Ei vastausta

Anonyymi

on myös eräänlainen vastaus. Harmi että et kokenut ystävyyttämme niin läheiseksi kuin minä. NHF, joka tapauksessa.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saman kokenut.

    • Anonyymi

      Meitä on moneksi, kuitenkin aina voisi olla ystävällinen.

    • Anonyymi

      Minusta on hyvin hyvin miellyttävää, että hiljaisuudesta osataan tehdä johtopäätöksiä. Ovatko johtopäätökset sitten oikeita vai vääriä, jäävät kokonaan johtopäätöksien tekijän vastuulle. Tämä jos mikä lisää tyytyväisyyttä tehtyihin johtopäätöksiin hiljaisuuden valtavasta voimasta.

    • Anonyymi

      Kertokaas tyhmälle, mitä toi NHF tarkoittaa?

    • Anonyymi

      Läheinen ystävyys? Tarkoitatko ystävyyttä eduilla? Avaa vähän?

    • Anonyymi

      Kuulostaa katkeran ihmisen kirjoitukselta. Tulee vähän sellainen fiilis, että haluat syyllistää toista jostain?

      • Anonyymi

        Minusta taas hän vain kertoi millainen joku oli ollut häntä kohtaan, ei aina kannata yrittää niin kovasti mustamaalata ihmisiä täällä.


    • Anonyymi

      Ilmiselvä trolli!

      • Anonyymi

        Totta. Ei vastaa ketjuun. Liekö jonkun katkera EX taas vauhdissa?


    • Anonyymi

      Oletko varma ettei hän halunnut tai arvostanut sun ystävyyttä? Mihin perustat päätelmäsi?

      • Anonyymi

        Eiköhän ihminen itse näe / huomaa / tunne / ymmärrä milloin toinen ihminen arvostaa tai haluaa toisen ihmisen ystävyyttä ja milloin taas keskinäinen ystävyys jää valjuksi ja vain toispuoleiseksi. Niin paljon ei ketään saa aliarvioida ettei jokainen ymmärtäisi tätä.
        Eikö ole selvää että kaikki perustuu toisen ihmisen käytökseen.
        Joskus ihmetyttää joidenkin omituinen jankkaus ja ihmeellinen kyseenalaistaminen aivan kuin vieras ihminen muka tietäisi toisen asioista enemmän kuin tämä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ihminen itse näe / huomaa / tunne / ymmärrä milloin toinen ihminen arvostaa tai haluaa toisen ihmisen ystävyyttä ja milloin taas keskinäinen ystävyys jää valjuksi ja vain toispuoleiseksi. Niin paljon ei ketään saa aliarvioida ettei jokainen ymmärtäisi tätä.
        Eikö ole selvää että kaikki perustuu toisen ihmisen käytökseen.
        Joskus ihmetyttää joidenkin omituinen jankkaus ja ihmeellinen kyseenalaistaminen aivan kuin vieras ihminen muka tietäisi toisen asioista enemmän kuin tämä itse.

        Peukkua tälle.


    • Anonyymi

      Ilkeälle J ämmälle menee! Aivan varmasti!

    • Anonyymi

      Raukkamaisen ihmisen tapa olla vastaamatta.

    • Anonyymi

      Joo, täällähän ne asiat selviää...heh heh

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa NHF???

    • Anonyymi

      Ei vastausta on myös vastaus, harmi ettei se ollut se vastaus mitä toivoin. Mutta myös sallittu vastaus. Kaikki on ok minun puolesta jos hänenkin.

    • Anonyymi

      Miten hän osoitti sinulle sen ettei arvostanut läheistä ystävyyttä?

    • Anonyymi

      Tämä ei ollut minulta, T.

    • Anonyymi

      Miehet voi joskus olla vähän passiivisempia ystävinä. Ei kannata odottaa n-n ja n-m ystävyydeltä iha samaa.

      • Anonyymi

        Nojoo se on nähty.. 🙄🙄🙄


    • Anonyymi

      Liikaa ihmisiä ollut mukana ja siksi kuolema kulkenut kauan olkapäillä mukana. Jos on monen vuoden ahdistus ja suru, niistä täytyy selviytyä ensin. En jaksa muuta kuin oman elämäni, en kenenkään muun. En ehkä koskaan enää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe