassa siinä ei ole mitään hullua se on luonnonilmiö


    • Anonyymi

      Miksi tilanne annettiin päästä käsistä ja jatkua vaan ?

      • Anonyymi

        Tilanne on eskaloitunut hallitsemattomaksi


      • Anonyymi

        Ja miks yleensä valittii? Tiedettiin kyllä toi nuppihuimaus


    • Meillä kaikilla on vastuu toiminnastamme!

    • Anonyymi

      Nyt on läikkynyt vähän yli. -Jospa riiteliät hankkisibat intiimi palveluja ja rauhottuisivat ?

      • Anonyymi

        Voivatko myllisläiset keskusteluryhmät toimia YK välittäjinä tässä keississä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivatko myllisläiset keskusteluryhmät toimia YK välittäjinä tässä keississä

        pekko of kaaalinpöö tekee jatkokertomusta palstalle ja käki metelöi


      • Läheisyys ja seksi rentouttavat. Nyt moni päättäjä tuntuu olevan vailla näitä ja kohdistaa pahan olonsa isännöitsijään.


      • Anonyymi
        VillePuutiainen kirjoitti:

        Läheisyys ja seksi rentouttavat. Nyt moni päättäjä tuntuu olevan vailla näitä ja kohdistaa pahan olonsa isännöitsijään.

        klikkaa tuota sinistä nimmaria niin näet sairaskertomukset pekka of ikaalisista


    • Anonyymi

      Mistä lähtien pehmosten kirjottelusta on tullu laitonta?

    • Anonyymi

      Kovasti kyllä ihmettelen jollei kaupunki nosta syytettä tuota henkilöä vastaan. Huomautus ei ole riittävä toimenpide.

      • Anonyymi

        suomi24fi kirjoittelu on ehdottomasti kriminalisoitava ja kirjoittajat on heitettävä kaikki vankilaan virumaan kylmälle betonilattialle mitä tuli tehtyä


    • Anonyymi

      Millainen tuomio isännöitsijälle on luvassa joutuuko vankilaan?

      • Anonyymi

        Maksimissaan 6 kk linnaa. Jos käy käsiksi päättäjien käkiin niin tulee enempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksimissaan 6 kk linnaa. Jos käy käsiksi päättäjien käkiin niin tulee enempi

        Voiko saada vielä lisäkakkua oikeuden halventamisesta ja perverssistä käyttäytymisestä arvohuoneustoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko saada vielä lisäkakkua oikeuden halventamisesta ja perverssistä käyttäytymisestä arvohuoneustoissa

        Ihan mahollista ettäriisuu ittensä alastomaksi kesken prosessin, on tehnyt niin ennekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahollista ettäriisuu ittensä alastomaksi kesken prosessin, on tehnyt niin ennekin.

        Se taksi juttu vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se taksi juttu vai ?

        Sama juttu joka kerta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksimissaan 6 kk linnaa. Jos käy käsiksi päättäjien käkiin niin tulee enempi

        pääseekö linnanjuhlille


    • Anonyymi

      Ei tutise, ne on aina täynnä.

    • Anonyymi

      kirjoittaja on helposi jäljitettävissä noista sininimmmareista jotka ovat
      rekisteröity kylähullulle kauhajoelle
      klikkaa sinistä nimmaria niin näet sairaskertomuksen

    • Anonyymi

      Asija meni niinku oli odotetavissa. Isännöitsijä sai monoo, ja esimiehet pääs ongelmitta.

      • Anonyymi

        Mutta onko säälimätön monottaminen joka kerta joku ratkaisumalli kaikkiin edessä tuleviin ongelmiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko säälimätön monottaminen joka kerta joku ratkaisumalli kaikkiin edessä tuleviin ongelmiin

        Tuut näkemään kotihoidossa samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuut näkemään kotihoidossa samaa.

        Joo siellä lyödään päähän oo hiljaa siinä ja kuse pönttöön pönttö


      • Anonyymi

        siellähän se istuu toimistossaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siellähän se istuu toimistossaan

        Kyllä sellasesta pitää päästää eroon


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe