Parkanossa on noussut kova kohu isännöitsijän kirjoittelusta Suomi24-kanavalla. Miksi pelkästään isännöitsijä nostettiin tikun nokkaan? Eikö esimiehillä ole mitään vastuuta alaisistaan? Nyt Parkanolaiset palstan lukijat odottelevat lain mukaista kirjallista päätöstä asiassa, joka olisi pitänyt antaa 1/2 tunnin sisään kuulemistilaisuudesta. Ehkä kaikkien ylimpien virkamiesten pitäisi katsoa peiliin?
Tutisevatko päättäjien pallit
31
1126
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupungin toimialajohtaja esittää asiaan kahta ratkaisua ..." Asiassa on syytä harkita rikosilmoituksen nostamista. "Tai " Asiassa on syytä harkita kirjallisen varoituksen antamista" .
Kaikkein viisainta olisi myöntää isännöitsijälle mitali edistyksellisestä toiminnasta. - Anonyymi
Kaupunkin koko johto ryhmä pitää vaihtaa huolimattomuuden johdosta
- Anonyymi
Cäci cuccuu Laatocassa siinä ei ole mitään hullua se on luonnonilmiö
- Anonyymi
Miksi tilanne annettiin päästä käsistä ja jatkua vaan ?
- Anonyymi
Tilanne on eskaloitunut hallitsemattomaksi
- Anonyymi
Ja miks yleensä valittii? Tiedettiin kyllä toi nuppihuimaus
Meillä kaikilla on vastuu toiminnastamme!
- Anonyymi
Nyt on läikkynyt vähän yli. -Jospa riiteliät hankkisibat intiimi palveluja ja rauhottuisivat ?
- Anonyymi
Voivatko myllisläiset keskusteluryhmät toimia YK välittäjinä tässä keississä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voivatko myllisläiset keskusteluryhmät toimia YK välittäjinä tässä keississä
pekko of kaaalinpöö tekee jatkokertomusta palstalle ja käki metelöi
Läheisyys ja seksi rentouttavat. Nyt moni päättäjä tuntuu olevan vailla näitä ja kohdistaa pahan olonsa isännöitsijään.
- Anonyymi
VillePuutiainen kirjoitti:
Läheisyys ja seksi rentouttavat. Nyt moni päättäjä tuntuu olevan vailla näitä ja kohdistaa pahan olonsa isännöitsijään.
klikkaa tuota sinistä nimmaria niin näet sairaskertomukset pekka of ikaalisista
- Anonyymi
Mistä lähtien pehmosten kirjottelusta on tullu laitonta?
- Anonyymi
Kovasti kyllä ihmettelen jollei kaupunki nosta syytettä tuota henkilöä vastaan. Huomautus ei ole riittävä toimenpide.
- Anonyymi
suomi24fi kirjoittelu on ehdottomasti kriminalisoitava ja kirjoittajat on heitettävä kaikki vankilaan virumaan kylmälle betonilattialle mitä tuli tehtyä
- Anonyymi
Millainen tuomio isännöitsijälle on luvassa joutuuko vankilaan?
- Anonyymi
Maksimissaan 6 kk linnaa. Jos käy käsiksi päättäjien käkiin niin tulee enempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksimissaan 6 kk linnaa. Jos käy käsiksi päättäjien käkiin niin tulee enempi
Voiko saada vielä lisäkakkua oikeuden halventamisesta ja perverssistä käyttäytymisestä arvohuoneustoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko saada vielä lisäkakkua oikeuden halventamisesta ja perverssistä käyttäytymisestä arvohuoneustoissa
Ihan mahollista ettäriisuu ittensä alastomaksi kesken prosessin, on tehnyt niin ennekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mahollista ettäriisuu ittensä alastomaksi kesken prosessin, on tehnyt niin ennekin.
Se taksi juttu vai ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se taksi juttu vai ?
Sama juttu joka kerta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksimissaan 6 kk linnaa. Jos käy käsiksi päättäjien käkiin niin tulee enempi
pääseekö linnanjuhlille
- Anonyymi
Ei tutise, ne on aina täynnä.
- Anonyymi
kirjoittaja on helposi jäljitettävissä noista sininimmmareista jotka ovat
rekisteröity kylähullulle kauhajoelle
klikkaa sinistä nimmaria niin näet sairaskertomuksen - Anonyymi
Asija meni niinku oli odotetavissa. Isännöitsijä sai monoo, ja esimiehet pääs ongelmitta.
- Anonyymi
Mutta onko säälimätön monottaminen joka kerta joku ratkaisumalli kaikkiin edessä tuleviin ongelmiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko säälimätön monottaminen joka kerta joku ratkaisumalli kaikkiin edessä tuleviin ongelmiin
Tuut näkemään kotihoidossa samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuut näkemään kotihoidossa samaa.
Joo siellä lyödään päähän oo hiljaa siinä ja kuse pönttöön pönttö
- Anonyymi
siellähän se istuu toimistossaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellähän se istuu toimistossaan
Kyllä sellasesta pitää päästää eroon
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483