Golf on aina tyylikäs

Anonyymi

40

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Golf tulee olemaan ensi vuoden myydyin malli Suomessa.

      • Anonyymi

        Varmasti. Siis Volkkareista se myydyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti. Siis Volkkareista se myydyin.

        Mestari on esitelty, aivan omaa luokkaansa, pesee Corollat mennen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mestari on esitelty, aivan omaa luokkaansa, pesee Corollat mennen tullen.

        Eikös se Golf ole ollut aina mihin muita autoja verrataan , eli luokkansa priimus aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se Golf ole ollut aina mihin muita autoja verrataan , eli luokkansa priimus aina.

        on ollut, mutta nyt ja tulevaisuudessa se mihin muita verrataan on Toyota Corolla. VW Golf on nykyään menneisyyden auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mestari on esitelty, aivan omaa luokkaansa, pesee Corollat mennen tullen.

        Paitsi myyntitilastoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mestari on esitelty, aivan omaa luokkaansa, pesee Corollat mennen tullen.

        Mistä eroittaa Golfin, ja Corollan omistajat? Corollan omistajilla on aina puhtaat kynnenaluset.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ollut, mutta nyt ja tulevaisuudessa se mihin muita verrataan on Toyota Corolla. VW Golf on nykyään menneisyyden auto.

        Corolla ei koskaan pääse samaan asemaan Golfin kanssa, joka on luokan mittapuu ja jonka mukaan koko autoluokka on nimetty kansainvälisesti. On aivan yksi lysti mitä asiasta tojoterot ajattelevat.
        Golf on se auto johon kaikki autonvalmistajat saman luokan tuotteitaan vertaavat ja pyrkivät samaan. Harvat onnistuvat, jotkut pääsevät lähelle jossakin yksittäisessä ominaisuudessa, kokonaisuus on kuitenkin lyömätön.
        Näin maailma makaa, vaikka tero sen kuplassaan kieltää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Corolla ei koskaan pääse samaan asemaan Golfin kanssa, joka on luokan mittapuu ja jonka mukaan koko autoluokka on nimetty kansainvälisesti. On aivan yksi lysti mitä asiasta tojoterot ajattelevat.
        Golf on se auto johon kaikki autonvalmistajat saman luokan tuotteitaan vertaavat ja pyrkivät samaan. Harvat onnistuvat, jotkut pääsevät lähelle jossakin yksittäisessä ominaisuudessa, kokonaisuus on kuitenkin lyömätön.
        Näin maailma makaa, vaikka tero sen kuplassaan kieltää .

        Silti corolla on maailman myydyin malli


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suuri Moka jos osa toiminnoista esim lämmitys/ilmastointi on näppäiltävä jostain näytöstä ei muuten oo fiksu idea

      • Anonyymi

        Kerro toki tarkemmin miksi vanhanaikaiset näppäimet olisivat perempia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki tarkemmin miksi vanhanaikaiset näppäimet olisivat perempia?

        Omassa autossa noi "uudemmat" säätimet todellakin huonot kunnon pyöitettävät namikat löytyy ilman katsomista ja vaikka hanskat käsissä pimeässä todella huono kehityssuunta kuten sähköinen käsijarrukin mutta kun halvemmalla pitää saada niin tähän mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omassa autossa noi "uudemmat" säätimet todellakin huonot kunnon pyöitettävät namikat löytyy ilman katsomista ja vaikka hanskat käsissä pimeässä todella huono kehityssuunta kuten sähköinen käsijarrukin mutta kun halvemmalla pitää saada niin tähän mennään.

        Mulla 2 autossa oli nuo lääppimisnäytöt.
        En tykänny ja aina paskaset.
        Nyt näyttö toimii kosketuslevyn kautta ja paljon parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla 2 autossa oli nuo lääppimisnäytöt.
        En tykänny ja aina paskaset.
        Nyt näyttö toimii kosketuslevyn kautta ja paljon parempi.

        Kosketusnäytöt on uudessa Golfissa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosketusnäytöt on uudessa Golfissa !

        Niin...onhan nuita ollu muissakin ja en tykännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki tarkemmin miksi vanhanaikaiset näppäimet olisivat perempia?

        Koska voi säätää tuntumalla, katsomatta lainkaan ja koska toimintavarmempia ja nopeampikäyttöisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska voi säätää tuntumalla, katsomatta lainkaan ja koska toimintavarmempia ja nopeampikäyttöisiä.

        Perinteiset ei tarvi manuaalia näkee heti mistä kääntää nää digihärpäkeet vaatii perehtymisen ja valikoiden räpläämisen Ei jatkoon Trafi voisikin selvittää turvallisuuden kun outo kuski alkaa hakemaan säätöjä iltahämärissä .


      • Anonyymi

        Kuka ilmastointia koko ajan näpelöi - ei kukaan. Se laitetaan automaattiasentoon ja siinä pysyy 99% ajoajasta.


      • Anonyymi

        Kunnon automaatti-ilmastoinnin säätimiä ei tarvitse jatkuvasti olla veivaamassa, vaikka olisi kuinka hyvät nappulat. Riittää kun kerran olet valinnut sopivan lämpötilan. Järjestelmä osaa itse tarbittaessa tehostaa ilmanvaihtoa ja huurteenpoista, sekä käyttää sisäkiertoa jos ulkoa on tulossa savua tai käryjä. Näin ainakin Passatissani. Uskoisin uudessa Golfissa olevan samat tunnistimet ja ohjelmointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon automaatti-ilmastoinnin säätimiä ei tarvitse jatkuvasti olla veivaamassa, vaikka olisi kuinka hyvät nappulat. Riittää kun kerran olet valinnut sopivan lämpötilan. Järjestelmä osaa itse tarbittaessa tehostaa ilmanvaihtoa ja huurteenpoista, sekä käyttää sisäkiertoa jos ulkoa on tulossa savua tai käryjä. Näin ainakin Passatissani. Uskoisin uudessa Golfissa olevan samat tunnistimet ja ohjelmointi.

        No ilmastointi lisää kulutusta jotku ei halua aina pitää päällä ja joskus myös pitää säätää tuuletusta tuulilasille enemmän yms mutta aikas hieno systeemi jos on Käryt ja hajut havaitseva toiminto automaattisestti.


    • Näyttää Citroen C4 mallilta edestä katsottuna.

      • Anonyymi

        Ai näyttää, ei minusta, mutta mitä merkitystä, paljon nuo autojen nokat muistuttaa toisiaan. Tärkeintä että erottuu Toyotan kasvohalvauksen saaneista alahuulen lerputtajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai näyttää, ei minusta, mutta mitä merkitystä, paljon nuo autojen nokat muistuttaa toisiaan. Tärkeintä että erottuu Toyotan kasvohalvauksen saaneista alahuulen lerputtajista.

        Katsoppa tarkemmin uutta Golfia, niin huomaat siinäkin se lerpattavan alahuulen!


      • Anonyymi

        Takaa kuin Renu Megane !


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Luotettavuus kuitenkin edelleen se pyöreä nolla, johon ei ole panostettu tässä uudessakaan lainkaan, joten ei kiinnosta siis edelleenkään.

      • Anonyymi

        Mistäs sen tiedät noin varmasti sanoa vaikka luotettavuuteen on urakalla panostettu .uusimmat kestotestit puhuu tuon puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sen tiedät noin varmasti sanoa vaikka luotettavuuteen on urakalla panostettu .uusimmat kestotestit puhuu tuon puolesta.

        Tiedän sen siitä, että ne vanhatkin mallit tuppasivat olemaan aina levällään pitkin tienposkia. Mikä olisi siis muuttunut länsirintamalla varsinkin, kun nuo pokswagenin ongelmat ovat jo koko maailman tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sen tiedät noin varmasti sanoa vaikka luotettavuuteen on urakalla panostettu .uusimmat kestotestit puhuu tuon puolesta.

        Mitenkä sinä puolestasi voit sanoa tuon uuden pokswagenin luotettavuudesta yhtään mitään, kun sitä ei ole vielä edes myynnissäkään?!?! Vasta ensiesitelty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sen siitä, että ne vanhatkin mallit tuppasivat olemaan aina levällään pitkin tienposkia. Mikä olisi siis muuttunut länsirintamalla varsinkin, kun nuo pokswagenin ongelmat ovat jo koko maailman tiedossa.

        Niin puhut vanhoista malleista mutta nyt puhutaan uusista, ja hyvin ovat uudet volkkarit AutoBildin kestotesteissä toimineet ei mitään ongelmia että eiköhän ois aika jo käsityksiä muuttaa.


    • Anonyymi

      8 korin golfin myynti floppaa, vikoja ja käytettävyys huono, sisällä joidut tekemään paljon töitä että saa ilmavirran säädettyä naamalle.

      Tämä auto tulee samaan eniten kritiikkä ja valitusta ostajilta, verrattuna mihinkään muuhun golfiin.

    • Anonyymi

      "Luotettavuus kuitenkin edelleen se pyöreä nolla, johon ei ole panostettu tässä uudessakaan lainkaan, joten ei kiinnosta siis edelleenkään."

      Golfeja on ostettu noin 30 miljoonaa kappaletta. Aika hyvä suoritus autolta jonka luotettavuus on aina ollut nolla.

      • Anonyymi

        Sitä on ostettu aina "musta tuntuu" periaatteella. Ei luotettavuuteen nojaavalla maineella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on ostettu aina "musta tuntuu" periaatteella. Ei luotettavuuteen nojaavalla maineella.

        Luotan saksalaisen autonvalmistajan vilpittömyyteen yhtä paljon, kuin risaan kortonkiin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on ostettu aina "musta tuntuu" periaatteella. Ei luotettavuuteen nojaavalla maineella.

        Mun "musta tuntuu" periaate perustuu siihen omakohtaiseen faktaan että olen omistanut neljä Golfia reilut 20 vuotta joiden korjaamiseen on kulunut 220 euroa yhteensä. Sama matka tojoillla olisi maksanut jo pelkästään huoltojen kautta paljon isomman summan rahaa.
        Ei mainetta vaan puhtaasti laskettuna sitä mitä pankkitililtä on lähtenyt rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun "musta tuntuu" periaate perustuu siihen omakohtaiseen faktaan että olen omistanut neljä Golfia reilut 20 vuotta joiden korjaamiseen on kulunut 220 euroa yhteensä. Sama matka tojoillla olisi maksanut jo pelkästään huoltojen kautta paljon isomman summan rahaa.
        Ei mainetta vaan puhtaasti laskettuna sitä mitä pankkitililtä on lähtenyt rahaa.

        Mulla ollut 2 tojoa 12 vuoden aikana ja ei korjauskuluja.
        Toki huollot teetetään 15 tkm välein mutta ei nuo kalliit ole.120 -260€ välillä.
        Eukolla golffi ollut 8 vuotta ja sinäaikana huollot maksaneet enämpi kuin tojossa.
        Siinä tulee huoltokohteita enemmän pitkällä aikavälillä kuin tojossa.siis hybriditojossa.


    • Anonyymi

      Uusi VW Golf. Tylsyyden paras ylistyslaulu!!

      • Anonyymi

        Käypä Toyotaa kokeilemassa niin pääset tylsyydessä ihan uudelle tasolle.


    • Anonyymi

      Jos VW-konserni halpuuttaa Skodan Dacian tasolle, niin Volkswagen tulee olemaan Suomen myydyin automerkki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

      Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

      Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

      Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

      Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

      Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

      Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

      Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

      Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe