Elikkäs, tahtoisin tietoa ilmavoimista. Olenko mmärtänyt oikein, että Tikkakoskella oli mahdolliuus suorittaa armeija aika juuri ilmavoimissa? Onko mitään erikoisia päätyvaatimuksia, olen nimittäin likinäköinen. Kaikki mahdollinen tieto palveluajasta on tervetullutta! Kiitos....
Ilmavoimat
3
1093
Vastaukset
- Ilmavalvoja
Ilmavoimissa voi suorittaa varusmiespalveluksen monella tavalla. Esim. aisti-ilmavalvojalle ei ole erityisiä pääsyvaatimuksia. Tikkakoskella toimii nykyään Ilmasotakoulu, joka antaa sotilaslentäjäksi haaveileville varusmiehille alkeislentokoulutuksen. Ennen siellä toimi Ilmavoimien viestikoulu, jossa minäkin suoritin varusmiespalvelukseni. En tiedä onko sekin puoli edelleen Tikkakoskella. Tutkaile vaikka tätä sivua ja tiedustele mahdollisuuksia: http://www.ilmavoimat.fi/index.php?id=5
- Ihmettelevä
...lennä aina hiljaa ja matalalla äläkä kallistele kurveissa.
- Nina-F-18Hornet
Minäkin haluun lentää taisteluhävittäjää mutta mulla on hyvä näkö ja minun isänmaalliasuuteni on vailla vertaistaan. Katso minun sivuni linkkii, niin eiks oo makeeta. On se!
Minä haluun mennä Amerikkalaisten luo eli Navy:lle pyyhkiin pahan pois hornalla.
Kauan eläköön Ilmavoimien naiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669