Haluan vaihtaa koulua..

Anonyymi

Mua ahdistaa mennä kouluun joka päivä. Illalla valvon väkisin niin myöhään kun vain mahdollista ettei aamu tulisi nopeasti, mutta toisaalta se valvominen kostautuu sitten taas seuraavana aamuna kun pitäis herätä ja sitä lähdetään sitten kouluun 3 tunnin yöunilla.

En oikein tiiä mikä siinä on, mua ei kiusata tai mitään.. Mulla siellä on pari kaveria, mut ne on kaikki niin feikkejä, ne niinku hylkää mut heti kun on mahdollisuus. Jään ulkopuolelle kaikesta, välitunnit vietän yksin.. Muutenkin koko koulu on kamalan näköinen, saan ahdistusta jo siitä.... Kaikki opettajat on epäluotettavia, jos en esim tajua jotain matikan tehtävää, niin pian koko luokka saa tietää siitä matikan opettajalta.

Mut on uhkailtu ja pakotettu koulukuraattorille puhumaan tästä asiasta, ne luulee että vika on mussa, että oon joku ongelmanuori joka vihaa koulunkäyntiä yms. Noh, koulukuraattorillahan pitäisi olla vaitiolovelvollisuus, mutta tämä koulukuraattori päätti että hän on poikkeus ja kertoi nää kaikki asiat mun vanhemmille ja luokanvalvojalle, jotka nyt luulee että mulla on jotain mielenterveysongelmia...

No siis ei, tykkäsin koulunkäynnistä ennen, ja haluan opiskella, haluan isona hyvään ammattiin ja hyvän elämän, mutta asia on yksinkertaisesti niin että en pysty keskittyä opiskeluun, ja se johtuu kokonaan tästä koulusta ja tilanteesta jossa olen.

Oon yrittänyt sanoa mun vanhemmille tästä, ne ei kuuntele. Hokee vaan että höpöhöpö lopeta valitus jne. Kattokaas ku, mieluummin oon hyvässä koulussa ihan yksin ja keskityn opiskeluun, kuin huonossa koulussa ahdistuneena muutaman "kaverin" kaa jotka vaan tuo mulle ahdistusta ja itsetunto ongelmia... Mun koenumerot on nykyään luokkaa 6-7, koska ei vaan oo motivaatiota opiskella kun tää koulu vaan tuhoo mun elämän. Nyt ku tilanne kotona on aika huono, niin luulis et meen innoissaan kouluun sitä pakoon, mutta en oikein tiiä missä mun pitäis olla ku vihaan kotia ja vihaan koulua.

Oho tulipa pitkä romaani, no mut toivottavasti jaksatte lukee, tarviin tosissaan apua :c
niin ja unohdin vissiin mainita että oon siis 8luokalla eli ylä-asteella

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No vaihda

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      39
      2717
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1649
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1535
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      1473
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1249
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      324
      1037
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      974
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      85
      936
    9. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      910
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      865
    Aihe