Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Negative-fani, 22w ja mies

Tosi juttu.

Eli siis oon 22w ja fanitan Negativea ihan kympillä. Monesti saa kuulla että olen 10 vuotta liian vanha ja väärää sukupuolta, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa. Hyviä biisejä vääntävät nuoruuden innolla, molemmat levyt olen hommannut ja itsekin tykkään soitella kitaralla mukana. Mitäs tästä sanotte, arvon rock-poliisit?!

Kummasti näkee keskustelupalstoilla Jonnea haukuttavan, mutta olisikohan se vain kateutta pohjimmiltaan? Ison duunin tyyppi kuitenkin on tehnyt musiikkinsa eteen, minä ainakin nostan hattua. Go Negative!

17

1885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rock-poliisi

      ilmeisesti hintti. Tai ainakin neitimäinen kuten koko naurettava nekativekin.

    • rock

      Mitä väliä? Hyvä bändi, hyvät biisit, hyvä show. Ihan v**u sama mitä muut sanoo.

    • Glydeth

      No sehän on ihansama minkä ikänen ja kumpaa sukupuolta on.
      Että ole minunpuolesta vaikka 56,
      ketä kiinnostaa?

      Negative on ihan ok bändi.
      Mutten juurikaan kuuntele kyseistä bändiä.

    • Ihana Jonne

      Moi. Ethän sinä ole liian vanha ja kyllähän kautta aikojen miehet ovat diganneet mies-bändejä...älä turhaan tuollaista mieti! Minä olen 33v, äiti-ihminen ja diggaan Negativea hirmuisesti..varsinkin kauniiden sanotusten takia! Kiitos Jonnelle monista mukavista lauluista...

      • miss26

        Kiva huomata et on muitakin vähä vanhempia (naisia)jotka tykkää Negativesta. mä tykkään siitä Jonnesta ihan kauheesti... välillä ihan hävettää, kun en en oo enää teini (oon 26v)!


    • Rasputin

      kyllä minäkin kuuntelen, mutta kattoo en kestä nauramatta hetkeekään. Biisit on mun mielestä hyviä ja tarttuvia, hittikamaa! Ulkonäkö taasen ei.

    • <3<3<3

      Ite oon kans Negative-fani eikä siin mun mielest oo mitää pahaa jos tykkää negativest ja on vaik 60! Jokainen saa tykätä mistä tykkää... Kateellisia taitaa olla enkä yhtää ihmettele ku nii ihania on ja Jonneeki haukkuu vaa homoks mut kyl mä silti uskon et sil ei kyl tuu olee pulaa tyttöystävän löytämises! ;)

    • 29+

      Oon kolmekymppinen ja diggailen Ngt:tä...

    • WCkoppelo

      Hanki elämä. Valehtelet ikäsi!!

    • Tare

      Mä oon 51v ja pidän kanssa negativen musasta.

    • salmistyttö

      Ei se ikä kato mitää! Se on vaan numero.Antakaa vaan palaa..Käykää keikoilla,nauttikaa musiikista ja hyvästä seurasta.

      • jesseri..

        luuletteks te spedet et ne hintit tekee ne laulut ite... ??????
        buaahahahaaaa


      • Nancy_
        jesseri.. kirjoitti:

        luuletteks te spedet et ne hintit tekee ne laulut ite... ??????
        buaahahahaaaa

        Menee vähän alkuperäisen aiheen ohi, anteeksi mutta pakko vastata edelliseen.

        Eli joo, kyllä "luullaan" eli tiedetään että pojat on itse biisinsä väsänneet. Demot useidenkin vuosien takaa on hankittu monen mutkan kautta ja siellä on soiteltu jo biiseistä ekoja versioita, jätkät ehkä n. 17-vuotiaita niihin aikoihin (kuulee esim. äänestä)
        Hieno juttu että tässä maassa vielä työtä tehneet muusikotkin voi menestyä niin hyvin kuin Negative.


      • kassu...
        Nancy_ kirjoitti:

        Menee vähän alkuperäisen aiheen ohi, anteeksi mutta pakko vastata edelliseen.

        Eli joo, kyllä "luullaan" eli tiedetään että pojat on itse biisinsä väsänneet. Demot useidenkin vuosien takaa on hankittu monen mutkan kautta ja siellä on soiteltu jo biiseistä ekoja versioita, jätkät ehkä n. 17-vuotiaita niihin aikoihin (kuulee esim. äänestä)
        Hieno juttu että tässä maassa vielä työtä tehneet muusikotkin voi menestyä niin hyvin kuin Negative.

        negati....mikä seo????
        nii joo se on se narkkari homo lauma.. eiks je?


      • Wrappi
        jesseri.. kirjoitti:

        luuletteks te spedet et ne hintit tekee ne laulut ite... ??????
        buaahahahaaaa

        No se nyt on aivan sama kuka ne tekee, diggaan silti.


    • MIKÄ?

      TAIDAT OLLA VÄHÄN YKSINKERTAINEN? DIGGAILE VAAN Type onf NegatiVe -BÄNDIÄ.
      EN TODELLAKKAAN HALUAISI ETTÄ TOLLAINEN TAMPIO DIGGAISI bÄNDEJÄ JOSTA MINÄ PIDÄN.
      VEIKKAAN ETTÄ TYTTÖYSTÄVÄSI ON SAMANIKÄINEN KUIN SINUN TOYOTASI.

    • Mie

      mä oon sun kaa täysin samaa mieltä, kateellisia ne vaan on, kun ei uskalla olla oma ittensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe