Elikkäs millaisia vakuutuksia suosittelisitte ottamaan?
Mukana muuttaisi ainakin kaksi tai kolme koiraani. Millaisia vakuutuksia suosittelisitte heille ottamaan?
Jostakin olen lukenut, että Thaimaahan ei saisi ollenkaan tuoda näitä sotakoiria kuten rottaksia tai doppareita tai pitkulleja. Onkohan tämä totta?
Saakohan Thaimaasta kunnon koiranruokaa, vai pitääkö ihan itse riisit koirille kokkailla?
Hyviä koirien lempinimiä thaiksi vielä kyselisin, jos sallitaan.
Kiitos etutassuun
T Mama of Rin Tin Tin
Thaimaahan eläkeläisenä muutto - vakuutuksista jne.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin 10 kiloa riisiä päivässä kannattaa keittää.
On sitten vähän vierasvaraa jos vaikka Denzel sattuu pyörähtämään kylään. - Anonyymi
Moi!
Karvaturrille vaikkapa villakoiralle hyvä nimi voisi Porkkana ollen.
Thaimaaseksi Porkkana lausutaan Khaerxth ja kirjoitetaan แครอท
T Käpy HarhanenMeillä oli riisitautinen kissa nimeltä Miisuliinu. Ihan sikahyvän makunen nuudelien kanssa. Se oli poikakissa ja ihan heterokissa nimestä huolimatta. Tökin sitä lildolla takaa ni ei tykänny. jos ois ollu homokissa ni ois tykänny.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Meillä oli riisitautinen kissa nimeltä Miisuliinu. Ihan sikahyvän makunen nuudelien kanssa. Se oli poikakissa ja ihan heterokissa nimestä huolimatta. Tökin sitä lildolla takaa ni ei tykänny. jos ois ollu homokissa ni ois tykänny.
Baha Men - Who Let The Dogs Out
Multa poistettiin just suolet. Makso saman verran ku Kanadan bruttokansantuota 2018. Jos ei olis ollut vakuusukset vakuususmekaanikolta ni ois tullu maitojuna eli enlanniksi milkkiwei.
- Anonyymi
Voisiko olla mahdollista tältä kirjoittajalta kysyä hänen omaa matkailuaktiviteettia, niin ymmärtäisi paremmin nämä ulosannit, tarkoituksen ja ennenkaikkea inspiraation vahvuuden syyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko olla mahdollista tältä kirjoittajalta kysyä hänen omaa matkailuaktiviteettia, niin ymmärtäisi paremmin nämä ulosannit, tarkoituksen ja ennenkaikkea inspiraation vahvuuden syyn?
Missä se pussy oikein on?
Kaikki olisi paljon helpompaa,
mikäli viekkaat Cecil ja Cissy
jättäisivät hyväuskoiset
Pattayan pojut rauhaan.
Slapstick-komiikka
parasta ollen ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sinun matkailuaktiviteetti.?
En ole koskaan saanut lukea.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2625582- 1282366
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2582109Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641874- 1801700
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1911571- 551453
- 641395
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751331- 1191201