Eli siis oon 22w ja fanitan Negativea ihan kympillä. Monesti saa kuulla että olen 10 vuotta liian vanha ja väärää sukupuolta, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa. Hyviä biisejä vääntävät nuoruuden innolla, molemmat levyt olen hommannut ja itsekin tykkään soitella kitaralla mukana. Mitäs tästä sanotte, arvon rock-poliisit?!
Kummasti näkee keskustelupalstoilla Jonnea haukuttavan, mutta olisikohan se vain kateutta pohjimmiltaan? Ison duunin tyyppi kuitenkin on tehnyt musiikkinsa eteen, minä ainakin nostan hattua. Go Negative!
Negative-fani, 22w ja mies
17
1896
Vastaukset
- Rock-poliisi
ilmeisesti hintti. Tai ainakin neitimäinen kuten koko naurettava nekativekin.
- rock
Mitä väliä? Hyvä bändi, hyvät biisit, hyvä show. Ihan v**u sama mitä muut sanoo.
- Glydeth
No sehän on ihansama minkä ikänen ja kumpaa sukupuolta on.
Että ole minunpuolesta vaikka 56,
ketä kiinnostaa?
Negative on ihan ok bändi.
Mutten juurikaan kuuntele kyseistä bändiä. - Ihana Jonne
Moi. Ethän sinä ole liian vanha ja kyllähän kautta aikojen miehet ovat diganneet mies-bändejä...älä turhaan tuollaista mieti! Minä olen 33v, äiti-ihminen ja diggaan Negativea hirmuisesti..varsinkin kauniiden sanotusten takia! Kiitos Jonnelle monista mukavista lauluista...
- miss26
Kiva huomata et on muitakin vähä vanhempia (naisia)jotka tykkää Negativesta. mä tykkään siitä Jonnesta ihan kauheesti... välillä ihan hävettää, kun en en oo enää teini (oon 26v)!
- Rasputin
kyllä minäkin kuuntelen, mutta kattoo en kestä nauramatta hetkeekään. Biisit on mun mielestä hyviä ja tarttuvia, hittikamaa! Ulkonäkö taasen ei.
- <3<3<3
Ite oon kans Negative-fani eikä siin mun mielest oo mitää pahaa jos tykkää negativest ja on vaik 60! Jokainen saa tykätä mistä tykkää... Kateellisia taitaa olla enkä yhtää ihmettele ku nii ihania on ja Jonneeki haukkuu vaa homoks mut kyl mä silti uskon et sil ei kyl tuu olee pulaa tyttöystävän löytämises! ;)
- 29+
Oon kolmekymppinen ja diggailen Ngt:tä...
- WCkoppelo
Hanki elämä. Valehtelet ikäsi!!
- Tare
Mä oon 51v ja pidän kanssa negativen musasta.
- salmistyttö
Ei se ikä kato mitää! Se on vaan numero.Antakaa vaan palaa..Käykää keikoilla,nauttikaa musiikista ja hyvästä seurasta.
- jesseri..
luuletteks te spedet et ne hintit tekee ne laulut ite... ??????
buaahahahaaaa - Nancy_
jesseri.. kirjoitti:
buaahahahaaaaMenee vähän alkuperäisen aiheen ohi, anteeksi mutta pakko vastata edelliseen.
Eli joo, kyllä "luullaan" eli tiedetään että pojat on itse biisinsä väsänneet. Demot useidenkin vuosien takaa on hankittu monen mutkan kautta ja siellä on soiteltu jo biiseistä ekoja versioita, jätkät ehkä n. 17-vuotiaita niihin aikoihin (kuulee esim. äänestä)
Hieno juttu että tässä maassa vielä työtä tehneet muusikotkin voi menestyä niin hyvin kuin Negative. - kassu...
Nancy_ kirjoitti:
Menee vähän alkuperäisen aiheen ohi, anteeksi mutta pakko vastata edelliseen.
Eli joo, kyllä "luullaan" eli tiedetään että pojat on itse biisinsä väsänneet. Demot useidenkin vuosien takaa on hankittu monen mutkan kautta ja siellä on soiteltu jo biiseistä ekoja versioita, jätkät ehkä n. 17-vuotiaita niihin aikoihin (kuulee esim. äänestä)
Hieno juttu että tässä maassa vielä työtä tehneet muusikotkin voi menestyä niin hyvin kuin Negative.negati....mikä seo????
nii joo se on se narkkari homo lauma.. eiks je? - Wrappi
jesseri.. kirjoitti:
buaahahahaaaaNo se nyt on aivan sama kuka ne tekee, diggaan silti.
- MIKÄ?
TAIDAT OLLA VÄHÄN YKSINKERTAINEN? DIGGAILE VAAN Type onf NegatiVe -BÄNDIÄ.
EN TODELLAKKAAN HALUAISI ETTÄ TOLLAINEN TAMPIO DIGGAISI bÄNDEJÄ JOSTA MINÄ PIDÄN.
VEIKKAAN ETTÄ TYTTÖYSTÄVÄSI ON SAMANIKÄINEN KUIN SINUN TOYOTASI. - Mie
mä oon sun kaa täysin samaa mieltä, kateellisia ne vaan on, kun ei uskalla olla oma ittensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389