Mitä jos lähtisit kanssani kokeilemaan, miten se onnistuu?
Jospa kokeilisit, miltä rakkaus tuntuu läheltä?
Taidat silti tietää jotakin ja aavistaa, että sinä olet minulle kultakimpale. Mutta et voi tietää, miten paljon.
Etkö haluaisi kuulla, mitä sinusta kerron? Etkö kokea sitä, miten hyvänä sinua pitäisin?
Lähtisit kanssani yhteiselle matkalle jakamaan toistemme kanssa kokemaamme ja näkemäämme.
Lähtisitkö kanssani
15
127
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtisin kun noin kauniisti pyydät. Kunhan pyydät myös irl.
- Anonyymi
No okei, mä lähden. Kysy sitten joku päivä. Oikeesti. Äläkä vaan pörrää siinä mun ympärillä.
- Anonyymi
Riippuu aivan täysin siitä kuka kysyy.
- Anonyymi
Olen kehittänyt tässä illan aikana teorian mistä tämä johtuu ja luulen vahvasti olevani oikeassa.
- Anonyymi
Lähtisin minä.. koska mennään yhteiselle matkalle😘
- Anonyymi
Tule tänne niin kokeillaan.
- Anonyymi
Voi ap, tuolla viestillä sulattaisit naisen kun naisen. Ainakin itse olisin täysin myyty, jos hän noin asiansa ilmoittaisi.♥️ Itsellänikin on sama tilanne, että hän on joskus myöntänyt sivulauseessa ainakin ohimeneviä tunteita olleen. Näen silmistä ja hymystä tunteita, mutta en pysty kovin tarkkaa arvioimaan tunteen laatua.
Ap, osaat pukea tunteesi noin kauniisti ilman, että se on vaivaannuttavaa hehkutusta ja silti niin, että tunteesi syvyys hehkuu sanoista. Kun sinulla on tuo taito, olisi surku ettet osoita sanoja suoraan omalle rakkaallesi.
Lisään vielä, että kun rakastaa tälläinen viesti saa sydämen pompahtamaan. Silti, rakastuneena näkee omalta rakkaalta pienetkin tunteen osoitukset ihanina riippumatta onko ne hienosti puettuja vai puolikömpelöitä töksäytyksinä. Jos nainen on rakastunut, hän haluaa juuri sinut eikä silloin tarvitse olla täydellinen kelvatakseen.- Anonyymi
Niin ja hänen kanssaan lähtisin kokeilemaan mielellään koski matka sitten viikonloppua, keskipitkää matkaa tai maratonia.
- Anonyymi
Voisin hänen kanssaan lähteä mutta hän taitaa ujostella tai ei ainakaan uskalla päästää liian lähelle jos puhutaan tunteista..
Aloitusta en usko hänen kirjoittaneen.
Vai olisiko tunnisteita jos olisitkin hän.... - Anonyymi
aaawww..se tuntuis paremmalta kuin koskaan. Sinun kosketus se tuntuu jo niin hyvältä. katse joka sulattaa minut6 ihan täysin. Ja rakastelu..tuntuu ettei se voi olla edes unta . Haluan
- Anonyymi
Tietysti haluaisin. Hänen tunteistaan en ota yhtään selvää tällä hetkellä. En tiedä onko hän vihainen tai vihaako minua...
- Anonyymi
Koska lähdetään?
- Anonyymi
Joo, vaikka ei ole mulle.
- Anonyymi
🫡 Ready!
- Anonyymi
Aloitus on 7 vuotta vanha. Mut jospa vielä tarjous olisi voimassa 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262454
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572274Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762183Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 831688
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍281333En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71289Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141224- 41043
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna29918