Golf on aina tyylikäs

Anonyymi

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Golf tulee olemaan ensi vuoden myydyin malli Suomessa.

      • Anonyymi

        Varmasti. Siis Volkkareista se myydyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti. Siis Volkkareista se myydyin.

        Mestari on esitelty, aivan omaa luokkaansa, pesee Corollat mennen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mestari on esitelty, aivan omaa luokkaansa, pesee Corollat mennen tullen.

        Eikös se Golf ole ollut aina mihin muita autoja verrataan , eli luokkansa priimus aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se Golf ole ollut aina mihin muita autoja verrataan , eli luokkansa priimus aina.

        on ollut, mutta nyt ja tulevaisuudessa se mihin muita verrataan on Toyota Corolla. VW Golf on nykyään menneisyyden auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mestari on esitelty, aivan omaa luokkaansa, pesee Corollat mennen tullen.

        Paitsi myyntitilastoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mestari on esitelty, aivan omaa luokkaansa, pesee Corollat mennen tullen.

        Mistä eroittaa Golfin, ja Corollan omistajat? Corollan omistajilla on aina puhtaat kynnenaluset.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ollut, mutta nyt ja tulevaisuudessa se mihin muita verrataan on Toyota Corolla. VW Golf on nykyään menneisyyden auto.

        Corolla ei koskaan pääse samaan asemaan Golfin kanssa, joka on luokan mittapuu ja jonka mukaan koko autoluokka on nimetty kansainvälisesti. On aivan yksi lysti mitä asiasta tojoterot ajattelevat.
        Golf on se auto johon kaikki autonvalmistajat saman luokan tuotteitaan vertaavat ja pyrkivät samaan. Harvat onnistuvat, jotkut pääsevät lähelle jossakin yksittäisessä ominaisuudessa, kokonaisuus on kuitenkin lyömätön.
        Näin maailma makaa, vaikka tero sen kuplassaan kieltää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Corolla ei koskaan pääse samaan asemaan Golfin kanssa, joka on luokan mittapuu ja jonka mukaan koko autoluokka on nimetty kansainvälisesti. On aivan yksi lysti mitä asiasta tojoterot ajattelevat.
        Golf on se auto johon kaikki autonvalmistajat saman luokan tuotteitaan vertaavat ja pyrkivät samaan. Harvat onnistuvat, jotkut pääsevät lähelle jossakin yksittäisessä ominaisuudessa, kokonaisuus on kuitenkin lyömätön.
        Näin maailma makaa, vaikka tero sen kuplassaan kieltää .

        Silti corolla on maailman myydyin malli


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suuri Moka jos osa toiminnoista esim lämmitys/ilmastointi on näppäiltävä jostain näytöstä ei muuten oo fiksu idea

      • Anonyymi

        Kerro toki tarkemmin miksi vanhanaikaiset näppäimet olisivat perempia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki tarkemmin miksi vanhanaikaiset näppäimet olisivat perempia?

        Omassa autossa noi "uudemmat" säätimet todellakin huonot kunnon pyöitettävät namikat löytyy ilman katsomista ja vaikka hanskat käsissä pimeässä todella huono kehityssuunta kuten sähköinen käsijarrukin mutta kun halvemmalla pitää saada niin tähän mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omassa autossa noi "uudemmat" säätimet todellakin huonot kunnon pyöitettävät namikat löytyy ilman katsomista ja vaikka hanskat käsissä pimeässä todella huono kehityssuunta kuten sähköinen käsijarrukin mutta kun halvemmalla pitää saada niin tähän mennään.

        Mulla 2 autossa oli nuo lääppimisnäytöt.
        En tykänny ja aina paskaset.
        Nyt näyttö toimii kosketuslevyn kautta ja paljon parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla 2 autossa oli nuo lääppimisnäytöt.
        En tykänny ja aina paskaset.
        Nyt näyttö toimii kosketuslevyn kautta ja paljon parempi.

        Kosketusnäytöt on uudessa Golfissa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosketusnäytöt on uudessa Golfissa !

        Niin...onhan nuita ollu muissakin ja en tykännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki tarkemmin miksi vanhanaikaiset näppäimet olisivat perempia?

        Koska voi säätää tuntumalla, katsomatta lainkaan ja koska toimintavarmempia ja nopeampikäyttöisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska voi säätää tuntumalla, katsomatta lainkaan ja koska toimintavarmempia ja nopeampikäyttöisiä.

        Perinteiset ei tarvi manuaalia näkee heti mistä kääntää nää digihärpäkeet vaatii perehtymisen ja valikoiden räpläämisen Ei jatkoon Trafi voisikin selvittää turvallisuuden kun outo kuski alkaa hakemaan säätöjä iltahämärissä .


      • Anonyymi

        Kuka ilmastointia koko ajan näpelöi - ei kukaan. Se laitetaan automaattiasentoon ja siinä pysyy 99% ajoajasta.


      • Anonyymi

        Kunnon automaatti-ilmastoinnin säätimiä ei tarvitse jatkuvasti olla veivaamassa, vaikka olisi kuinka hyvät nappulat. Riittää kun kerran olet valinnut sopivan lämpötilan. Järjestelmä osaa itse tarbittaessa tehostaa ilmanvaihtoa ja huurteenpoista, sekä käyttää sisäkiertoa jos ulkoa on tulossa savua tai käryjä. Näin ainakin Passatissani. Uskoisin uudessa Golfissa olevan samat tunnistimet ja ohjelmointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon automaatti-ilmastoinnin säätimiä ei tarvitse jatkuvasti olla veivaamassa, vaikka olisi kuinka hyvät nappulat. Riittää kun kerran olet valinnut sopivan lämpötilan. Järjestelmä osaa itse tarbittaessa tehostaa ilmanvaihtoa ja huurteenpoista, sekä käyttää sisäkiertoa jos ulkoa on tulossa savua tai käryjä. Näin ainakin Passatissani. Uskoisin uudessa Golfissa olevan samat tunnistimet ja ohjelmointi.

        No ilmastointi lisää kulutusta jotku ei halua aina pitää päällä ja joskus myös pitää säätää tuuletusta tuulilasille enemmän yms mutta aikas hieno systeemi jos on Käryt ja hajut havaitseva toiminto automaattisestti.


    • Näyttää Citroen C4 mallilta edestä katsottuna.

      • Anonyymi

        Ai näyttää, ei minusta, mutta mitä merkitystä, paljon nuo autojen nokat muistuttaa toisiaan. Tärkeintä että erottuu Toyotan kasvohalvauksen saaneista alahuulen lerputtajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai näyttää, ei minusta, mutta mitä merkitystä, paljon nuo autojen nokat muistuttaa toisiaan. Tärkeintä että erottuu Toyotan kasvohalvauksen saaneista alahuulen lerputtajista.

        Katsoppa tarkemmin uutta Golfia, niin huomaat siinäkin se lerpattavan alahuulen!


      • Anonyymi

        Takaa kuin Renu Megane !


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Luotettavuus kuitenkin edelleen se pyöreä nolla, johon ei ole panostettu tässä uudessakaan lainkaan, joten ei kiinnosta siis edelleenkään.

      • Anonyymi

        Mistäs sen tiedät noin varmasti sanoa vaikka luotettavuuteen on urakalla panostettu .uusimmat kestotestit puhuu tuon puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sen tiedät noin varmasti sanoa vaikka luotettavuuteen on urakalla panostettu .uusimmat kestotestit puhuu tuon puolesta.

        Tiedän sen siitä, että ne vanhatkin mallit tuppasivat olemaan aina levällään pitkin tienposkia. Mikä olisi siis muuttunut länsirintamalla varsinkin, kun nuo pokswagenin ongelmat ovat jo koko maailman tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sen tiedät noin varmasti sanoa vaikka luotettavuuteen on urakalla panostettu .uusimmat kestotestit puhuu tuon puolesta.

        Mitenkä sinä puolestasi voit sanoa tuon uuden pokswagenin luotettavuudesta yhtään mitään, kun sitä ei ole vielä edes myynnissäkään?!?! Vasta ensiesitelty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sen siitä, että ne vanhatkin mallit tuppasivat olemaan aina levällään pitkin tienposkia. Mikä olisi siis muuttunut länsirintamalla varsinkin, kun nuo pokswagenin ongelmat ovat jo koko maailman tiedossa.

        Niin puhut vanhoista malleista mutta nyt puhutaan uusista, ja hyvin ovat uudet volkkarit AutoBildin kestotesteissä toimineet ei mitään ongelmia että eiköhän ois aika jo käsityksiä muuttaa.


    • Anonyymi

      8 korin golfin myynti floppaa, vikoja ja käytettävyys huono, sisällä joidut tekemään paljon töitä että saa ilmavirran säädettyä naamalle.

      Tämä auto tulee samaan eniten kritiikkä ja valitusta ostajilta, verrattuna mihinkään muuhun golfiin.

    • Anonyymi

      "Luotettavuus kuitenkin edelleen se pyöreä nolla, johon ei ole panostettu tässä uudessakaan lainkaan, joten ei kiinnosta siis edelleenkään."

      Golfeja on ostettu noin 30 miljoonaa kappaletta. Aika hyvä suoritus autolta jonka luotettavuus on aina ollut nolla.

      • Anonyymi

        Sitä on ostettu aina "musta tuntuu" periaatteella. Ei luotettavuuteen nojaavalla maineella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on ostettu aina "musta tuntuu" periaatteella. Ei luotettavuuteen nojaavalla maineella.

        Luotan saksalaisen autonvalmistajan vilpittömyyteen yhtä paljon, kuin risaan kortonkiin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on ostettu aina "musta tuntuu" periaatteella. Ei luotettavuuteen nojaavalla maineella.

        Mun "musta tuntuu" periaate perustuu siihen omakohtaiseen faktaan että olen omistanut neljä Golfia reilut 20 vuotta joiden korjaamiseen on kulunut 220 euroa yhteensä. Sama matka tojoillla olisi maksanut jo pelkästään huoltojen kautta paljon isomman summan rahaa.
        Ei mainetta vaan puhtaasti laskettuna sitä mitä pankkitililtä on lähtenyt rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun "musta tuntuu" periaate perustuu siihen omakohtaiseen faktaan että olen omistanut neljä Golfia reilut 20 vuotta joiden korjaamiseen on kulunut 220 euroa yhteensä. Sama matka tojoillla olisi maksanut jo pelkästään huoltojen kautta paljon isomman summan rahaa.
        Ei mainetta vaan puhtaasti laskettuna sitä mitä pankkitililtä on lähtenyt rahaa.

        Mulla ollut 2 tojoa 12 vuoden aikana ja ei korjauskuluja.
        Toki huollot teetetään 15 tkm välein mutta ei nuo kalliit ole.120 -260€ välillä.
        Eukolla golffi ollut 8 vuotta ja sinäaikana huollot maksaneet enämpi kuin tojossa.
        Siinä tulee huoltokohteita enemmän pitkällä aikavälillä kuin tojossa.siis hybriditojossa.


    • Anonyymi

      Uusi VW Golf. Tylsyyden paras ylistyslaulu!!

      • Anonyymi

        Käypä Toyotaa kokeilemassa niin pääset tylsyydessä ihan uudelle tasolle.


    • Anonyymi

      Jos VW-konserni halpuuttaa Skodan Dacian tasolle, niin Volkswagen tulee olemaan Suomen myydyin automerkki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi sä valitsit

      Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      75
      3587
    2. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

      Rehellinem fiilis
      Suhteet
      62
      2694
    3. Heilutetaanko peittoa hieman

      Heilutetaan peittoa vähän ;3
      Ikävä
      81
      2617
    4. Hei........

      Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      58
      2408
    5. Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?

      Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1
      Sinkut
      91
      2337
    6. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

      Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      248
      2112
    7. Kaipaan sua, Ope

      Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
      Ikävä
      43
      1912
    8. Tilanteesi nyt?

      Kysymys otsikossa
      Suhteet
      44
      1759
    9. Mä en jaksa suojella sua enää

      Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t
      Ikävä
      15
      1471
    10. EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!

      "Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p
      Maailman menoa
      149
      1408
    Aihe