Hei olen 26vee kaappi homo. Ollut jo useamman vuoden. Miten elämä muuttuu? Itselläni pelko tulla ulos. Kyselen muiden mielipiteitä asiaan. Ja myöskin kuinka elämä yleensä on mennyt.
Miten elämä muuttuu homona
4
54
Vastaukset
- Anonyymi
Paremminhan se nykyään menee. Itse uskalsin 29-vuotiaana tulla kaapista. Kiusaamista tai hyljeksyntää en ole kokenut ulostulon jälkeen, päinvastoin. Taisin vain itse olla itseni kiusaaja ja pahin vihollinen sitä ennen, ja muutenkin ennakkoluuloinen heteroita kohtaan tässä asiassa.
Kumppani on jonka kanssa toistakymmentä vuotta jo ollut ja elämä on tavallista normaalia elämää. Mitäpä tässä nyt muuta osaisi sanoa. - Anonyymi
Homoksi syntyneenä oon homo niissä rajoissa kun kotona saanut. Liikunta
ja mies tärkeitä. - Anonyymi
Kannattaa heti ilmoittaa julkisesti olevansa HOMO, paikallislehti on hyvä kanava, tietysti myös iltalehti, mikäli olet tunnettu... kohta sulle jo patsasta väsätään torin laitaan, siltä tuo meno ainakin näyttää, epänormaalit heterot joutaa kuolemaan pois, niitä kun ei yhtään homota.
- Anonyymi
Sinua puolta vanhempi, takana elettyä elämää ja pitkä parisuhde.
Joissain asioissa joillekin ihmisille täysin pois kaapista 27 -vuotiaana, joidenkin suhteen on edelleen parempi olla "kaapissa." Parhaiten menee kun kerrot asiasta vain pienelle piirille lähiomaisia ja parhaita kavereita, todennäköisesti moni heistä jo tietää asian, ei vaan ole sitä kohteliaisuussyistä sinulle maininnut.
Varsinkin kun olet "ulkona" tällä palstalla niin saat monet kimppuusi.
Joten lantilla on aina kaksi puolta. Eikä se muuksi koskaan muutu, tapauskohtaisesti täytyy miettiä, onko jonkun idiootin välttämätöntä koskaan tietää, että olet homo.
Mikäli löydät vakikaverin ja -suhteen, niin sitten on kaikinpuolin selvempää olla avoimesti mikä ja kuka on. Isolla paikkakunnalla tietysti sekin helpompaa kuin parin tuhannen kylässä.
Yleensä ottaen et voi koskaan voittaa kaikkia ihmisiä puolellesi tai saada kaikkien hyväksyntää, se on vain elämässä sellainen asia, jolle et mitään voi. Ole kuitenkin rehellinen itsellesi ja lähipiirillesi niin saat tarvittaessa tukea niiltä ihmisiltä, jotka muutenkin sinulle eniten merkitsevät, ei ne miljoonat muut suomalaiset, joita et koskaan tapaa, mutta joilla kuitenkin on sinusta mielipide tai ennakkokäsitys vain koska olet homo.
-bear-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888