Kuin vanha viini, paranee vuosien mittaan. Tässä hiukan mallia muille. Samaa hienostuneisuutta ei löydy japanilaisista.
https://www.youtube.com/watch?v=8q__Oe-1Uj8
Golf on aina tyylikäs
40
51
Vastaukset
- Anonyymi
Golf tulee olemaan ensi vuoden myydyin malli Suomessa.
- Anonyymi
Varmasti. Siis Volkkareista se myydyin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti. Siis Volkkareista se myydyin.
Mestari on esitelty, aivan omaa luokkaansa, pesee Corollat mennen tullen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari on esitelty, aivan omaa luokkaansa, pesee Corollat mennen tullen.
Eikös se Golf ole ollut aina mihin muita autoja verrataan , eli luokkansa priimus aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se Golf ole ollut aina mihin muita autoja verrataan , eli luokkansa priimus aina.
on ollut, mutta nyt ja tulevaisuudessa se mihin muita verrataan on Toyota Corolla. VW Golf on nykyään menneisyyden auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari on esitelty, aivan omaa luokkaansa, pesee Corollat mennen tullen.
Paitsi myyntitilastoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari on esitelty, aivan omaa luokkaansa, pesee Corollat mennen tullen.
Mistä eroittaa Golfin, ja Corollan omistajat? Corollan omistajilla on aina puhtaat kynnenaluset.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on ollut, mutta nyt ja tulevaisuudessa se mihin muita verrataan on Toyota Corolla. VW Golf on nykyään menneisyyden auto.
Corolla ei koskaan pääse samaan asemaan Golfin kanssa, joka on luokan mittapuu ja jonka mukaan koko autoluokka on nimetty kansainvälisesti. On aivan yksi lysti mitä asiasta tojoterot ajattelevat.
Golf on se auto johon kaikki autonvalmistajat saman luokan tuotteitaan vertaavat ja pyrkivät samaan. Harvat onnistuvat, jotkut pääsevät lähelle jossakin yksittäisessä ominaisuudessa, kokonaisuus on kuitenkin lyömätön.
Näin maailma makaa, vaikka tero sen kuplassaan kieltää . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Corolla ei koskaan pääse samaan asemaan Golfin kanssa, joka on luokan mittapuu ja jonka mukaan koko autoluokka on nimetty kansainvälisesti. On aivan yksi lysti mitä asiasta tojoterot ajattelevat.
Golf on se auto johon kaikki autonvalmistajat saman luokan tuotteitaan vertaavat ja pyrkivät samaan. Harvat onnistuvat, jotkut pääsevät lähelle jossakin yksittäisessä ominaisuudessa, kokonaisuus on kuitenkin lyömätön.
Näin maailma makaa, vaikka tero sen kuplassaan kieltää .Silti corolla on maailman myydyin malli
- Anonyymi
TM kehuu maasta taivaaseen.
https://tekniikanmaailma.fi/volkswagen-golf-on-kuollut-elakoon-uusi-golf/ - Anonyymi
Suuri Moka jos osa toiminnoista esim lämmitys/ilmastointi on näppäiltävä jostain näytöstä ei muuten oo fiksu idea
- Anonyymi
Kerro toki tarkemmin miksi vanhanaikaiset näppäimet olisivat perempia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki tarkemmin miksi vanhanaikaiset näppäimet olisivat perempia?
Omassa autossa noi "uudemmat" säätimet todellakin huonot kunnon pyöitettävät namikat löytyy ilman katsomista ja vaikka hanskat käsissä pimeässä todella huono kehityssuunta kuten sähköinen käsijarrukin mutta kun halvemmalla pitää saada niin tähän mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omassa autossa noi "uudemmat" säätimet todellakin huonot kunnon pyöitettävät namikat löytyy ilman katsomista ja vaikka hanskat käsissä pimeässä todella huono kehityssuunta kuten sähköinen käsijarrukin mutta kun halvemmalla pitää saada niin tähän mennään.
Mulla 2 autossa oli nuo lääppimisnäytöt.
En tykänny ja aina paskaset.
Nyt näyttö toimii kosketuslevyn kautta ja paljon parempi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla 2 autossa oli nuo lääppimisnäytöt.
En tykänny ja aina paskaset.
Nyt näyttö toimii kosketuslevyn kautta ja paljon parempi.Kosketusnäytöt on uudessa Golfissa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosketusnäytöt on uudessa Golfissa !
Niin...onhan nuita ollu muissakin ja en tykännyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki tarkemmin miksi vanhanaikaiset näppäimet olisivat perempia?
Koska voi säätää tuntumalla, katsomatta lainkaan ja koska toimintavarmempia ja nopeampikäyttöisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska voi säätää tuntumalla, katsomatta lainkaan ja koska toimintavarmempia ja nopeampikäyttöisiä.
Perinteiset ei tarvi manuaalia näkee heti mistä kääntää nää digihärpäkeet vaatii perehtymisen ja valikoiden räpläämisen Ei jatkoon Trafi voisikin selvittää turvallisuuden kun outo kuski alkaa hakemaan säätöjä iltahämärissä .
- Anonyymi
Kuka ilmastointia koko ajan näpelöi - ei kukaan. Se laitetaan automaattiasentoon ja siinä pysyy 99% ajoajasta.
- Anonyymi
Kunnon automaatti-ilmastoinnin säätimiä ei tarvitse jatkuvasti olla veivaamassa, vaikka olisi kuinka hyvät nappulat. Riittää kun kerran olet valinnut sopivan lämpötilan. Järjestelmä osaa itse tarbittaessa tehostaa ilmanvaihtoa ja huurteenpoista, sekä käyttää sisäkiertoa jos ulkoa on tulossa savua tai käryjä. Näin ainakin Passatissani. Uskoisin uudessa Golfissa olevan samat tunnistimet ja ohjelmointi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon automaatti-ilmastoinnin säätimiä ei tarvitse jatkuvasti olla veivaamassa, vaikka olisi kuinka hyvät nappulat. Riittää kun kerran olet valinnut sopivan lämpötilan. Järjestelmä osaa itse tarbittaessa tehostaa ilmanvaihtoa ja huurteenpoista, sekä käyttää sisäkiertoa jos ulkoa on tulossa savua tai käryjä. Näin ainakin Passatissani. Uskoisin uudessa Golfissa olevan samat tunnistimet ja ohjelmointi.
No ilmastointi lisää kulutusta jotku ei halua aina pitää päällä ja joskus myös pitää säätää tuuletusta tuulilasille enemmän yms mutta aikas hieno systeemi jos on Käryt ja hajut havaitseva toiminto automaattisestti.
Näyttää Citroen C4 mallilta edestä katsottuna.
- Anonyymi
Ai näyttää, ei minusta, mutta mitä merkitystä, paljon nuo autojen nokat muistuttaa toisiaan. Tärkeintä että erottuu Toyotan kasvohalvauksen saaneista alahuulen lerputtajista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai näyttää, ei minusta, mutta mitä merkitystä, paljon nuo autojen nokat muistuttaa toisiaan. Tärkeintä että erottuu Toyotan kasvohalvauksen saaneista alahuulen lerputtajista.
Katsoppa tarkemmin uutta Golfia, niin huomaat siinäkin se lerpattavan alahuulen!
- Anonyymi
Takaa kuin Renu Megane !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai näyttää, ei minusta, mutta mitä merkitystä, paljon nuo autojen nokat muistuttaa toisiaan. Tärkeintä että erottuu Toyotan kasvohalvauksen saaneista alahuulen lerputtajista.
Hyvin on alahuuli kopioitu vanhasta Auriksesta.
https://www.netcarshow.com/volkswagen/2020-golf/1024x768/wallpaper_1a.htm
https://www.netcarshow.com/toyota/2016-auris/1024x768/wallpaper_13.htm
- Anonyymi
Luotettavuus kuitenkin edelleen se pyöreä nolla, johon ei ole panostettu tässä uudessakaan lainkaan, joten ei kiinnosta siis edelleenkään.
- Anonyymi
Mistäs sen tiedät noin varmasti sanoa vaikka luotettavuuteen on urakalla panostettu .uusimmat kestotestit puhuu tuon puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sen tiedät noin varmasti sanoa vaikka luotettavuuteen on urakalla panostettu .uusimmat kestotestit puhuu tuon puolesta.
Tiedän sen siitä, että ne vanhatkin mallit tuppasivat olemaan aina levällään pitkin tienposkia. Mikä olisi siis muuttunut länsirintamalla varsinkin, kun nuo pokswagenin ongelmat ovat jo koko maailman tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sen tiedät noin varmasti sanoa vaikka luotettavuuteen on urakalla panostettu .uusimmat kestotestit puhuu tuon puolesta.
Mitenkä sinä puolestasi voit sanoa tuon uuden pokswagenin luotettavuudesta yhtään mitään, kun sitä ei ole vielä edes myynnissäkään?!?! Vasta ensiesitelty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän sen siitä, että ne vanhatkin mallit tuppasivat olemaan aina levällään pitkin tienposkia. Mikä olisi siis muuttunut länsirintamalla varsinkin, kun nuo pokswagenin ongelmat ovat jo koko maailman tiedossa.
Niin puhut vanhoista malleista mutta nyt puhutaan uusista, ja hyvin ovat uudet volkkarit AutoBildin kestotesteissä toimineet ei mitään ongelmia että eiköhän ois aika jo käsityksiä muuttaa.
- Anonyymi
8 korin golfin myynti floppaa, vikoja ja käytettävyys huono, sisällä joidut tekemään paljon töitä että saa ilmavirran säädettyä naamalle.
Tämä auto tulee samaan eniten kritiikkä ja valitusta ostajilta, verrattuna mihinkään muuhun golfiin. - Anonyymi
"Luotettavuus kuitenkin edelleen se pyöreä nolla, johon ei ole panostettu tässä uudessakaan lainkaan, joten ei kiinnosta siis edelleenkään."
Golfeja on ostettu noin 30 miljoonaa kappaletta. Aika hyvä suoritus autolta jonka luotettavuus on aina ollut nolla.- Anonyymi
Sitä on ostettu aina "musta tuntuu" periaatteella. Ei luotettavuuteen nojaavalla maineella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on ostettu aina "musta tuntuu" periaatteella. Ei luotettavuuteen nojaavalla maineella.
Luotan saksalaisen autonvalmistajan vilpittömyyteen yhtä paljon, kuin risaan kortonkiin.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on ostettu aina "musta tuntuu" periaatteella. Ei luotettavuuteen nojaavalla maineella.
Mun "musta tuntuu" periaate perustuu siihen omakohtaiseen faktaan että olen omistanut neljä Golfia reilut 20 vuotta joiden korjaamiseen on kulunut 220 euroa yhteensä. Sama matka tojoillla olisi maksanut jo pelkästään huoltojen kautta paljon isomman summan rahaa.
Ei mainetta vaan puhtaasti laskettuna sitä mitä pankkitililtä on lähtenyt rahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun "musta tuntuu" periaate perustuu siihen omakohtaiseen faktaan että olen omistanut neljä Golfia reilut 20 vuotta joiden korjaamiseen on kulunut 220 euroa yhteensä. Sama matka tojoillla olisi maksanut jo pelkästään huoltojen kautta paljon isomman summan rahaa.
Ei mainetta vaan puhtaasti laskettuna sitä mitä pankkitililtä on lähtenyt rahaa.Mulla ollut 2 tojoa 12 vuoden aikana ja ei korjauskuluja.
Toki huollot teetetään 15 tkm välein mutta ei nuo kalliit ole.120 -260€ välillä.
Eukolla golffi ollut 8 vuotta ja sinäaikana huollot maksaneet enämpi kuin tojossa.
Siinä tulee huoltokohteita enemmän pitkällä aikavälillä kuin tojossa.siis hybriditojossa.
- Anonyymi
Uusi VW Golf. Tylsyyden paras ylistyslaulu!!
- Anonyymi
Käypä Toyotaa kokeilemassa niin pääset tylsyydessä ihan uudelle tasolle.
- Anonyymi
Jos VW-konserni halpuuttaa Skodan Dacian tasolle, niin Volkswagen tulee olemaan Suomen myydyin automerkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720