Miksi apua vaikea saada.kukaan ei ymmärrä.joka yö lääkkeitä tarpeeksi että saa nukuttua. Töissä helvettiä. Kaikki auttajat ovat vain rahan perään.jahu jyväskylä
Ei enää viinaa
8
198
Vastaukset
- Anonyymi
Kova työmies on kännin ansainnut.
- Anonyymi
Minnesota hoidon pitäisi yhteiskunnan kustantaa yhden kerran jokaiselle sellaista haluavalle juopolle. A-klinikat ja muut on sarjaa, kun lapselle neuvotaan olemaan laittamatta kieltä pakkasella rautaan.
- Anonyymi
No onko sitä kieltä pakko laittaa rautaan talvella.?Mihin tarvitaan ulkopuolista sitä kertomaan?
Itse nautin alkoholia kohtuudella. Alkoholismiin löytyy ainut lääke jokaisen omien korvien välistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko sitä kieltä pakko laittaa rautaan talvella.?Mihin tarvitaan ulkopuolista sitä kertomaan?
Itse nautin alkoholia kohtuudella. Alkoholismiin löytyy ainut lääke jokaisen omien korvien välistä.Miksi kommentoit täällä, kun osaat kerran ottaa kohtuudella. Se ei ole ihan helppoa toimia niin kuin annat ymmärtää, kun vika on siellä korvien välissä.
- Anonyymi
Nettiterapia on ilmaista ja omahoito-oppaat myös. Myös AA auttaa!
Loppuviimeksi kaikki on kuitenkin tehtävä itse, niin juomisen aloittaminen kuin lopettaminenkin.
- Anonyymi
Juoppo on aina juoppo,sitä ei mikään muuta.
- Anonyymi
AA auttaa. Siellä on kokemusta juoppojen raitistumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli209144"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn253622Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi432194Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html931966Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on131842Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait121445Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241288- 711167
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168836- 66804