biletys? En keksi yhtäkään syytä miksi kenenkään pitäisi vetää jotain alkoholia vain osoittaakseen toiselle olevansa cool. Kuinka matala ÄO ja itsetunto näillä pennuilla oikein on?
Onko mikään niin tyhmää kuin joku
9
117
Vastaukset
et oo tosissas? luuletko oikeesti et kaikissa nuorten bileissä vedetään kännit? joo myönnetään kyl on maistettu jne mut ei me koskaan meijän bileissä överei vedetä,saati joskus juodaa vähä..
- Anonyymi
Ap ei ole koskaan ollut bileissä tekstistä päätellen. Eikä syytä tarvi ettiä, emmää tuommosta omiin kemuihini kutsuis vaikka kyse olisi AA-kerhon kokoontumisesta.
- Anonyymi
Anna mä veikkaan. Sinulla ei ole kavereita tai hengaat/hengasit niiden tylsimpien kanssa.
- Anonyymi
Kaikki ikäluokat tekee sitä. Itse olen 26 ja 10 shottia uppoo 15 sec sisällä jos se ei ole coolia nii katoppa aamulla sitä krapulan määrää. Se on COOL.
- Anonyymi
Olet niin oikeassa.
Tyhmäähän tuo on ja vain huonoitsetuntoisten pätemisrituaali. - Anonyymi
Alkoholi on jätettä.
- Anonyymi
Alkoholi on loistava puhdistusaine.
Vapaan kasvatuksen bileidiootit ovat jätettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholi on loistava puhdistusaine.
Vapaan kasvatuksen bileidiootit ovat jätettä.Jos "bileidiootit" ovat jätettä ja alkoholi puhdistusainetta niin sittenhän ne kuuluvat loistavasti yhteen :D :P
- Anonyymi
Bileissä ei viinaa tarvii, kun harrastaa seksiä. Siinä se aika kuluu. Kondomeja tarvii mukaan monta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315743
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134994- 1972439
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661810Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801793Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741417Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205