Eilen tuli kutsu pitkään palvelleiden juhlaan ja tänään kutsu kuulemistilaisuuteen, koska työnantaja harkitsee irtisanomistani. Siinä mun työuupumukseni tiivistettynä. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Enemmän tuppaa itkettämään!
Työuupumus johti irtisanomiseen
6
229
Vastaukset
- Anonyymi
Työnantajasi on huomannut, ettet ole työkykyinen.
- Anonyymi
Olen pahoillani puolestasi. Mikä oli peruste?
- Anonyymi
Hän ei jaksanut enää tehdä töitään.
- Anonyymi
Olen pahoillani tilanteestasi. Voimia.
Työuupunut pitää kuntouttaa eikä irtisanoa. - Anonyymi
Loppuunpalanut nakataan nurkkaan kuin työrukkaset. Työnantajille olet hylkiö, koska olet tuottamaton ja kuluerä. Pahimmassa tapauksessa myös "ystävät" kaikkoaa ympäriltäsi, juuri silloin kuin tarvitsisit heitä eniten. Näin kävi itselleni, koitin jaksaa ja olla vahva vuosia, mutta raja tuli vastaan. Mutta kun näytät heikkoutesi, ihmiset alkavat karttaa sinua ihan kuin sinusta voisi saada jonkin tartunnan. Eipä ihme, että ihmiset joutuvat sairaseläkkeelle masennuksen vuoksi, kun uupumuksen lisäksi joudut kokemaan ympäristön hyljeksinnän ja paheksunnan.
- Anonyymi
Aloittaja ei kerro ystävien, tai läheisten häntä hyljänneen. Sääli puhuu suullasi omakohtaisin kokemuksin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089