Kuulemistilaisuus kaupungin edustajan ja työntekiän välillä

Anonyymi

Millaisia asioita tälläisessä tilaisuudessa käsitellään yleensä?

67

4170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Intiimit asiat tuodaan esille kahvi kupposen äärellä.

      • Anonyymi

        pekko of ikaalinen skitsoo asiat kannbispäissään tänne palstalle eri roolleissa


    • Anonyymi

      Kuulemistilaisuudet pitäisi pitää hyvässä hengessä ja hyvässä paikassa. Paras paikka olisi saunailta jossa olisi kunnon juoma tarjoilu. Joku kokous huone on maailman ikävin paikka hoidella hommia.

      • Anonyymi

        Luin nopeasti että kuolemistilaisuudet että joko on Jimmy Hoffa meininkiä sielläkin kovaa kapitalismia


      • Anonyymi

        Äläkäs ny. Missäs muuallakaan ennen Parkanon työpaikkoja jaettiin kun siä saunas. Monet virat siällä päätettiin etukäteen. Eresmenny Niemisen Topi sinne niin paljo viinaa kanto, että kuka ne eres kuittasi maksuun? Juajia kyllä löyty


    • Anonyymi

      Nyt viimeksi isännöittijä oli altavastaajana. Häntä ei aluksi uskottu ollenkaat ja potkuja tarjottiin vaan.

      • Anonyymi

        Oliko mukana päivien laskia


    • Anonyymi

      neljävitosta per cee seen se on kuvio yleensä

      • Ainakin se tuntuu parhaimmalta.


      • Anonyymi
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Ainakin se tuntuu parhaimmalta.

        Joskus myös neljäkutosta jos on paisunut jalka


      • Jarmo.Kakkasuu

        Minä taasen suosin kynttilää.


    • Anonyymi

      Toimialajohtajan käki melelöi housuissa.

      • Anonyymi

        ilmoitettiinko mitään myllis-järjestäytymistä ei sitten hyväksytä tässä paikassa


      • Anonyymi

        Oliko myllis-liiton mies mukana kuulusteluissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko myllis-liiton mies mukana kuulusteluissa

        Ei ollu ku kynttiläveljksen poika joka lakimies. Kyllä se laittaa homot ojennukseen. Koikkalan asiamies se. Vääryyttä osaavat molemmat. Oikein lakikirjan myötä. kannatti sen opin maksaa vai koikkala mitä, jonkun muun rahoilla muttei sun. Mutta jotka rahat sinä kavalsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollu ku kynttiläveljksen poika joka lakimies. Kyllä se laittaa homot ojennukseen. Koikkalan asiamies se. Vääryyttä osaavat molemmat. Oikein lakikirjan myötä. kannatti sen opin maksaa vai koikkala mitä, jonkun muun rahoilla muttei sun. Mutta jotka rahat sinä kavalsit.

        Koikkala ei kavaltanut mitään vaan simo maksoi hänelle perikunnan varoista. Kuolinpesän hoidossa tärkeintä on että peekka imuttelee vanhat, ja nuoret jarmolta imii parilitraa kusta mutta atten ja nikon
        pippeleitä peräkammarissa imuttei pitkään ja nuoli pepareiät puhtaaksi


      • Anonyymi00080
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollu ku kynttiläveljksen poika joka lakimies. Kyllä se laittaa homot ojennukseen. Koikkalan asiamies se. Vääryyttä osaavat molemmat. Oikein lakikirjan myötä. kannatti sen opin maksaa vai koikkala mitä, jonkun muun rahoilla muttei sun. Mutta jotka rahat sinä kavalsit.

        Olisi ollut kivan näköistä jos koikkala olisi vemputtanut itseään ja vuodattanut siemenensä Parkanon kaupungin toimialajohtajan rinnuksille.


    • Anonyymi

      Kaup.talolla kuiskitaan , että on tiedossa uusi kuulemistilaisuus.

      • Anonyymi

        Silmitön väkivalta jatkuu


      • Anonyymi

        Tutut kasvot. meikin takana ja kukka hatun alla.


      • Anonyymi

        ON perustettava erityinen myllis totuuskomissio epäilevien tuomaksien tuomitsemiseksi kansantuomioistuimessa


      • Jarmo.Kakkasuu

        Kuulemistilaisuuksissa on syytä valehdella.


      • Anonyymi

        "Oletteko nyt tai oletteko kuuluneet myllisläiseen vallankumousliikkeeseen"


      • Anonyymi

        Saadaanko sitä silmitöntä hakkaamista lopetettua se ei ole oikein länsimaista oikeuskäytäntöä vastaavaa


      • Anonyymi
        Jarmo.Kakkasuu kirjoitti:

        Kuulemistilaisuuksissa on syytä valehdella.

        Kuulemistilauksissa on lupa puhua täyttä guanoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oletteko nyt tai oletteko kuuluneet myllisläiseen vallankumousliikkeeseen"

        Kuulemistilaisuuteen on luvallista ottaa sierran penkki mukaan kaikilla kakeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemistilaisuuteen on luvallista ottaa sierran penkki mukaan kaikilla kakeilla

        Kuulemistilaisuudessa on oikeus käyttää kakkaista sierran ohjekirjaa apuna


      • Anonyymi00083
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmitön väkivalta jatkuu

        Onko myllis -Co-Operatiivien edustajia kuultu


    • Anonyymi

      Kauhajoen käet pitää meteliä palstalla isännöitsijän
      edesottamuksista. Paras ratkaisu olisi jos kaikki kumartaisivat
      suuruutta Myllistä!

      • Anonyymi

        Jos kaikki olisi kunnon myllis-komsomoleja ei tässä olisi mitään ongelmaa


      • Anonyymi

        Isännöitsijä sai kai monoo ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isännöitsijä sai kai monoo ?

        myllis-eturyhmittymät käyvät kiivaita neuvotteluita jatkuvalla syötöllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isännöitsijä sai kai monoo ?

        Suvaitsevaisuutta muka huudetaan joka paikassa ja samaan aikaan oman maan kansalaiset joutuvat silmittömän syrjinnän ja raakalaisuuden kohteiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isännöitsijä sai kai monoo ?

        Nii toi oli Ikaalisista. Isännöitsijä? Kynttilän käyttäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isännöitsijä sai kai monoo ?

        Kyllä monoo tuli. Kaupungin kehitysjohtaja teki rikosilmoituksen isännöitsijän kirjoituksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä monoo tuli. Kaupungin kehitysjohtaja teki rikosilmoituksen isännöitsijän kirjoituksista.

        Mutta eikö tuollaiset monotukset ole laitonta ennakkosensuuria


      • Anonyymi00092
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii toi oli Ikaalisista. Isännöitsijä? Kynttilän käyttäjä

        Hän ei käyttänyt kynttilää itse. Kynttilä työnnettiin hänen pepareikäänsä lasten toimesta.


    • Ensi kuntavaaleissa Parkanossa nähdään myllisläinen lista. Ehdokkaaksi haluavat saavat ilmoittautua tähän ketjuun.

      • aino.kakkasuu

        Oikeistolaisesti ajattelevat ja varsinkin kepulaiset voivat unohtaa tarjouksen!


      • Anonyymi

        On perustettava erityisiä myllis Co-Op osuuskauppoja joista saa mm. lisähappea ja happinaamareita


      • Anonyymi

        Elokankaalla löytyy todella monta ja hyvää ehdokasta, kannattaa tulla poikkeamaan siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elokankaalla löytyy todella monta ja hyvää ehdokasta, kannattaa tulla poikkeamaan siellä.

        Pidän mielessä.


      • Anonyymi

        Kyseisissä henkilöytymissä ollaan todella kovissa ytimissä Lipikin olisi niistä kateellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elokankaalla löytyy todella monta ja hyvää ehdokasta, kannattaa tulla poikkeamaan siellä.

        Voiko olla ehdokkaana vaikka asuinpaikka on Päntälässä Koomajojella


      • Anonyymi

        He eivät kuulu keskustalaiseen aateliikkeeseen?


      • Anonyymi

        Onko se jotain samaa kuin se Hutisalon traktori-leninismissä
        vai mikä senyt oli


      • Anonyymi00086
        Anonyymi kirjoitti:

        Elokankaalla löytyy todella monta ja hyvää ehdokasta, kannattaa tulla poikkeamaan siellä.

        Juu siä on eliitti esillä ,muista luotiliivit.


    • Anonyymi

      Mitäs isännöittiälle kuuluu nykyisin

      • Anonyymi

        Tuliko lopullinen porttikielto ja poltettiinko sillat ja sierrat


    • Anonyymi

      Tuli pikaiset yyteet?

      • Anonyymi

        Saiko lähteä niiltä seisovilta?


    • Anonyymi

      Hyvä seksuaalisuus auttaa asiaa. Pesää poijille niin tyäpaikat vähän lujittuu

    • Anonyymi

      Joko Veitola yrittänyt haistatella ja Veitola joutunut taas hakemaan ammattimaista kriisiapua

    • Anonyymi

      mahtoi olla hauskaa

    • Anonyymi

      Yritettiinkö kuulemistilaisuudessa vedota vääriin todistuksiin

    • Anonyymi

      Tuliko myös 3 kk karenssia ja annelisaarikon "menkää-sossuun" -sossua?

    • Anonyymi

      Jos teillä ei oo mitään järkevää kirjoittamista, menkää vaikka kalaan tai kysykää asianomaiselta, jos se vaikka teitä jotenkin lohduttaisi, älkää kirjoitelko kaikkia paskaa, tai täytyyhän se aine jotenkin saada aivoista ulos, ja tällä tarkoita pask....

    • Anonyymi

      kaupunki haksahti toisen ideteteetin kaapanneen kylähullun trollauksiin

      • Anonyymi00081

        ja siitä saatiin tosi makiat naurut


      • Anonyymi00082

        Siis vietiinkö Hoikkalalta identiteetti? Seksuaalinenko?


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Siis vietiinkö Hoikkalalta identiteetti? Seksuaalinenko?

        Onko niitä identiteettejä saatu kiinni?


    • Anonyymi00087

      Mitä sitä enää kirjoitellaan. Homo sai lähtöpassit. Väärin perustein ensinnäkin valittu. Olisi ollut toki parempiakin hakijoita paperien perusteella.

    • Anonyymi00088

      Tästä nyt monta vuotta. Eiköhän voisi jo lopettaa kirjoittelu. Ei se Hoikka sua pyhimykseksi tee, vaikka olet rikoksia tehnyt. Oli sulla kiinteistö firma. Olit isännöitsijä. Kusit kaikki hommas. Teit kirjanpito rikoksia. Veit monien vanhuksien rahat. Avaimia uusittiin moneen oveen, ku sulta varastettiin iso kasa vara-avaimia. Silloin ku romaanit sun kaappiin laitto. Meidänkin mummun rahat hävis tän firman käsissä

      • Anonyymi00090

        Minkä asioiden takia isännöitsijänä toiminut herra istui vankilassa?


      • Anonyymi00091

        Surullista, kun maailmassa on epärehellisiä ihmisiä, jotka tekevät rikoksia.


    • Anonyymi00089

      Miksi avaimia uusittiin eikö kaiken kuulu olla avointa sepposen selälleen

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe