Onko Säyneisissä jo purettu kerrostalo As. Oy Pankkitörmä ja mikä tämän talon tarina oikein on?
Säyneisissä kerrostalo purettu?
5
195
Vastaukset
- Anonyymi
Miten voi olla mahdollista, että juankoskelainen isännöitsijä hakee konkurssiin 23 huoneiston taloyhtiön jolla on velkaa vain 113.00€ ?
Taloyhtiöhän saa tulonsa perittävistä yhtiövastikkeista. Olivatko osakkaat varattomia, kun vastikkeita ei saatu perittyä?
Liittyykö As Oy Pankkitörmän konkurssiin konkurssirikos? Konkurssiasiamiehen olisi syytä tutkia tapaus vastasuuden varalta.- Anonyymi
Jospa talossa ei ollut asukkaita.
- Anonyymi
Tai, jospa osakkaita ei löydetty?
Onkohan ollut sitten muita velkojia? Sähköstä, vedestä, kiinteistöverosta ym?
- Anonyymi
Jokuhan ne osakkeet omisti. Tuskin isännöitsijä omisti mitään. Osakkeenomistajat menettivät asunnot ja sijoittamansa rahat konkurssin myötä.
- Anonyymi
Esimerkkitapaus huonosta As.Oy:n hallinosta ja isännöinnistä. Kuka oli Pankkitörmän isännöitsijä? Kiinteistöliiton suosituksen mukaan isännöintitoimi tulisi kilpailuttaa joka toinen vuosi taloyhtiössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2257540
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454970- 594772
- 753428
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301880- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481347