Hei,
kävin verikokeissa ja tulokset oli tämmöiset
S-TSH 1.14
S-T4-V 17.01
S-T3-V 4.90
S-TPO Ab <28kU
S-Ferrit 77.4
Sain tulokset kirjeellä ja viestin että kaikki viiterajoissa ei aihetta lisätutkimuksiin.
oireita kyllä on jotka häiritsee oloa, palelen tosi herkästi, varpaat, sormet ja nenänpää suht aina kylmänä ja välillä valkoisiksi menee. Mitä noita muita oireita olen netistä lukenut niin melkein kaikki löytyy.
Osaisiko joku kertoa onko nuo arvot hyvät ja onko turhaa yrittää vielä Lääkärin puheille pääsyä.?
Onko nämä arvot hyvät.
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein hyvät arvot. Ei ainakaan vajaatoiminnasta luulisi palelun johtuvan. (Äläkä usko kaikkea mitä täällä palstalla kirjoitetaan, joku yrittää kaikille tuputtaa vajaatoimintadiagnoosia ja tyroksiinia...)
- Anonyymi
On kauttaaltaan sen verran hyvät arvot, että pitäisin oireiden aiheuttajana jotain muuta syytä kuin kilpirauhasta. Rautakin näköjään mitattu mikä hyvä juttu, mutta sekin aika hyvällä tasolla. Muutenkin jos oireet lähinnä vain ääreisosissa, ei oikein sovi hormonihäiriöön. B12- ja D-vitamiinin puutos sekä hiilihydraattien puute saattaa jossain määrin selittää oireita sekä alipaino.
Hashimoto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541