Monta vuotta jaksatte uskoa että viestit on

Anonyymi

täällä teille ja toivoa on, vaikka irl hiljasta eikä rakkaudentunnustuksia kuulu?

A) 1-3
B) 4-6
C) 7-10
D) 11-20
E) 21-30

... vuotta?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En usko mitään täynnä trolleja

    • Elämää eletään muualla. Täällä vain haaveillaan. Siksi jaksan yhä.

    • Anonyymi

      Olen lähes varma, että hän on vastaillut aloituksiini. Taitaa tosin vastailla muista syistä kuin siksi että haluaisi olla kanssani. En tiedä miksi antaa ristiriitaisia signaaleja täällä, haluaako vain kiusata vai eikö tiedä haluaisiko olla kanssani vai ei. Vai kaipaileeko täällä toista ja haluaa minut pois täältä. Onhan siinä tietysti sekin mahdollisuus, ettei se olekaan hän joka on vastaillut. tuskin kauaa tulen täällä enää olemaan, koska vaikka hän olisikin vastaillut niin tuskin haluaa olla kanssani tekemisissä enää.
      Eikä tarvitse tulla tähän kommentoimaan, että olen harhainen tms. Sen verran hyvät tunnisteet, että pidän hyvin mahdollisena että hän on mulle täällä vastaillut. En varmana kuitenkaan.

      • Anonyymi

        En tarkoita täällä !

        Jos joku ”vastailee” ”hyvillä tunnisteilla” 1-30 vuoteen eikä mitään tapahdu irl silti. Niin vastailu on mielikuvitustasi

        Jotta se on totta sille pitää tulla vastinetta irl aloittein nopeasti eikä 30 vuoden viiveellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita täällä !

        Jos joku ”vastailee” ”hyvillä tunnisteilla” 1-30 vuoteen eikä mitään tapahdu irl silti. Niin vastailu on mielikuvitustasi

        Jotta se on totta sille pitää tulla vastinetta irl aloittein nopeasti eikä 30 vuoden viiveellä

        En mä noin kauaa täällä aio olla. Ne tunnisteet on oikeesti olleet sellaisia, että on oikeasti todennäköistä. Ja niinkuin kerroin niin en voi varma tietenkään olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä noin kauaa täällä aio olla. Ne tunnisteet on oikeesti olleet sellaisia, että on oikeasti todennäköistä. Ja niinkuin kerroin niin en voi varma tietenkään olla.

        Eli mitään muuta ei ole tapahtunut kuin valtakunnan trollaus johon menet täällä !

        Ei mitään irl? Tyhjää vaan? Kaikki täällä ?
        Lässyä ja ympäripyöreää tunnistetta. Kauppa, vaatteen väri, hiustenväri, kirjain ?

        Eli kaikkee sitä mitä trollin on helppo matkia ja arvailla lähelle ?

        Sua huijataan jos asioihin ei ole tukea aloittein muualla kuin netissä anonyymiltä anonyymille

        3 miljoonaa on suuri luku ihmisiä kuussa tällä saitilla. Yli puolet suomen väkiluvusta

        ” Suomi24 on Suomen suurin sosiaalisen median palvelu (aktiiviset käyttäjät kuukaudessa): Suomi24:ssä vierailee kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää, viikossa yli 0,9 miljoonaa (TNS Metrix). Sillä on noin 1,7 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää.[3] Palvelun omistaa Aller Media.[4]”

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomi24


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mitään muuta ei ole tapahtunut kuin valtakunnan trollaus johon menet täällä !

        Ei mitään irl? Tyhjää vaan? Kaikki täällä ?
        Lässyä ja ympäripyöreää tunnistetta. Kauppa, vaatteen väri, hiustenväri, kirjain ?

        Eli kaikkee sitä mitä trollin on helppo matkia ja arvailla lähelle ?

        Sua huijataan jos asioihin ei ole tukea aloittein muualla kuin netissä anonyymiltä anonyymille

        3 miljoonaa on suuri luku ihmisiä kuussa tällä saitilla. Yli puolet suomen väkiluvusta

        ” Suomi24 on Suomen suurin sosiaalisen median palvelu (aktiiviset käyttäjät kuukaudessa): Suomi24:ssä vierailee kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää, viikossa yli 0,9 miljoonaa (TNS Metrix). Sillä on noin 1,7 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää.[3] Palvelun omistaa Aller Media.[4]”

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomi24

        Oon katsonut kyllä nuo kävijämäärät. Ne tunnisteet on oikeasti hyviä. Uskon, että hän myös pitää todennäköisenä että se olen minä. Ja edelleen, en ole varma. Meillä on aiemmin ollut jotain irl ja hänellä oli aiemmin tunteita. En kaipaa ketään selittämään noita itsestäänselvyyksiä, tiedän ne enkä ole tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon katsonut kyllä nuo kävijämäärät. Ne tunnisteet on oikeasti hyviä. Uskon, että hän myös pitää todennäköisenä että se olen minä. Ja edelleen, en ole varma. Meillä on aiemmin ollut jotain irl ja hänellä oli aiemmin tunteita. En kaipaa ketään selittämään noita itsestäänselvyyksiä, tiedän ne enkä ole tyhmä.

        Silti mitään ei tapahdu irl vaikka tunnistaneet ?

        Eikö harmaat aivonystyrät kummastele tätä ?

        Yleensä jos tunnistus tulee ei jäädä perse homeessa palstalle asuun vuosiksi !

        Sinä näytät hautovan täällä hamaan tappiin eli onko siitä mitään hyötyä vaikka ”tunnistat” tänne jäät kun perusongelma pysyy!

        Et uskalla tehdä aloitetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti mitään ei tapahdu irl vaikka tunnistaneet ?

        Eikö harmaat aivonystyrät kummastele tätä ?

        Yleensä jos tunnistus tulee ei jäädä perse homeessa palstalle asuun vuosiksi !

        Sinä näytät hautovan täällä hamaan tappiin eli onko siitä mitään hyötyä vaikka ”tunnistat” tänne jäät kun perusongelma pysyy!

        Et uskalla tehdä aloitetta!

        Varatuille ei tehdä aloitteita. En mä ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti mitään ei tapahdu irl vaikka tunnistaneet ?

        Eikö harmaat aivonystyrät kummastele tätä ?

        Yleensä jos tunnistus tulee ei jäädä perse homeessa palstalle asuun vuosiksi !

        Sinä näytät hautovan täällä hamaan tappiin eli onko siitä mitään hyötyä vaikka ”tunnistat” tänne jäät kun perusongelma pysyy!

        Et uskalla tehdä aloitetta!

        Niinkuin kerroin, en tiedä haluaako hän silti olla kanssani. Ei mitään mukavia monet niistä palstaviesteistä. Kerroin tästä tuossa ekassa viestissäni. Nyt tilanne on se, että hän saa tehdä aloitteen jos haluaa palata elämääni.
        Enkä aio jäädä tänne todellakaan pysyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatuille ei tehdä aloitteita. En mä ainakaan.

        Teillä oli juttua ja nyt hänellä uusi?
        Eli kaipaat exää jonka kanssa oli vuosisata sitten suhde, mutta nyt ex on mennyt eteenpäin ja hänellä uusi suhde ja rakkaus?

        Ja sinä luulet et exäs silti täällä sinua kaipaamassa ?

        Olisko aika mennä eteenpäin elämässä? Exäs on mennyt!

        Jos olet saatavilla ja kuitenkin hän valitsi toisen niin eihän sinua kaipaa täällä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatuille ei tehdä aloitteita. En mä ainakaan.

        Tää ei ollut sitten multa. (20.27 kirjoittanut)


    • Anonyymi

      Kysymys ei ole mistään uskosta tai rakkaudentunnustuksista vaan siitä, että on tunteita. Voihan ne tunteet olla yksipuolisiakin. Mutta niinkauan, kuin niitä on niin eipä ole paljon vaihtohtoja. Tunteiden kestoa ei voi määritellä kalenterilla. Niitä on kun on ja siinä se.

    • Anonyymi

      Tämän kuukauden loppuun, tulee yhteensä pari viikkoa ;)
      T*

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe