Olen aloittanut sukututkimusharrastuksen, nyt kysyisin viisaammilta, mitä lomakkeita täytetään kun haluan hakea isästäni tietoa, koska alle 100 vuotta nuorempiin hakuihin täytyy olla lupa.
Tiedän että käyttölupahakemus täytyy täyttää, sekä rekisteriseloste. Mitä muuta?
Soitin Kansallisarkistoon ja kyselin mitä kaikkea tarvii, nuori poika puhelimessa sanoi että siinä käyttölupahakemuksessa on ohjeet, no eipä ole kerrottu mitä lomakkeita täytyy lisäksi täyttää. En saanut siis tietoa sieltä, joten kysyn palstan lukijoilta josko osaisivat neuvoa. Kiitos etukäteen vastauksista!
Kansallisarkistosta tietoa hakeva
Anonyymi
1
217
Vastaukset 1
- Anonyymi
Tässä Portin selvityksessä kerrotaan kaikki http://wiki.narc.fi/portti/index.php/Käyttörajoitus eikä muita papereita tarvita. Osa asiakirjoista on digitaalisina arkiston sisäverkossa, näyttävät, mistä koneelta ne löytyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483