täällä teille ja toivoa on, vaikka irl hiljasta eikä rakkaudentunnustuksia kuulu?
A) 1-3
B) 4-6
C) 7-10
D) 11-20
E) 21-30
... vuotta?
Monta vuotta jaksatte uskoa että viestit on
15
94
Vastaukset
- Anonyymi
En usko mitään täynnä trolleja
Elämää eletään muualla. Täällä vain haaveillaan. Siksi jaksan yhä.
- Anonyymi
Olen lähes varma, että hän on vastaillut aloituksiini. Taitaa tosin vastailla muista syistä kuin siksi että haluaisi olla kanssani. En tiedä miksi antaa ristiriitaisia signaaleja täällä, haluaako vain kiusata vai eikö tiedä haluaisiko olla kanssani vai ei. Vai kaipaileeko täällä toista ja haluaa minut pois täältä. Onhan siinä tietysti sekin mahdollisuus, ettei se olekaan hän joka on vastaillut. tuskin kauaa tulen täällä enää olemaan, koska vaikka hän olisikin vastaillut niin tuskin haluaa olla kanssani tekemisissä enää.
Eikä tarvitse tulla tähän kommentoimaan, että olen harhainen tms. Sen verran hyvät tunnisteet, että pidän hyvin mahdollisena että hän on mulle täällä vastaillut. En varmana kuitenkaan.- Anonyymi
En tarkoita täällä !
Jos joku ”vastailee” ”hyvillä tunnisteilla” 1-30 vuoteen eikä mitään tapahdu irl silti. Niin vastailu on mielikuvitustasi
Jotta se on totta sille pitää tulla vastinetta irl aloittein nopeasti eikä 30 vuoden viiveellä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoita täällä !
Jos joku ”vastailee” ”hyvillä tunnisteilla” 1-30 vuoteen eikä mitään tapahdu irl silti. Niin vastailu on mielikuvitustasi
Jotta se on totta sille pitää tulla vastinetta irl aloittein nopeasti eikä 30 vuoden viiveelläEn mä noin kauaa täällä aio olla. Ne tunnisteet on oikeesti olleet sellaisia, että on oikeasti todennäköistä. Ja niinkuin kerroin niin en voi varma tietenkään olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä noin kauaa täällä aio olla. Ne tunnisteet on oikeesti olleet sellaisia, että on oikeasti todennäköistä. Ja niinkuin kerroin niin en voi varma tietenkään olla.
Eli mitään muuta ei ole tapahtunut kuin valtakunnan trollaus johon menet täällä !
Ei mitään irl? Tyhjää vaan? Kaikki täällä ?
Lässyä ja ympäripyöreää tunnistetta. Kauppa, vaatteen väri, hiustenväri, kirjain ?
Eli kaikkee sitä mitä trollin on helppo matkia ja arvailla lähelle ?
Sua huijataan jos asioihin ei ole tukea aloittein muualla kuin netissä anonyymiltä anonyymille
3 miljoonaa on suuri luku ihmisiä kuussa tällä saitilla. Yli puolet suomen väkiluvusta
” Suomi24 on Suomen suurin sosiaalisen median palvelu (aktiiviset käyttäjät kuukaudessa): Suomi24:ssä vierailee kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää, viikossa yli 0,9 miljoonaa (TNS Metrix). Sillä on noin 1,7 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää.[3] Palvelun omistaa Aller Media.[4]”
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomi24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitään muuta ei ole tapahtunut kuin valtakunnan trollaus johon menet täällä !
Ei mitään irl? Tyhjää vaan? Kaikki täällä ?
Lässyä ja ympäripyöreää tunnistetta. Kauppa, vaatteen väri, hiustenväri, kirjain ?
Eli kaikkee sitä mitä trollin on helppo matkia ja arvailla lähelle ?
Sua huijataan jos asioihin ei ole tukea aloittein muualla kuin netissä anonyymiltä anonyymille
3 miljoonaa on suuri luku ihmisiä kuussa tällä saitilla. Yli puolet suomen väkiluvusta
” Suomi24 on Suomen suurin sosiaalisen median palvelu (aktiiviset käyttäjät kuukaudessa): Suomi24:ssä vierailee kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää, viikossa yli 0,9 miljoonaa (TNS Metrix). Sillä on noin 1,7 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää.[3] Palvelun omistaa Aller Media.[4]”
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomi24Oon katsonut kyllä nuo kävijämäärät. Ne tunnisteet on oikeasti hyviä. Uskon, että hän myös pitää todennäköisenä että se olen minä. Ja edelleen, en ole varma. Meillä on aiemmin ollut jotain irl ja hänellä oli aiemmin tunteita. En kaipaa ketään selittämään noita itsestäänselvyyksiä, tiedän ne enkä ole tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon katsonut kyllä nuo kävijämäärät. Ne tunnisteet on oikeasti hyviä. Uskon, että hän myös pitää todennäköisenä että se olen minä. Ja edelleen, en ole varma. Meillä on aiemmin ollut jotain irl ja hänellä oli aiemmin tunteita. En kaipaa ketään selittämään noita itsestäänselvyyksiä, tiedän ne enkä ole tyhmä.
Silti mitään ei tapahdu irl vaikka tunnistaneet ?
Eikö harmaat aivonystyrät kummastele tätä ?
Yleensä jos tunnistus tulee ei jäädä perse homeessa palstalle asuun vuosiksi !
Sinä näytät hautovan täällä hamaan tappiin eli onko siitä mitään hyötyä vaikka ”tunnistat” tänne jäät kun perusongelma pysyy!
Et uskalla tehdä aloitetta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti mitään ei tapahdu irl vaikka tunnistaneet ?
Eikö harmaat aivonystyrät kummastele tätä ?
Yleensä jos tunnistus tulee ei jäädä perse homeessa palstalle asuun vuosiksi !
Sinä näytät hautovan täällä hamaan tappiin eli onko siitä mitään hyötyä vaikka ”tunnistat” tänne jäät kun perusongelma pysyy!
Et uskalla tehdä aloitetta!Varatuille ei tehdä aloitteita. En mä ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti mitään ei tapahdu irl vaikka tunnistaneet ?
Eikö harmaat aivonystyrät kummastele tätä ?
Yleensä jos tunnistus tulee ei jäädä perse homeessa palstalle asuun vuosiksi !
Sinä näytät hautovan täällä hamaan tappiin eli onko siitä mitään hyötyä vaikka ”tunnistat” tänne jäät kun perusongelma pysyy!
Et uskalla tehdä aloitetta!Niinkuin kerroin, en tiedä haluaako hän silti olla kanssani. Ei mitään mukavia monet niistä palstaviesteistä. Kerroin tästä tuossa ekassa viestissäni. Nyt tilanne on se, että hän saa tehdä aloitteen jos haluaa palata elämääni.
Enkä aio jäädä tänne todellakaan pysyvästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varatuille ei tehdä aloitteita. En mä ainakaan.
Teillä oli juttua ja nyt hänellä uusi?
Eli kaipaat exää jonka kanssa oli vuosisata sitten suhde, mutta nyt ex on mennyt eteenpäin ja hänellä uusi suhde ja rakkaus?
Ja sinä luulet et exäs silti täällä sinua kaipaamassa ?
Olisko aika mennä eteenpäin elämässä? Exäs on mennyt!
Jos olet saatavilla ja kuitenkin hän valitsi toisen niin eihän sinua kaipaa täällä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varatuille ei tehdä aloitteita. En mä ainakaan.
Tää ei ollut sitten multa. (20.27 kirjoittanut)
- Anonyymi
Kysymys ei ole mistään uskosta tai rakkaudentunnustuksista vaan siitä, että on tunteita. Voihan ne tunteet olla yksipuolisiakin. Mutta niinkauan, kuin niitä on niin eipä ole paljon vaihtohtoja. Tunteiden kestoa ei voi määritellä kalenterilla. Niitä on kun on ja siinä se.
- Anonyymi
Tämän kuukauden loppuun, tulee yhteensä pari viikkoa ;)
T*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602