Iltaisin Vaasan Suvilahdessa kuuluva jyminä

Anonyymi

Mistä on lähtöisin vaimea, mutta selvästi erottuva matalataajuinen jaksottainen jyrinä, joka kuuluu iltaisin vielä klo 23 aikaan kerrostaloasuntoon sisälle asti? Asunto on 3. kerroksessa. Ääni kuuluu myös ulkona.

Ei mitään runokirjoituksia tänne, kiitos.

28

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa. Ei meilläpäin mitään tuollaista kuulu. Korvalääkäriä näin ensiksi suosittelen....

      • Anonyymi

        Kiitti vinkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti vinkistä.

        Ei kai siellä mitään tietöitä tehdä täällä Laihialla ainakin kuuluu yömyöhälle nuo tien rakentamiset eikö niillä ole työaikoja ollenkaan määritelty


      • Anonyymi

        Kyllä kuulee jos korvat toimii. Eli itselläsi on korvissa vikaa, varmaan jo nuoruudessa viritetyllä mopolla ajaessa kuulo pilattu...


    • Anonyymi

      Oletko keskusteellut äänestä naapureitten kanssa ja asuuko asunnon muita? Jos asut yksin eikä kukaan muu kuule ääntä, niin ilmastointi on todennäköisin syy mikäli ääni on todellinen. Talon ilmastotointilaitettu saatettu huoltaa ja hihnan tms asennus tehty huolimattomasti. Vaikka kaikki olisi kunnossa, niin ilmastointi häiritsee enemmän toisissa asunnoissa.

      • Anonyymi

        Ei mikään noista arvailuista. Jatkuvan oloista jyrinää oli tässä yks ilta loppuen n. 23:30. Ilmenee vain harvakseltaan, siis ei joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään noista arvailuista. Jatkuvan oloista jyrinää oli tässä yks ilta loppuen n. 23:30. Ilmenee vain harvakseltaan, siis ei joka päivä.

        Eihän sielläkin ole näitä passoautoja se on todella matalataajuista ääntä erittäin häiritsevää vanhukset ei pääse edes toiseen kuntaan pakoon sitä


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yksisarvinen on löytynyt, kiitos runoilijan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksisarvinen on löytynyt, kiitos runoilijan.

        Tosi fiksuja vastauksia roolipelaajilta...itse olen normi duunari suviladesta ja olen myös kuullut tuota samaa.en joka ilta,joskus kyllä...joo olen sammuttanut ilmastoinnin.asun korkeimmalla joten ääni saattaa kantaa pitkänkin matkan ,en ole miettinyt asiaa sen kummemmin vahva veikkaus kuitenkin sataman työmaa koska ääni kantaa tosta lätäkön yli illalla aika hyvin ja kiireen takia töitä tehdään nyt suht pitkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi fiksuja vastauksia roolipelaajilta...itse olen normi duunari suviladesta ja olen myös kuullut tuota samaa.en joka ilta,joskus kyllä...joo olen sammuttanut ilmastoinnin.asun korkeimmalla joten ääni saattaa kantaa pitkänkin matkan ,en ole miettinyt asiaa sen kummemmin vahva veikkaus kuitenkin sataman työmaa koska ääni kantaa tosta lätäkön yli illalla aika hyvin ja kiireen takia töitä tehdään nyt suht pitkään

        Saanen ajatella ettei maapohja antaisi ääntä.-40/-50/-60/-70/-80 luvulla
        alue oli kaatopaikka.Onko alueella ollut vajoamia/asuntojen halkeiluja.
        Veikkaus tämäkin! Saahan sitä ajatella en pahoittaseni mieltä.


    • Anonyymi

      Vanhassa vaasassa on purettu vanhoja rakennuksia hartmannin kulmilla. Itse ainakin ajattelen äänen kuuluvan sieltä. Nimittäin melaniemessä kuuluu ehkä samaa. Todella häiritsevää ääntä.

      • Anonyymi

        "Todella häiritsevää ääntä". Sinun kandee muuttaa Laihian perämettiin tai kauemmas Kainuun korpiin. Ei kuulu ääntä. Ei pihahdustakaan. Kaupungeissa on aina ääniä, eihän ne muutoin olisi kaupunkeja. Härre ja Gyyd sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Todella häiritsevää ääntä". Sinun kandee muuttaa Laihian perämettiin tai kauemmas Kainuun korpiin. Ei kuulu ääntä. Ei pihahdustakaan. Kaupungeissa on aina ääniä, eihän ne muutoin olisi kaupunkeja. Härre ja Gyyd sentään.

        Muuta sinä kuuro perseenreikään. Se. että asuu kaupunkialueella ei tarkoita sitä että tulisi sietää kaikkien törppöjen mekkalointia.


    • Anonyymi

      Ikuiseen demokratiaan uskoville tietenkin arvomailmanloppu mahdoton ajatus, se että ääni ja puhe loisi uutta ymmärrystä.

      • Anonyymi

        Ei vanhassa Vaasassa vielä ole kaadettu kun puita...mutta jos metsurilla on ollut urakkatahti...


    • Anonyymi

      Lentokenttä ?

      • Anonyymi

        Ei, ei ne harvat vuorot sillä lailla kuulu.
        Epäilen ABB(a):n mahdollisessa moottori- ja generaattorituotannossa tekemiä koeajoja... ei parempaa tietoa aiheesta eikä Strömberg parkin toiminnoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei ne harvat vuorot sillä lailla kuulu.
        Epäilen ABB(a):n mahdollisessa moottori- ja generaattorituotannossa tekemiä koeajoja... ei parempaa tietoa aiheesta eikä Strömberg parkin toiminnoista.

        Ne tekee salaa sitä teollisuustietä satamasta ....ettei mustasaarelaiset junttajussit saa tietää ...mitä ne sitten enää voi kun tuki euroilla pelloilla ajaa jo rekat kesällä....heh heh


    • Anonyymi

      Nyt olen päätynyt siihen, että aiheuttaja on Sundomin lahden toisella puolella oleva tuulivoimala, joka on länsituulella linjassa asuntooni, joka on lähellä meren rantaa mutta ylimmässä kerroksessa. Ääni kantaa hyvin veden ja jään yli erottuen iltaisin, kun on muutoin hiljaista.

      • Anonyymi

        Aivan, varsinkin näin talvella kun ei ole puissa lehtiä.

        Harmi että liian moni on kuulonsa jo nuorena pilannut, eikä tuota tuulivoimalan melua edes huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, varsinkin näin talvella kun ei ole puissa lehtiä.

        Harmi että liian moni on kuulonsa jo nuorena pilannut, eikä tuota tuulivoimalan melua edes huomaa.

        taas joku ylistarosta vaasaan muuttanu tuulivoima-korva...mä sanon soon sukellusvene ameriikasta asti tullu..


      • Anonyymi

        Heti kun tuon aloituksen luin, joka siis on jo lokakuulta, niin arvelin sen johtuvan juuri tuosta tuulimyllystä Sundomissa. Kumma, ettei kukaan sitä ehdottanut, ja itsekin nyt vasta löysit syyn. Sillepä ei sitten mahda mitään, mutta onneksi se ei aina pyöri.

        Tuulivoimaloiden haitoista kirjoitetaan jo paljon (tai eihän media juurikaan päästä läpi sitä tietoa, missä esim. terveyshaitoista kerrotaan). Ne ovat kuitenkin todellisia.


    • Anonyymi

      Vähässäkyrössä kuuluu samallainen jyrinä.Tuulivoimaa pukkaa.
      Tuulen suuntakin vaikuttaa,voimakkuuteen.
      Se siitä/saas nähdä mitenkä eläimet reakoi,eivät taida enää pelätä edes maanteiden huminaa.

      • Anonyymi

        Ei noilla eläimiä liiku lainkaan. Pedotkin karttaa kaukaa, ja sen takia tunkee pihoille joilla ei ole ennen kulkeneet.

        Torkkolan tuulivoimapuiston alue ainakin on täysin autio. Ei ole linnun lintua, saati sitten muita eläimiä. Onkohan Vihreät ottaneet tuon seikan huomioon kannattaessaan tuulivoimaa? Selvästi tuo tuhoaa luonnon paljon tehokkaammin kuin joku ydinvoima.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noilla eläimiä liiku lainkaan. Pedotkin karttaa kaukaa, ja sen takia tunkee pihoille joilla ei ole ennen kulkeneet.

        Torkkolan tuulivoimapuiston alue ainakin on täysin autio. Ei ole linnun lintua, saati sitten muita eläimiä. Onkohan Vihreät ottaneet tuon seikan huomioon kannattaessaan tuulivoimaa? Selvästi tuo tuhoaa luonnon paljon tehokkaammin kuin joku ydinvoima.

        joku hässii vähä toiseen niin että pauke käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku hässii vähä toiseen niin että pauke käy

        Jokuhan täällä kirjoittikin muuttavansa kokonaan perseenreikään.... tervemenoa! =D


    • Anonyymi

      Korkea verenpaine saa aikaan kohinaa ja jyrinältä kuullostavia sydämmen lyöntiääniä korvissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe