äänestäkää oman suosikin kannalta???

Anonyymi

Nyt kaikki muiden kuin krisun tai Jukan kannattajat tää on teidän tilaisuus nyt mahdollista saada "kansan suosikki" ulos eli krisun äänestäkää krisun ulos niin omalla suosiolla on mahdollisuus jukasta ei voittajaksi mutta krisun ulosheittäjäksi kylläkin nyt on tilaisuus kannattaa omaa suosikkiaan jos ei halua krisun voittavan....

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rauhoittukaa nyt lahkolaiset. Kyllä äänestäjät itse osaavat päättää kumpi lähtee, varsinkin me joilla on 24/7. Villeä vastaa tulen äänestämään loppuun asti, ei saakeli voi pitää noita minä, minä leukojaan kiinni hetkeäkään. Raamatun opitkin on Ville mitätöiny jeesuksen syntymäaikaa myöten , mutta kyllähän Ville tietää kun Jumala suoraan Villelle juttelee. Voi elämänkevät mitä valehtelua ja joillekkin se menee vielä läpi.

      • Anonyymi

        Että mitä sekoillaan. Krisuhan tän vuoden voiton vie ja ilman muuta se, kuka on ollut viihdyttävin ja siinä ei voi kukaan erehtyä, kuka se on. Se on 100 lasissa Krisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että mitä sekoillaan. Krisuhan tän vuoden voiton vie ja ilman muuta se, kuka on ollut viihdyttävin ja siinä ei voi kukaan erehtyä, kuka se on. Se on 100 lasissa Krisu.

        Samaa mieltä. Ajatelkaas jos Krisua ei olis ollu tuolla. Kyllä ois ollu tylsä sakki:(
        Minä oon mokaillu kännissä. Ei se tee minusta, eikä Krisustakaan huonoa ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ajatelkaas jos Krisua ei olis ollu tuolla. Kyllä ois ollu tylsä sakki:(
        Minä oon mokaillu kännissä. Ei se tee minusta, eikä Krisustakaan huonoa ihmistä.

        Krisu mokaili väärässä paikassa.
        Kotona saa olla räkäkännissä ja sammua heti kun pullon juonut mutta ei kannata TV:ssä.
        Aina juonut heti äkkiä sammuksiin jos enemmän viinaa.
        Jos ei milloin heti sammunut niin kerkesi olla vittumainen ja piikittelevä.

        Katsoin tuon Leviltä poistulomatkan.

        Krisu on ihan viihdyttävä suurimman osan ajasta ja selvinpäin. Eniten ollut BB:ssä viihdearvoa mutta rajansa kaikella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ajatelkaas jos Krisua ei olis ollu tuolla. Kyllä ois ollu tylsä sakki:(
        Minä oon mokaillu kännissä. Ei se tee minusta, eikä Krisustakaan huonoa ihmistä.

        Kuka mitäkin mieltä on, mutta huonoa käytöstä ei pidä palkita. Ja kakarat kattoo tätä ja samaistuu ala-arvoiseen käyttäytymiseen. Isänikin örvelsi aikanaan kännipäis, eipä ole mistään kotoisin tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisu mokaili väärässä paikassa.
        Kotona saa olla räkäkännissä ja sammua heti kun pullon juonut mutta ei kannata TV:ssä.
        Aina juonut heti äkkiä sammuksiin jos enemmän viinaa.
        Jos ei milloin heti sammunut niin kerkesi olla vittumainen ja piikittelevä.

        Katsoin tuon Leviltä poistulomatkan.

        Krisu on ihan viihdyttävä suurimman osan ajasta ja selvinpäin. Eniten ollut BB:ssä viihdearvoa mutta rajansa kaikella.

        Katsotko ekaa kertaa Beebeetä?? Aina siellä on kännäilty ja mokailtu. Mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut! Jukkakin mokaili, samoin Kimmo. Helmeri rikkoi sääntöjä. Miksi vain Krisua moititaan?
        Tai tiedänhän minä..Krisua mollaamalla saadaan oma suosikki finaaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka mitäkin mieltä on, mutta huonoa käytöstä ei pidä palkita. Ja kakarat kattoo tätä ja samaistuu ala-arvoiseen käyttäytymiseen. Isänikin örvelsi aikanaan kännipäis, eipä ole mistään kotoisin tuollainen.

        No kuules, ku tämä ei edes ole lasten ohjelma. Jos lapset katsoo, niin saa vanhemmat mennä peilin eteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuules, ku tämä ei edes ole lasten ohjelma. Jos lapset katsoo, niin saa vanhemmat mennä peilin eteen!

        Tuotanto yrittää saada esille vain Krisun mokailut. Kyllä he tietävät Krisun suosion,
        Haluavaisitko he todella Krisun pois,
        no tippuisi loppuajaksi ainakin katsoja määrä.
        Jukka häntä heikki nyt ulos. Jukka on aika harmaa talosa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että mitä sekoillaan. Krisuhan tän vuoden voiton vie ja ilman muuta se, kuka on ollut viihdyttävin ja siinä ei voi kukaan erehtyä, kuka se on. Se on 100 lasissa Krisu.

        Olen ihan samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Koomikkoainesta 😅😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotko ekaa kertaa Beebeetä?? Aina siellä on kännäilty ja mokailtu. Mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut! Jukkakin mokaili, samoin Kimmo. Helmeri rikkoi sääntöjä. Miksi vain Krisua moititaan?
        Tai tiedänhän minä..Krisua mollaamalla saadaan oma suosikki finaaliin.

        Kaikkihan noi sai rangaistuksen


      • Anonyymi

        Juuri näin


    • Anonyymi

      Ville pelaa hienosti otti Lokki-Jukan kaveriksi fööniin, tietää jos Krisu tippuu, niin Lokki helpompi vastustaja, mutta ei Ville voita lähti sieltä sunnuntainan kumpi tahansa. Anu jos pysyy talossa viimeiselle viikolle voi olla suuri yllättäjä ...sehän on kannatusjoukkojen rahavaroista kiinni, ei pikkutyttöjen suosiosta.

      • Anonyymi

        Kyllä Krisulla on vielä oma kannattaja joukko. Kuivaa katsottavaa, ilman Krisua. Ei minkään laista huumorii tuolla oo. Ihan lässähtänyttä porukkaa.


    • Anonyymi

      Olette sitä mieltä että krisun on ainoa joka on hauska viihdyttäjä mutta oletteko huomanneet että kun krisun on kokoajan äänessä ei toiset edes pääse tuomaan itseään äänteet krisun pitää huolen että tulee esiin kunnolla. Taitaa nyt kuitenkin hiukka jännittää huominen kun on ollut hiljempi, muut ovat saaneet puheaikaa. Vaikka kuinka luulette että BB hiljenee jos krisun lähtee niin epäilen että olette väärässä. Antakaa muillekin mahdollisuus. Toiseksi krisulla on selvästi alko ongelmia voittamalla BB alko-ongelmat vain pahensi.

      • Anonyymi

        Höpö, höpö, kyllä se on Ville Minä, minä joka eniten äänessä ja hauskaa osaavat pitää Kevin ja Hemmikin ihan kahdestaan, Nanu ei jouda kun pitää syödä, syödä , keikistellä, meikata ja makoilla vaakatasossa siinä se viihdearvo. Jukka pälyilevä luikku yrittää kirjakielellä olla hauska. Kimmo, Kevin, Helmeri porukan parhaat olkoon sitten seksuaalinen suuntaus vaikka joulumaahan. "Parantaja" Ville ihan hörhö Krisu valitettavasti ihan "kaljan orja, "vaikka muuten sisimmässään kiltti.


    • Anonyymi

      Musta olisi todella mielenkiintoista nähdä talo ilman Krisua, miten siellä sitten toimitaan. Miten dynamiikka muuttuu. Krisu vie liikaa tilaa.

      • Anonyymi

        No jos Krisu tippuu, niin minä en ainakaan jaksa enää katsoa. Kun kausi alkoi, niin olin kauhuissani mitä sakkia sinne tuli. Krisun mukaantulo sai katsomaan ja hänen takiaan jäin koukkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos Krisu tippuu, niin minä en ainakaan jaksa enää katsoa. Kun kausi alkoi, niin olin kauhuissani mitä sakkia sinne tuli. Krisun mukaantulo sai katsomaan ja hänen takiaan jäin koukkuun.

        Johan Krisua on katseltukin jo tarpeeksi, muillekin tilaa. Ei voi elämä olla kovin kohdillaan jos Krisun katselu koukuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos Krisu tippuu, niin minä en ainakaan jaksa enää katsoa. Kun kausi alkoi, niin olin kauhuissani mitä sakkia sinne tuli. Krisun mukaantulo sai katsomaan ja hänen takiaan jäin koukkuun.

        Kyllä ne näkkyy muutkin ossaavan juuva viinaa, ei vaan Krisu. Hölyn pölyy , tuommonen poppoo. Mitä huumorii , pää kenossa holopöttäät, ei todellakaan oo mitään mielenkiintoo , kellä siellä huumori kukkii. Villelläkö...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos Krisu tippuu, niin minä en ainakaan jaksa enää katsoa. Kun kausi alkoi, niin olin kauhuissani mitä sakkia sinne tuli. Krisun mukaantulo sai katsomaan ja hänen takiaan jäin koukkuun.

        Jos sinä.jäät katsomatta loppukautta kun ei krisua ole siellä tilallesi tulee ainakin kolme katsojaa enemmän "koska krisu ei ole siellä" et näin tää vain menee. Kaikkia ei vaan krisun jutut/kiroilut/töppöilyt/örvelöinnit kiinnosta


    • Elänirääkkääjä ulos talosta.

      Ei muuta.

      • Wwuwuw

        Eniten ihmisestä kertoo se, miten hän kohtelee heikoimpiaan.

        Sylettää tuollaiset krisut. Niillie pitäis pakkosyöttää niitä putkimihen pommeja...

        "–Me pistettiin ranskanleipään paloiksi, toiseen paloihin foliota ja toiseen paloihin Mr Musclea ja kalliolle. Sit rupes lokit tippumaan, Krisu kertoi.

        Krisu on myös aikuisiällä kiduttanut eläimiä. Krisu kertoi, miten on työntänyt sisälle pissineen kissan naaman kissan virtsaan."


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eniten ihmisestä kertoo se, miten hän kohtelee heikoimpiaan.

        Sylettää tuollaiset krisut. Niillie pitäis pakkosyöttää niitä putkimihen pommeja...

        "–Me pistettiin ranskanleipään paloiksi, toiseen paloihin foliota ja toiseen paloihin Mr Musclea ja kalliolle. Sit rupes lokit tippumaan, Krisu kertoi.

        Krisu on myös aikuisiällä kiduttanut eläimiä. Krisu kertoi, miten on työntänyt sisälle pissineen kissan naaman kissan virtsaan."

        Yksi psykopaatin piirteistä on se, että tämä on kiduttanut eläimiä lapsuudessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe