Onko mikään niin tyhmää kuin joku

Anonyymi

biletys? En keksi yhtäkään syytä miksi kenenkään pitäisi vetää jotain alkoholia vain osoittaakseen toiselle olevansa cool. Kuinka matala ÄO ja itsetunto näillä pennuilla oikein on?

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et oo tosissas? luuletko oikeesti et kaikissa nuorten bileissä vedetään kännit? joo myönnetään kyl on maistettu jne mut ei me koskaan meijän bileissä överei vedetä,saati joskus juodaa vähä..

    • Anonyymi

      Ap ei ole koskaan ollut bileissä tekstistä päätellen. Eikä syytä tarvi ettiä, emmää tuommosta omiin kemuihini kutsuis vaikka kyse olisi AA-kerhon kokoontumisesta.

    • Anonyymi

      Anna mä veikkaan. Sinulla ei ole kavereita tai hengaat/hengasit niiden tylsimpien kanssa.

    • Anonyymi

      Kaikki ikäluokat tekee sitä. Itse olen 26 ja 10 shottia uppoo 15 sec sisällä jos se ei ole coolia nii katoppa aamulla sitä krapulan määrää. Se on COOL.

    • Anonyymi

      Olet niin oikeassa.

      Tyhmäähän tuo on ja vain huonoitsetuntoisten pätemisrituaali.

    • Anonyymi

      Alkoholi on jätettä.

      • Anonyymi

        Alkoholi on loistava puhdistusaine.

        Vapaan kasvatuksen bileidiootit ovat jätettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholi on loistava puhdistusaine.

        Vapaan kasvatuksen bileidiootit ovat jätettä.

        Jos "bileidiootit" ovat jätettä ja alkoholi puhdistusainetta niin sittenhän ne kuuluvat loistavasti yhteen :D :P


    • Anonyymi

      Bileissä ei viinaa tarvii, kun harrastaa seksiä. Siinä se aika kuluu. Kondomeja tarvii mukaan monta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe