Mazda kiukuttelee

Anonyymi

Antakaa ny vihjeitä, missä vika,kun Mazdan ovet ei toimi kaukkarilla ja radio on mykkä?

5

123

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä Mazda kyseessä, entä vuosimalli?
      Milloin vika alkoi, alkoiko vika yllättäen vai heti esim. vaihdon jälkeen?

• Anonyymi

Kyllä kyselijän vähimmäisvaatimus on kertoa mikä malli sekä miten ja milloin vika ilmeni. On myös hyvä tietää mikä oli keliolosuhde eli oliko pakkasta tai satoiko vettä jne.
      On myös hyvä käyttää selvää Suomea eikä jotain amishömppää.
      "Ovet ei aukea kaukkarilla". Joku voi ymmärtää sanan "kauhakuormaajalla". Kyllä satavarmasti sillä avautuu.
      Kerroit myös ettei radio toimi. Siis kaksi erillistä sähkövikaa. Olisiko vika toisiinsa yhteydessä? 1980-mallin mazoissa oli näitäkin ongelmia. Väärä kytkentä.
      Joissain mazdoissa oli kaukosäädinongelmia. Tyhjensi patterin nopeasti, mutta se malli?

• Anonyymi

Voi teitä miehiä!!Oon melkein kuuskymppinen nainen.Kiitti amis-leimasta.Oli hätä kädessä,kunnen saanu Jaajoo toimimaa.Korjasin viat jo!!Ja jos vielä haluutte tietää ni Madza 3 ,2006 vuodelta ja ajettu vajaa 200 000.Kuskin penkin selkänojasta en tykkää, mutta auto tuo mulle vauhdin tuomaa riemua ja vapauden tunnetta!

• Anonyymi

näillä foorumeilla monesti kommentoi ja vastailee äreitä setiä joita näyttää jotenkin mystisesti vituttavan koko ajan suunnilleen kaikki asiat ja se näkyy kirjoituksissa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näillä foorumeilla monesti kommentoi ja vastailee äreitä setiä joita näyttää jotenkin mystisesti vituttavan koko ajan suunnilleen kaikki asiat ja se näkyy kirjoituksissa :D

Jep, huomattu😁, mut eipä mitään.Opin uuden sanan..siis kauhakuormaaja onkin kaukkari ku mää oon luullu et se on kauhis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      1428
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      101
      911
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      835
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      547
    Aihe