Ei sillä varmaan sulle ole merkitystä

Anonyymi

että tykkään susta. Kun tykkäät ihan toisenlaisista.

Teen kyllä kaiken sun eteen mitä voin. Se on vähintä millä voin osoittaa.

42

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tiedät millaisista hän tykkää?

    • Anonyymi

      Oletko kertonut hänelle että tykkäät? Mistä tiedät että hän tykkää toisenlaisista?

      • Anonyymi

        Ei sillä ole väliä. Mahdoton tilanne muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä. Mahdoton tilanne muutenkin.

        Jos niin päätät.


    • Anonyymi

      Tykkään juurikin hänestä. Mutta tilanne on hankala. Itse asiassa hankaloitui äskettäin aika paljon.

      • Anonyymi

        Mitä äskettäin tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä äskettäin tapahtui?

        Hän teki päätöksensä tulevaisuuttaan varten. Good for her.
        Tosin kunnioitan päätöstä koska oli kaikinpuolin järkevä, eikä pilvilinnoihin piirretty.


      • Anonyymi

        Tämä joku peruu nyt sanansa. Kaikki on taas ennallaan ja hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä joku peruu nyt sanansa. Kaikki on taas ennallaan ja hyvin.

        Hyvä yritys. Sitäpä ei niin vaan peruta, ja enkä kyllä toivo sitä edes koska tiedän kuinka tärkeä asia se hänelle on. Tärkein päivä tulossa.


    • Anonyymi

      Mä ainakin tykkään sellaisesta henkilöstä ettei kukaan ikinä voisi kuvitella mun pitäväni hänestä niin paljon kuin pidän. Ei kannata siis tehdä olettamuksia.

      • Anonyymi

        Mä voin olla sulle kaveri ja saat melkein samaa kohtelua kuin minun mies. Olisin maailman lojaalein kaveri sinulle. Tykkäisin susta ja auttaisinkin jos voisin. Hyväksy tämä asia jo. Pyydän, makaan maassa ja pyydän.


      • Anonyymi

        Se on juuri näin.


      • Anonyymi

        Minä taas tykkään miehestä, joka tykkäsi minusta, mikä oli minulle suuri yllätys. Mutta ei hän taida tykätä minusta enää. Tai ehkä vähän. Auttaa kyllä jos tarvitsen apua, ja on muutenkin ystävällinen. Mutta hän on ystävällinen kaikille. Hieno ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas tykkään miehestä, joka tykkäsi minusta, mikä oli minulle suuri yllätys. Mutta ei hän taida tykätä minusta enää. Tai ehkä vähän. Auttaa kyllä jos tarvitsen apua, ja on muutenkin ystävällinen. Mutta hän on ystävällinen kaikille. Hieno ihminen.

        Minä tykkään sinusta edelleen ja aina. Se ei vähene. Olen yllättynyt, kuinka paljon tykkään sinusta. Se on sinun rehellisen perusluonteesi ansiota. Sinusta on helppo pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään sinusta edelleen ja aina. Se ei vähene. Olen yllättynyt, kuinka paljon tykkään sinusta. Se on sinun rehellisen perusluonteesi ansiota. Sinusta on helppo pitää.

        Tuskin olet hän, koska hän ei ole sanonut mitään tuollaista IRL.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin olla sulle kaveri ja saat melkein samaa kohtelua kuin minun mies. Olisin maailman lojaalein kaveri sinulle. Tykkäisin susta ja auttaisinkin jos voisin. Hyväksy tämä asia jo. Pyydän, makaan maassa ja pyydän.

        Unohda ikävät asiat tai siirrä ne huomiseen. Hyvää yötä. m>


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin olla sulle kaveri ja saat melkein samaa kohtelua kuin minun mies. Olisin maailman lojaalein kaveri sinulle. Tykkäisin susta ja auttaisinkin jos voisin. Hyväksy tämä asia jo. Pyydän, makaan maassa ja pyydän.

        Jos olisi minulle niin vastaan, että olen hyväksynyt sen jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi minulle niin vastaan, että olen hyväksynyt sen jo.

        Kiitos jos näin on. Saat minusta ensiluokkaisen kaverin. En koskaan petä ystäviäni. Olen luotettava, lojaali ja uskollinen. Meidän ystävyytemme on minulle kunnia-asia. Lupaan tehdä sen eteen kaikkeni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos jos näin on. Saat minusta ensiluokkaisen kaverin. En koskaan petä ystäviäni. Olen luotettava, lojaali ja uskollinen. Meidän ystävyytemme on minulle kunnia-asia. Lupaan tehdä sen eteen kaikkeni!

        Järkyttävää tekstiä. Todella järkyttävää. Tässä se nähdään mitä tämä on, suuria, valheellisia sanoja, täysin merkityksettömiä. Tämän alemmaksi ei enää pääse ystävyyttä ja tiettyä ihmistä vetämään. Kuraan ja lokaan mutta taitaa se kunnia - asia ollakin nettipelleily.
        Tässä kohtaa aloittaja on jo pettänyt niin ystävyyden, lojaaliuden kuin uskollisuudenkin.
        Eikö ihmisillä ole pienintäkään vaistoa sisällään mistään, ei intuitiota kenen kanssa on tekemisissä ja kenelle sanoo mitäkin. Tässä tapauksessa ystävyys on kirosana. Ei se merkitse aloittajalle yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos jos näin on. Saat minusta ensiluokkaisen kaverin. En koskaan petä ystäviäni. Olen luotettava, lojaali ja uskollinen. Meidän ystävyytemme on minulle kunnia-asia. Lupaan tehdä sen eteen kaikkeni!

        Toivotavasti olet hänelle sanojesi mittainen ihminen.
        Ei mulla muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää tekstiä. Todella järkyttävää. Tässä se nähdään mitä tämä on, suuria, valheellisia sanoja, täysin merkityksettömiä. Tämän alemmaksi ei enää pääse ystävyyttä ja tiettyä ihmistä vetämään. Kuraan ja lokaan mutta taitaa se kunnia - asia ollakin nettipelleily.
        Tässä kohtaa aloittaja on jo pettänyt niin ystävyyden, lojaaliuden kuin uskollisuudenkin.
        Eikö ihmisillä ole pienintäkään vaistoa sisällään mistään, ei intuitiota kenen kanssa on tekemisissä ja kenelle sanoo mitäkin. Tässä tapauksessa ystävyys on kirosana. Ei se merkitse aloittajalle yhtään mitään.

        Äläpä hei lässytä sielä. Kaveri kuin kaveri. Mitä se muutoinkaan sulle kuuluisi miten jotku kaveeraa. Ei pitäs vaikuttaa suhun ollenkaan ja tämä sivusta. Anna ihmisten olla ! Olen niin kypsynyt siihen ettei anneta ihmisten olle. Jokainen saa olla niinkuin parhaakseen kokee ja näkee. Anna vain olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä hei lässytä sielä. Kaveri kuin kaveri. Mitä se muutoinkaan sulle kuuluisi miten jotku kaveeraa. Ei pitäs vaikuttaa suhun ollenkaan ja tämä sivusta. Anna ihmisten olla ! Olen niin kypsynyt siihen ettei anneta ihmisten olle. Jokainen saa olla niinkuin parhaakseen kokee ja näkee. Anna vain olla.

        Voi prkl teitä tyhmiä inisijöitä, et ole vielä ymmärtänyt mikä on palstan juju, se on KOMMENTOIDA ja VAIHTAA MIELIPITEITÄ muiden kommenttien kesken, täällä käsitellään vain tekstejä ja jokainen ihminen saa olla juuri niinkuin on. Tämä kun on keskustelupalsta jossa jokainen saa luvan kanssa esittää mielipiteensä vaikka joka ainoasta täällä olevasta viestistä. Joku voi olla kypsynyt teihin sinun kaltaisiin idiootteihin joiden järki ei ymmärrä että keskustelupalsta on juuri tätä, puhumista mutta jokainen ihminen on siellä koneensa takana ja täällä käsitellään vain kirjoituksia.


    • Anonyymi

      Kerro joku pieni esimerkki mitä olet tehnyt hänen eteen?

    • Anonyymi

      Jumalauta mitä pässinpäitä taas pilvin pimein eikä kukaan toistaan tunne. Jessus että ihmiset on tyhmiä ja harkaisia.

      • Anonyymi

        No joo, aika paljon palstapellen yksinpuhelua, ehkä joku ns aitokin vastaus joukossa, ei jaksa kahlata sillä silmällä, ihmettelen suuttumuksen määrää suhteessa trolleihin sinun tekstissäsi


    • Anonyymi

      Millaisista hän sitten pitää?

    • Anonyymi

      Miten olet tähän asti osoittanut tykkyysi ja mitä olet tehnyt hänen eteensä?
      Vai onko pelkkää sanahelinää.

    • Anonyymi

      Pidän hänestä miehestä olen sen kertonutkin mutta en toivo välillemme romantiikkaa.

      Ensin toivoin että Helmeri voittaisi mutta en tiedä tarvitseeko hän voittoa. Nyt toivon että joko Kristian tai Ville voittaisi.

    • Anonyymi

      Jotenkin tämä on outoa. Ihmiset vastailee täysin tuntemattomalle kuin hän olisi juuri se ihminen, johon ovat ihastuneet. En tule koskaan ymmärtämään tämän palstan olemusta. Tämä on kuin itsepetosta ylläpitävä paikka ja totuuden kiertämistä, haaveilua.

      No, ehkäpä se on tousille hyväksikin ja auttaa heitä käsittelemään tunteitaan ja tilanteitaan tätä kautta, ymmärrän sen. En voi siltikään lakata hämmästelemästä. Ehkäpä olen vain liian tylsä ja totinen itse.

      Aloittaja. Tsemppiä. Olethan ottanut asioista selvää ja tiedät mistä kirjoitat vai onko tuo olettamus?

    • Anonyymi

      Hän sanoi ettei tykännyt enää.
      Että juna meni jo.
      Ei tehnyt mitään eteeni, vaikkei tarvinnutkaan.
      Ei osoittanut suopeutta eikä ystävyyttä eikä tykkäämistä.

      • Anonyymi

        Eikös tuo ole aika selvää mitä enää mietit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo ole aika selvää mitä enää mietit.

        Voihan olla että hän vain purki tunteitaan siinä eikä sen enmpää, miksi sinä vaivauduit
        siihen laittamaan noin ilkeän kommentin. Onko ikäväpalstan ilkeysbuumi saavuttanut sinutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan olla että hän vain purki tunteitaan siinä eikä sen enmpää, miksi sinä vaivauduit
        siihen laittamaan noin ilkeän kommentin. Onko ikäväpalstan ilkeysbuumi saavuttanut sinutkin.

        Komenttini ei ole ilkeä vaan totuus jos noin vähää pitää ilkeänä niin voi voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komenttini ei ole ilkeä vaan totuus jos noin vähää pitää ilkeänä niin voi voi.

        Miksi sinun pitää täällä omia totuuksiasi kenellekään toitottaa. Kun joskus ihmiset voisitte pitää mölyt mahassanne. Olisithan voinut vaikka sanoa jotakin lohduttavaa mutta et vaan voinut. - Sivusta ihmettelevä.


    • Anonyymi

      Kenellekkään ei ole mitään merkitystä sillä mitä nimettomänä nettipalstalle kirjoitetaan. Kukaan ei tiedä kuka olet ja kenestä tykkäät.
      Vain sitten sanomisilla on merkitystä kun se oikea ihminen kuulee sanomasi.
      Ei auta yhtään vaikka täällä kuinka vakuuttaa tekevänsä kaikkensa hänen eteensä.

    • Anonyymi

      Sama yhen miehen kaa mut ehk hyvä ku tykkää toisenlaisista. En jaksa yrittää enää. Sommoro!

    • Anonyymi

      Valitettava tapaus, ainakin tuli todistettua aloittajan sanat pelkäksi pullamössöksi.
      Kun pitää kunnia-asianaan leikkiä ystävyydellä ja olla lojaali ja uskollinen ja mitä kaikkea kenelle vain niin ystävyys on kyllä silloin miinusmerkkistä. Mutta nykyihminen näyttää voivan pitää kaikkea pilkkanaan.

    • Anonyymi

      Se on sekopäisyyden huipentuma hei aloittaja. Ja ystävän ja ystävyyden pohjanoteeraus.

    • Anonyymi

      Ei tainnut ihan kohdata isot lupaukset niiden toteutus. Alhaisen ihmisen rehvakkuutta ja tyhjänpuhumista, ei tainnut ihan tulla tehtyä kaiken sun eteen.

    • Anonyymi

      Merkitystä ei tainnut olla aloittajallekaan, ei tykkäämisestä eikä ystävyydestä, monista ylisanoista huolimatta.
      Lienee kuitenkin helpompaa mennä siitä yli missä aita on matalin, tässä tapauksessa
      ottaa ketjusta vain joku kohteeksi kuin tehdä oikeasti ystävän / ystävyyden eteen yhtään mitään.
      Mutta selviäähän samalla se ollaanko aloituksessa / ketjussa tosissaan vai ei.

    • Anonyymi

      Nimetön ajattelija : Yksikän mies ei ole Itkun arvoinen, ja kun löydät miehen, joka on , hän ei Koskaan anna aihetta Itkeä..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe