Voiko lapsellisempaa olla?

Anonyymi

Viiskymppinen laittaa faceensa exän katseltavaksi matkakuvan Pattayan teinistä ja fritsustaan.
Tämä yksi ylitse muiden.

13

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teineillä voi olla finnejä Thaimaassakin. Parempi finnit kuin kurtut tai kolmoisleuka. Ikää 19v. Laitoin ihan vittuillessani Facebookiin exän kauhisteltavaksi kuvan kun päälle viiskymppisellä on fritsuja.)

      44

    • Anonyymi

      Elämä on ihmisen parasta aikaa, sanoi 2010 ja perhematkailija Laiffi peppusineen.
      Se on totta!
      Kahden viikon haavejatko otettu ja lomaseura vaihdettu nuorempaan 50 euroa / vrk mimmiin.
      fNTHrW

      44

    • Anonyymi

      Onnea nuorelle parille

    • Tämä nyt on sitä samaa linjaa kuin Riitta Väisäsen tokaisu täyttäessään 50v, tunsi olevansa jo aikuinen.
      Eipä ole ihme, että maa makaa niinkuin makaa, kun tuohon ikään saakka ollaan teinejä ja nämä facettajat ihan oikeasti tuovat hyvin esille sen, että ÄO todella on laskenut ja laskee edelleen.
      Se auttaa tietysti maan elitistä hallintoa asoiden ajamisessa haluamaansa suuntaan, mutta toisaalta kun sekin alkaa olla jo tätä teinitasoa, niin aika pelottavan tulevaisuudenkuvan se antaa.
      Ja mikä pahinta tuossa ÄO:n laskussa on, on se, etteivät nämä onnettomat huomaa sitä itse lainkaan.

      • Anonyymi

        Suomalainen mies on vakavassa identiteetti kriisissä, ainakin palstalla vaikuttavat, vesipäisten osuus miehistä kasvaa kokoajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen mies on vakavassa identiteetti kriisissä, ainakin palstalla vaikuttavat, vesipäisten osuus miehistä kasvaa kokoajan.

        Olen lukenut heidän pitävän itseään suomen kermana, eliittinä, heteroalffoina, konkareina, ja eikös tämä 44 ole kertonut olevansa valtakunnallisen rakennusliikkeen omistajakaartiin kuuluva työpäällikkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut heidän pitävän itseään suomen kermana, eliittinä, heteroalffoina, konkareina, ja eikös tämä 44 ole kertonut olevansa valtakunnallisen rakennusliikkeen omistajakaartiin kuuluva työpäällikkö.

        Amalia, Niuvanniemessä on kiisselipäivä, mene syömään välillä


    • Anonyymi

      Laittoihan eräs palstapäivystäjä aikoinaan kuvan "vaimonsa" kolmoisleuasta..
      Kumpaa mukavampi katsella.?

    • Laitan minäkin kun päädyn Pattayalle ja joku teini rakastuu muhun tai mun rahoihin.
      Järkevien ihmisten mielestä kuulun seurakunnan eläkeläiskerhoon ja sieläkin takariviin.
      Jos en ketään aseella uhkaa niin mitä pahaa?
      Terveisin nimimerkki Kateellinen

    • Anonyymi

      Faceen exän katseltavaksi, kyseessähän täytynee olla naismainen luuserinolla.

      Miksi exä kuikuilisi henkilön facea.

      • Anonyymi

        Päähäiriintynyt se on ja sen päässä elää monta henkilöprofiilia taistellen kenen vuoro.
        Vuoronumero näille jakaantuu paniikkihäiriön tason ja promillerajan perusteella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päähäiriintynyt se on ja sen päässä elää monta henkilöprofiilia taistellen kenen vuoro.
        Vuoronumero näille jakaantuu paniikkihäiriön tason ja promillerajan perusteella.

        minuu ei ne naisen suolet enää kinosta tässä iässä.


      • Anonyymi

        Paskahalvauksen se taas sai, kateuksissaan


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe