- Sulatustoiminto päällä yhtenään. Alle -1C lämpötilassa sulattaa vähintään tunnin välein, sulattaa myös muutamalla plus-asteella. Edellin ILP (panasonic) sulatti puolet harvemmin
- Ilmansuodatinverkko on niin harva että hieno pöly menee siitä läpi. Vuoden käytön jälkeen kenno täynnä hienoa pölyä. Edellisen ILP:n (panasonic) suodatin oli paljon tiukempi, toki se piti useammin imuroida mutta kennosto pysyi puhtaana.
- En ymmärrä Mitsubishi hypetystä
Mitsubishi LN35 ilmalämpöpumppu kokemuksia
Anonyymi
3
4811
Vastaukset
- Anonyymi
Klapia takkaan niin lämpiää mukavasti!
- Anonyymi
Näin on tehtävä...
- Anonyymi
Pettymys oli Mitsubishi ilmalämpöpumppu.
Jäähdyttää kyllä laitteen alla ja läheisyydessä istujat äänikin on hiljainen mutta jäähdytysilman suuntauksen säätö on
täysin epäonnistut.
Todella outoa miksi edes perusasiat eivät ole suunnittelijoiden tiedossa, että sen viileän ilman saisi ohjattua virtaamaan katon suuntaisesti eikä vinosti alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181