Lääkäri diagnosoi minulla keuhkokuumeen vasemmalla puolella. Olo on kaikin puolin ihan hyvä, mutta oikealla puolella kyljessä on aivan kamalat kivut kun hengittää/yskii/liikkuu tiettyihin asentoihin. Aristaa kovasti myös kädellä kokeillessa. Onko kokemusta, voiko keuhkokuumeen kylkikivut olla sellaisia että kädellä kokeileminenkin sattuu, ja voiko ne olla toisella puolella kuin itse tauti? Vai onko mulla vaan kylkiluiden välissä olevat lihakset niin turkasen kipeät tms että tämä ei oikeastaan edes liity koko tautiin?
Keuhkokuumeen kylkikivut vs lihasjumi
2
1400
Vastaukset
- Anonyymi
Onko otettu thorax?
Tehtiinkö S-CRP- ja PVK-tutkimukset? Koholla olevat tulehdusarvot (CRP) tukevat keuhkokuumediagnoosia.
Itselläni on ollut kuumeetoon keuhkokuume, johon liittyi vain mieletön syvältä tuleva "hevosenyskä" ja yleistilan lasku. Saman sairasti tyttäreni mutta hänellä myös kova kylki- ja selkäkipu keuhkopussiin kertyneen nesteen takia. Kuumetta ei hänelläkään ollut.
Jos et luota lääkärin diagnoosiin hakeudu uudelleen tutkimuksiin. Keuhkokuume on kuitenkin vakava sairaus ja vaatii kyllä lääkärin hoidon, joten en suosittele jättää esim. mahd. lääkkeitä ottamatta ja lääkärin ohjeita noudattamatta!- Anonyymi
Keuhkokuvat otettiin, ei mitään verikokeita. Antibiootit olen kyllä kiltisti syönyt. Olen tänään menossa uudestaan, katsotaan mitä sanotaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949