biletys? En keksi yhtäkään syytä miksi kenenkään pitäisi vetää jotain alkoholia vain osoittaakseen toiselle olevansa cool. Kuinka matala ÄO ja itsetunto näillä pennuilla oikein on?
Vastaukset 9
et oo tosissas? luuletko oikeesti et kaikissa nuorten bileissä vedetään kännit? joo myönnetään kyl on maistettu jne mut ei me koskaan meijän bileissä överei vedetä,saati joskus juodaa vähä..
- Anonyymi
Ap ei ole koskaan ollut bileissä tekstistä päätellen. Eikä syytä tarvi ettiä, emmää tuommosta omiin kemuihini kutsuis vaikka kyse olisi AA-kerhon kokoontumisesta.
- Anonyymi
Anna mä veikkaan. Sinulla ei ole kavereita tai hengaat/hengasit niiden tylsimpien kanssa.
- Anonyymi
Kaikki ikäluokat tekee sitä. Itse olen 26 ja 10 shottia uppoo 15 sec sisällä jos se ei ole coolia nii katoppa aamulla sitä krapulan määrää. Se on COOL.
- Anonyymi
Olet niin oikeassa.
Tyhmäähän tuo on ja vain huonoitsetuntoisten pätemisrituaali. - Anonyymi
Alkoholi on jätettä.
- Anonyymi
Alkoholi on loistava puhdistusaine.
Vapaan kasvatuksen bileidiootit ovat jätettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholi on loistava puhdistusaine.
Vapaan kasvatuksen bileidiootit ovat jätettä.Jos "bileidiootit" ovat jätettä ja alkoholi puhdistusainetta niin sittenhän ne kuuluvat loistavasti yhteen :D :P
- Anonyymi
Bileissä ei viinaa tarvii, kun harrastaa seksiä. Siinä se aika kuluu. Kondomeja tarvii mukaan monta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101960
- 60883
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 41645
- 61639
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33548Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512- 46484
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478