Onneki ei olla Parkanolaisia

Anonyymi

Parkanon palstaa kun kattelee niin eipä kateeks käy. Kunta riitelee ihmisten kanssa ja sivu täyttyy höpönassutuksesta kun kunnan johto hiostaa työn tejijöitä. Vaikka Ikaalisissa onkin omat ongelmat, ei sentään tuollaiia?

39

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunta tarvitsee myllisläisiä keskusteluryhmiä yk-neuvottelijoiksi vaikeassa neuvottelutilanteessa

      • Anonyymi

        pekko of kaalipää tekee vuoropuheluaan nykyisin Parkanon pallstalle skitsoten
        vainoomastaan henkilöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pekko of kaalipää tekee vuoropuheluaan nykyisin Parkanon pallstalle skitsoten
        vainoomastaan henkilöstä

        Itse asiassa kaikki nämä kunnanhallitukset ja valtuustot voidaan korvata myllisläisillä neuvostoilla

        Kaikki valta neuvostoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa kaikki nämä kunnanhallitukset ja valtuustot voidaan korvata myllisläisillä neuvostoilla

        Kaikki valta neuvostoille

        kuinkas sen Neuvonostoliiton kävi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinkas sen Neuvonostoliiton kävi

        ohranoille kävi ohraisesti ei tullut maanpäälistä paratiisia ainut mikä toimi oli sinkkiämpäri ja osuuskauppa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohranoille kävi ohraisesti ei tullut maanpäälistä paratiisia ainut mikä toimi oli sinkkiämpäri ja osuuskauppa

        väiskin lihatiski kaatoi neukkulan ja nyt lihatiskit kaatavat bryssälän ilmaston


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        väiskin lihatiski kaatoi neukkulan ja nyt lihatiskit kaatavat bryssälän ilmaston

        Osuuskauppa Co-Op. toimi niin kauan kuin staliini tuhosi senkin ja kaikki työntekijätkin tuhottiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pekko of kaalipää tekee vuoropuheluaan nykyisin Parkanon pallstalle skitsoten
        vainoomastaan henkilöstä

        pekko on häiriköinyt jo pitkään Parkanon palstaa meneppä vauva palstalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa kaikki nämä kunnanhallitukset ja valtuustot voidaan korvata myllisläisillä neuvostoilla

        Kaikki valta neuvostoille

        pyllistysläinen Pekko maalittaa naapurikuntien palstoilla mustan
        rakkautensa kohdetta käki metelöiden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pekko on häiriköinyt jo pitkään Parkanon palstaa meneppä vauva palstalle

        pekko on kohta käräjillä vainoomisestaan ja pakko hoitojakso tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pekko on kohta käräjillä vainoomisestaan ja pakko hoitojakso tulee

        Salomaa käy kuumana. Se saattaa haastaa sut ekaks? Hyvä ihminen jättäisit muut rauhaan ennen kuin tulee ikävyyksiä.


      • Jarmo.Kakkasuu
        Anonyymi kirjoitti:

        pekko on häiriköinyt jo pitkään Parkanon palstaa meneppä vauva palstalle

        Eikö sinun pitäisi pikkuhiljaa aikuistua ja lopettaa palstojen häiriköinti!


      • Jarmo.Kakkasuu
        Anonyymi kirjoitti:

        Salomaa käy kuumana. Se saattaa haastaa sut ekaks? Hyvä ihminen jättäisit muut rauhaan ennen kuin tulee ikävyyksiä.

        Salomaa on pitkäpinnainen mies eikä häntä haittaa jonkun isännöitsijän urputus. Rakennusliikkeen toimitusjohtaja näki kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Jarmo.Kakkasuu kirjoitti:

        Salomaa on pitkäpinnainen mies eikä häntä haittaa jonkun isännöitsijän urputus. Rakennusliikkeen toimitusjohtaja näki kaikenlaista.

        kylähullu yrittää ottaa uusia henkilöitä vainoomisensa kohteeksi kun pekko
        käki metelöi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuuskauppa Co-Op. toimi niin kauan kuin staliini tuhosi senkin ja kaikki työntekijätkin tuhottiin

        Osuuskaupan maidotkin kaadettiin ryöstäkää heidän viljansa mokomatkin gulakit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kylähullu yrittää ottaa uusia henkilöitä vainoomisensa kohteeksi kun pekko
        käki metelöi

        kylähullu pekka käki meteli alkaa maalittaaa jotakin satomaata, miksi onko
        antanut pakit pekko of kaalinpäälle


      • Anonyymi
        Jarmo.Kakkasuu kirjoitti:

        Salomaa on pitkäpinnainen mies eikä häntä haittaa jonkun isännöitsijän urputus. Rakennusliikkeen toimitusjohtaja näki kaikenlaista.

        pekko of kaalipää yrittää vainota nyt salomaata houruillaan tehkää ilmoitus
        asiattomasta vainoamisesta ettei käki meteköi aina


      • Anonyymi
        Jarmo.Kakkasuu kirjoitti:

        Salomaa on pitkäpinnainen mies eikä häntä haittaa jonkun isännöitsijän urputus. Rakennusliikkeen toimitusjohtaja näki kaikenlaista.

        klikkaa sinistä nimmmaria niin näet poliisin poika pekko of kaalipöön
        sairaskertomuksen Salomaa ei ole missään tekemisissä sininimmaria
        käyttävän kylähullun pekon kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pekko of kaalipää yrittää vainota nyt salomaata houruillaan tehkää ilmoitus
        asiattomasta vainoamisesta ettei käki meteköi aina

        Kaalipää sen kirjan kirjotti. Kotipesä on kirjan nimi. Eix vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pekko on kohta käräjillä vainoomisestaan ja pakko hoitojakso tulee

        me tarvitsemme hoitoa
        ja lisää happea


    • Anonyymi

      On se hienoa, kun Ikoolihihta löytyy noin hyviä kirjottajia :)

    • Myllisläisyyden valo leviää ja kirkastaa parkanolaistenkin henkisen elämän.

      • Anonyymi

        kunnan johto on annettava wiisaiden myllisläisten käsiin he ajattelevat vain ihmisten omaa parasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kunnan johto on annettava wiisaiden myllisläisten käsiin he ajattelevat vain ihmisten omaa parasta

        Koomajoen Sebbo laittaa teidät kuriin ja nuhteeseen.Kepulointi loppu nyt.


      • Anonyymi

        klikkaa tuota sinistä nimmaria niin näet sairaskertomuksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        klikkaa tuota sinistä nimmaria niin näet sairaskertomuksen

        Kauhajoen kaveri näyttää hääräävän monilla paikkakunnilla. Hän tekee siistiä jälkeä. Kunnioitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhajoen kaveri näyttää hääräävän monilla paikkakunnilla. Hän tekee siistiä jälkeä. Kunnioitan.

        myllisläisyys saa yhä enemmän jalansijaa ja ruikut julkisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        myllisläisyys saa yhä enemmän jalansijaa ja ruikut julkisuutta

        kaalikylän kylähullulla on myllis sivupersoonana


      • Jarmo.Kakkasuu
        Anonyymi kirjoitti:

        klikkaa tuota sinistä nimmaria niin näet sairaskertomuksen

        Klikkaamalla nimmariani suomi24 heittää sinut kohtaan josta ei näe yhtään mitään. Olen ylläpitäjänä tehnyt tälläisen ratkaisun.


      • Anonyymi

        pekko käki mrtelöi skitsoten mylliksenä
        klikkaa tuota sinistä myllis seppo nimmaria niin näet pekon sairaskerrtomuksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pekko käki mrtelöi skitsoten mylliksenä
        klikkaa tuota sinistä myllis seppo nimmaria niin näet pekon sairaskerrtomuksen

        Miksi pohdit Kauhajokelaisen miehen mielenterveyttä Ikaalisten sivulla?


      • Anonyymi
        Jarmo.Kakkasuu kirjoitti:

        Klikkaamalla nimmariani suomi24 heittää sinut kohtaan josta ei näe yhtään mitään. Olen ylläpitäjänä tehnyt tälläisen ratkaisun.

        Vakava tietokyhteysvirhe Me emme selviydy tästä

        Pahus. Sivua ei löytynyt.

        Tarkista kirjoittamasi osoite ja yritä uudelleen. Mikäli arvelet että kyseessä on meidän virheemme, hae apua opastussivuiltamme.


      • Hänellä on laaja suku siellä ja suvun ränsistynyt maatila jossa hän viettää paljon aikaa metelöiden serkkujensa ja pikkuserkkujensa kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        pekko käki mrtelöi skitsoten mylliksenä
        klikkaa tuota sinistä myllis seppo nimmaria niin näet pekon sairaskerrtomuksen

        Kylläpä näyttää huolestuttavalta. Sääli vaan että hän käyttää vaan murto-osan ajastaan Ikaalisten sivujen päivittämiseen.


      • Anonyymi
        VillePuutiainen kirjoitti:

        Hänellä on laaja suku siellä ja suvun ränsistynyt maatila jossa hän viettää paljon aikaa metelöiden serkkujensa ja pikkuserkkujensa kanssa.

        Eihän pekko oo vaikuttanut ikaalisis vuosi kausiin, kauhajoella pitää majaa, joskus poikkee kaalikyläs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän pekko oo vaikuttanut ikaalisis vuosi kausiin, kauhajoella pitää majaa, joskus poikkee kaalikyläs.

        Joo kauhajokilaastunut on. Viimeeseksi näin topeekalla alkos. Pahasti on alkoholisootunu. Aron kylääs juopootteloo serkkujensa kans. Jatkuvasti näpräälöö kännyänsä ja kirjootteloo Mylliksenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaalikylän kylähullulla on myllis sivupersoonana

        alkaako ne ruikut keskustella keskenään


    • Anonyymi

      Kenties hän oli huono suunnistamaan jo armeijassa?

      • Anonyymi

        Armeijan karuissa olosuhteissa voi joutua kärsimään ajoittain happivajeesta


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe