Hei,
kävin verikokeissa ja tulokset oli tämmöiset
S-TSH 1.14
S-T4-V 17.01
S-T3-V 4.90
S-TPO Ab <28kU
S-Ferrit 77.4
Sain tulokset kirjeellä ja viestin että kaikki viiterajoissa ei aihetta lisätutkimuksiin.
oireita kyllä on jotka häiritsee oloa, palelen tosi herkästi, varpaat, sormet ja nenänpää suht aina kylmänä ja välillä valkoisiksi menee. Mitä noita muita oireita olen netistä lukenut niin melkein kaikki löytyy.
Osaisiko joku kertoa onko nuo arvot hyvät ja onko turhaa yrittää vielä Lääkärin puheille pääsyä.?
Onko nämä arvot hyvät.
2
102
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein hyvät arvot. Ei ainakaan vajaatoiminnasta luulisi palelun johtuvan. (Äläkä usko kaikkea mitä täällä palstalla kirjoitetaan, joku yrittää kaikille tuputtaa vajaatoimintadiagnoosia ja tyroksiinia...)
- Anonyymi
On kauttaaltaan sen verran hyvät arvot, että pitäisin oireiden aiheuttajana jotain muuta syytä kuin kilpirauhasta. Rautakin näköjään mitattu mikä hyvä juttu, mutta sekin aika hyvällä tasolla. Muutenkin jos oireet lähinnä vain ääreisosissa, ei oikein sovi hormonihäiriöön. B12- ja D-vitamiinin puutos sekä hiilihydraattien puute saattaa jossain määrin selittää oireita sekä alipaino.
Hashimoto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850