Nurmeksesta kiimaista naista täksi illaksi! Olen 77v
Vastaukset 16
- Anonyymi
Mene kuule fossiili vanhainkotiin mummoja bylsimään
- Anonyymi
Täällä 64v vapaa nainen puutteessa, mihin veisit vai tulisiko luokseni
- Anonyymi
Mo Meillä tai teillä ,molempi käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mo Meillä tai teillä ,molempi käy?
Asun porokylässä rivi talossa jäisitkö yöksi
- Anonyymi
osmop kirjoitti:
Minäkin asun porokylässä
Katajatiellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katajatiellä
Hei🤔 tunnemme toisemme ainakin ulko näöllisesti eihän siitä haittaa ole. Itselläni kaverin kanssa tuli tänät kun juhli liikaa eikä seksi maistunut.
Anonyymi kirjoitti:
Hei🤔 tunnemme toisemme ainakin ulko näöllisesti eihän siitä haittaa ole. Itselläni kaverin kanssa tuli tänät kun juhli liikaa eikä seksi maistunut.
Ei haittaa,ihan kiva,minulle kelpaat,olisi ihanaa.
Sitten kun seksi tuntuu hyvälle ollaan yhdessä..pusi- Anonyymi
osmop kirjoitti:
Ei haittaa,ihan kiva,minulle kelpaat,olisi ihanaa.
Sitten kun seksi tuntuu hyvälle ollaan yhdessä..pusiSeksi tuntuu aina hyvälle jos molemmat sitä haluaa☺ pusi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi tuntuu aina hyvälle jos molemmat sitä haluaa☺ pusi
Näin on ja kun on harvinaista vielä.
Muutenkin pitää mielialan korkealla,hyväieli tulee.pursiosmop kirjoitti:
Näin on ja kun on harvinaista vielä.
Muutenkin pitää mielialan korkealla,hyväieli tulee.pursiSanat menee sekaisin..pusi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391187Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2841041Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s296880Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto25869Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33761Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte191639- 59555
- 40526
Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁59457Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine64456