Jääkiekkoilija tuli kaapista ulos, ensimmäinen joka uskalsi avata keskustelun kiekkoilijoidenkin homoudesta.
Kaapista ulos!
43
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ihme juttu tosiaan.
Siis kun asiasta nousee iso meteli, nykyaikana. Kaitpa se liittyy lätkään kuuluvaan machoiluimagoon, että asia ollut kaapissa. Vähän samaa taitaa olla muissakin ammateissa, ikinä en ole hokannut yhdenkään paskalakin, tahi kapiaisen olevan homoseksuaali. En tosin kenenkään lestaatinkaan.
Se voi olla aika ahdasta toimia tollasessa kulttuurissa, Oletan, asia voi karkottaa tai estää monia aloille hakeutumasta.
Oli lähinnä huvittavaa, kun kaikki mahdolliset lätkä-ihmiset oli julkisuudessa kilvan toitottamassa ennakkoluulottomuuttaan ja ylistivät kundia. Niillä ei ollut oikein mitään muuta mahdollisuutta, nykyisin ei kannata julkisuudessa julistautua sukupuolirasistiksi.
Asia itessään ei mun mielestä erikoinen uutinen ollut, kuin ton ällistyttävän mediahöpinän takia. Kaikesta sitä pitää tietenkin otsikoita ja nettialoituksia vääntää.
=DW= - Anonyymi
Ollaan niin suvaitsevia nyt...silloin kun Boelius teki sen Lätkäjätkä Ville biisin niin paheksujia riitti...
Nyt TPS ja Ilves pelaavat Pride-ottelun ....sateenkaari väreissä...
mimmimum-..mi - Anonyymi
Hyi helekutti,
pitääkö tuotaki mainostaa,
on se kumma kun suomesta v ä k i s i n rakennetaan outo yhteiskunta,
kohta varmaan laki määrää
suomessa saa olla vain mies-pareja ja nais-pareja
normaalit hetero-pari sysätään varmmaan kohta rikollisina syrjään,
,ienkähän niitä lapsia oikein suomeen saadaan kun kaikkien pitää olla kohta homoja, - Anonyymi
Olemme vielä ajastamme jäljessä, että asiasta on tehty uutinen. Normaalioloissa olisi aivan luonnollista, että eri urheilulajeissa ja missä tahansa ryhmässä on noin 10 prosenttia homoseksuaaleja. Sillä ei pitäisi olla mitään uutisarvoa.
Nyt loppu homo lätkän kahtominen meijän kattilakunnassa.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi homoilusta meuhkataan! Kyse on yhdestä inhimillisestä lieveilmiöstä johon voi suhtautua luonnollisesti tekemättä siitä mitään numeroa.
Minulla oli 6:n vuoden ajan työkaverina yksi homo. Hän ei koskaan viitannutkaan siihen suuntaan mutta vuosien mittaan taipumus ilmeni välillisesti.
Se ei vaikuttanut tippaakaan yhteistyöhömme.
Homoilu on aina välillä jonkin sortin muotiasia. Kaikki itseään fiksuina pitävät ihmiset suosivat sateenkaariväkeä. Heko. Heko! - Anonyymi
Todellakin täysin tarpeetonta tehdä homoudesta tai lesboudesta mitään isoa asiaa. Me kaikki olemme Luojan luomia yksiloitä ja Hän hyväksyy ja rakastaa meitä omana kuvanaan.
Tuota tajuamattominen onkin sitten eri asia."Anonyymi"
Tuskinpa kyse on Luojasta.
Kyse on elämän typeryyksistä.
Homoista ei synny Luonnollisia lapsia.
Seksuaali-vammaisia Geeni-virheitä vain.
Ajattele jos Luoja olisi ollut homo...
H.- Anonyymi
hunksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Tuskinpa kyse on Luojasta.
Kyse on elämän typeryyksistä.
Homoista ei synny Luonnollisia lapsia.
Seksuaali-vammaisia Geeni-virheitä vain.
Ajattele jos Luoja olisi ollut homo...
H.Olidipa hunkszin isä ollut homo.
Niin, mitä tarkoitusta varten hän sellaisen keskustelun avasi kiekkoilijoitten homoudesta?
Vaatiiko hän siis eri vessaa ja pukuhuonetta homokiekkoilijoille, vai miksi on tärkeää tietää heidän seksuaalinen suuntauksensa?
Onhan siitä kiekkoilijoitten homoudesta ollut aikaisemminkin juttua, etenkin ruotsalaisten pelaajien, jotka ovat niin innokkaita hyppäämään toisten pelaajien selkään.- Anonyymi
Oletko koskaan nähnyt, minä olen, sen jälkeen muutat käsitystäsi.
Toivon, että joskus näät mitä SE ON käytännössä. Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan nähnyt, minä olen, sen jälkeen muutat käsitystäsi.
Toivon, että joskus näät mitä SE ON käytännössä.Nähnyt mitä?
- Anonyymi
On hyvä asia, että hän osoitti rohkeutta ja astui esiin. Varmaankin joka joukkueessa tai missä hyvänsä urheilulajissa on keskimäärin 10 prosenttia homosekaualisteja. Heidät on valittu sinne taitojensa eikä seksuaalisen käyttäytymisen vuoksi. Sellainen kaksoiselämä, että yrittää esittää heteroa vie voimia, eikä ole hyväksi. Parasta on että ilmoittaa rehellisesti seksuaalisen puolen, jolloin ei turhaa energiaa kulu asian peittelyyn. Silloin voi täydellä teholla keskittyä vain urheiluun. Nykyisin valmentajia on koulittu tasa-arvoiseen suhtautumiseen myösa homopelaajia kohtaan. Minulla on hyvä tuttava, joka on tehnyt tutkimusta saeksualisesta käyttäytymisestä. Tutkimuksen mukaan perinteisissä macho-ammateissa kuten poliiseissa ja upseereissa on sama prosentti homoja ja kuin muissakin ammateissa. Elikkä se siitä.
Onko kiekon pelaaminen sitten sinun mielestäsi yritystä esittää heteroa?
Niinkuin itsekin sanot, niin """ Heidät on valittu sinne taitojensa eikä seksuaalisen käyttäytymisen vuoksi""".
Miksi siis pitää "astua esiin" ja ottaa puheeksi oma seksuaalinen suuntauksensa?- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Onko kiekon pelaaminen sitten sinun mielestäsi yritystä esittää heteroa?
Niinkuin itsekin sanot, niin """ Heidät on valittu sinne taitojensa eikä seksuaalisen käyttäytymisen vuoksi""".
Miksi siis pitää "astua esiin" ja ottaa puheeksi oma seksuaalinen suuntauksensa?"Miksi siis pitää "astua esiin" ja ottaa puheeksi oma seksuaalinen suuntauksensa?"
Tämä minuakin jäi mietityttämään. Mitä sillä saavutetaan?
80-luvulla tuo voisi olla jokin puheenaihe. Nyt se on niin last season.
- Heteromies -
- Anonyymi
olishan se mahtavaa, jos homojen pallopeliin ei menis ainuttakaan heteroa hetero-perhettä,
näkis ketä täällä suomessa on eniten,
homoja vai heteroita,
meikä ainaki kiertää kaukaa homojen peli-illat, - Anonyymi
Seksuaalinen suuntaus on minulle ihan se ja sama, mutta miksi siitä tässäkin tapauksessa pitää tehdä numeroa. Seuraavaksi varmaan kaapista ulos tulee joku hampurilaisbaarin työntekijä, tai matkatoimiston virkailija tai . . .
- Anonyymi
Olenkohan vanha-aikanen, kun olen ollut siinä uskossa, että kaukalossa pelataan kääkiekkoa ja sängyssä naida napsutellaan. Peli on julkista mutta naiskentelun osapuolet ei kuulu kenellekään.
Olen yhtä vanhanaikainen, pistän telkkarin kiinni kun oikein vouhkataan homoudesta tai lepsottelusta, on niin tylsää ja vainoharhaista juttua.
Kuvittelin jo, että kaikki kaapit on jo levällään ja putsattu kaikista piileskelijöistä,
mutta eihän mitä vielä yksi ressukka löytyi.- Anonyymi
maissii kirjoitti:
Olen yhtä vanhanaikainen, pistän telkkarin kiinni kun oikein vouhkataan homoudesta tai lepsottelusta, on niin tylsää ja vainoharhaista juttua.
Kuvittelin jo, että kaikki kaapit on jo levällään ja putsattu kaikista piileskelijöistä,
mutta eihän mitä vielä yksi ressukka löytyi.Ne ovat jo levittäytyneet joka puolelle...
Meidänkin pienellä työmaalla on yksi valtavirrasta poikkeava.
Kävin eilen pomon puheilla ja mainitsin asiasta.
Mestari riehaantui täysin ja lupasi antaa heti tälle lopputilin.
Kysäisi vielä, kuka tämä henkilö on.
Minä sanoin:
"Nimeä en viitsisi sanoa turhaan.
Mutta anna suukko, niin kerron!" - Anonyymi
maissii kirjoitti:
mutta eihän mitä vielä yksi ressukka löytyi.Huh huh mitä vanhan ihmisen rajoittunutta tekstiä.
Ressukka olet itse ja suvaitsematon sellainen ja niin on suurin osa tämän palstan vanhoista märisijöistä. Anonyymi kirjoitti:
Huh huh mitä vanhan ihmisen rajoittunutta tekstiä.
Ressukka olet itse ja suvaitsematon sellainen ja niin on suurin osa tämän palstan vanhoista märisijöistä.Vanha ja vanhanaikainen voivat olla myös kaksi eri asiaa.
Ressukka olen monessa suhteessa
mutta onneksi sinä olet suvaitsevainen
ja et todellakaan ole märisijä .
Avokatseisesti ja suvaitsevaisesti luet palstaa ja kommentoit kommentoijia.- Anonyymi
maissii kirjoitti:
Vanha ja vanhanaikainen voivat olla myös kaksi eri asiaa.
Ressukka olen monessa suhteessa
mutta onneksi sinä olet suvaitsevainen
ja et todellakaan ole märisijä .
Avokatseisesti ja suvaitsevaisesti luet palstaa ja kommentoit kommentoijia.Vainoharhaista tekstiä tuli sinulta taas.
Anonyymi kirjoitti:
Vainoharhaista tekstiä tuli sinulta taas.
Taitaa olla harhat siellä lukijan päässä.
- Anonyymi
61 Vuotias kolmen lapsen isä on tämän Janne Puhakan rakas!!!!!!Voisi olla hänellekin isä.
- Anonyymi
hyiiiiii,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyiiiiii,
Nuor poika vanhan ukon kaa, mut toisaal mussiikneuvos D melkei 8 kymppiä lurittelee päälle kakskymppistä neitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuor poika vanhan ukon kaa, mut toisaal mussiikneuvos D melkei 8 kymppiä lurittelee päälle kakskymppistä neitoa.
Tuo Dannyn ja "Armi" 2 sen yhteiselo ihan ok. Mukavaa että löytäneet toisensa.
Muuten noista poikkeavista,, olisi hauskaa jos järjestettäisiin esimerkiksi Hartwall- areenalla potkupeli, jossa pallona olisivat nuo tunnetuimmat homot!
Yleisö seisaallaan laulaisi: "Kaikki joukolla homoja potkimaan, homoja potkimaan..Yellow Submarinen sävelillä?
Tunnelma olisi kuin jalkapallopelissa Brittien saarilla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tuli ulos tuon vanhan miehen kaapista. Toivottavasti kaapissa ei ollut miehen lasten leluja.
- Anonyymi
Mitä muita meriittejä tällä Puhakalla on,en ole koskaan kuullut tällaisesta kiekkoilijasta.
- Anonyymi
Onko laatta osunut
otsaan kun kaapin
ovi on ollut raollaan.Ei hyvää
päivää kuinka kehtaa. - Anonyymi
Pelasi lätkää Espoon Plyyssissä, aika heikoin meriitein, ei mikään nimimies.
- Anonyymi
Lätkämiehistä on
tehty luutavarsi ämmiä. - Anonyymi
Hyvä että tuli kaapista ulos. Nyt muutkin homopelaajat voivat tulla esiin. Melkein joka lätkäjoukkueessa on noin 10 prosenttia homoja, niinkuin muissakin urheilulajeissa. Kun muut tulevat ulos, sen ei tarvitse enää olla uutinen. Se on normaalia.
- Anonyymi
Pukukopissa voi nähdä himottavia pakaroita ja suihkussa koko komeuden.
- Anonyymi
Sateenkaari saa kotikasvatuksen omaavat mietteisiin. 60:ä on vain vaihtoehto.
- Anonyymi
Taitaa olla ensimmäinen ja ainoa homo jääkiekossa. Muoti, sisustus ja meikit, ne ovat hoppeleiden heiniä. Jääkiekko on äijälaji.
- Anonyymi
On sentään jossakin "lajissa"ykkönen.
Pelaahan naisetkin kiekkoa.
Ehkä hän siksi tulikin kaapista ulos, että haluaisi/pääsisi pelaamaan naisten joukkueeseen, kun ei pärjää heteromiesten joukkueessa.
- Anonyymi
Onhan se mukavaa, kun lajiin saatiin myös hinttiketju vilttiketjun vahvistukseksi:-)
- Anonyymi
Jeeps. Kenen kaapissa seisotat sen munaa syöt, on h miesten sanonta.
- Anonyymi
Meidän äitikin 91v. tuli kaapista ulos.
Luuli vessaan menevänsä mutta muisti heitti. - Anonyymi
Valmetajien on myös muututtuva , iskettävä silmää , kun pelaaja kiitää jäällä lantein keinuvin , aina iloiten ,aina nauraen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312238Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell952058Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881330- 721142