Kaipailisin muiden kokemuksia yleisestä ahdistuneisuushäiriösta tai ihan kaikenlaisesta ahdistuksesta. Minun tilani on tällä hetkellä aika paha. Ahdistukseni alkaa heti herättyäni. Nousen ja alan kyökkäämään, vielä en kyllä kertaakaan ole kunnolla oksentanut, mutta koko ajan kyökkäilen. Vessassa juoksen muutaman kerran, koska vatsani on ihan sekaisin. Lääkityksenä minulla on sepram 30mg se on nyt ollut minulla vähän alle 3 viikkoa, mutta mitään helpotusta en ainakaan vielä ole huomannut. Minulla on myös opamox 30mg tarvittaessa, mutta nyt olen joutunut ottamaan 1 aamulla ja 1 yötä vasten että saan jotenkin nukuttua. Kun aamulla olen ottanut opamoxsin, oloni muuttuu ihan normaaliksi. Mutta ilman sitä itkisin ja tärisisin koko päivän. Onko kellään samoja oireita?
Yleinen Ahdistuneisuushäiriö
6
177
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä varmaan itse tiedät, että ovat vieroitusoireita. Ahdistuneisuus sun muut johtuvat aineista.
Vapaa valitsemaan, kirja, suosittelen.
Olen henkisenä tukenasi, jos haluat.
Itsekin painiskelen vähän samoissa vesissä. Yritän kuitenkin tulla toimeen omin avuin, en kuulemma ole alkoholisti.
Olen saanut käsiini codeiinitbl, joista hyvä hyöty jos krapula. En kuitenkaan koe olevani siitä aineesta riippuvainen, otan vain 1tbl ja en koe ottaa enemmän tai seuraavina päivinä. Onko siitä silloin mitään haittaa?
Asia muhii mielessäni, ehkä jonakin päivänä alan ihan raittiiksi, koska se on kuulemma niiiiin ihanaa.- Anonyymi
Aloittaja ei kerro kokevansa ryyppäämisen takia ahdistusta, joten eri ahdistus on kyseessä kohdallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei kerro kokevansa ryyppäämisen takia ahdistusta, joten eri ahdistus on kyseessä kohdallaan.
Minulla ei todellakaan johdu ahdistus alkoholin käytöstä, koska en käytä alkohia juuri lainkaan. Esim. Uutta Vuotta voin juhlistaa parilla lasillisella, mutta jos tämä nykyinen olotilani kestää sinne asti niin en ota edes sitä paria lasillista. Tässä tilanteessa kun olen niin ei minun tee mieli juoda yhtään. Haluan vain saada ahdistukseni jollain lailla hallintaan, että voisin elää suht koht normaalia elämää jatkossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei todellakaan johdu ahdistus alkoholin käytöstä, koska en käytä alkohia juuri lainkaan. Esim. Uutta Vuotta voin juhlistaa parilla lasillisella, mutta jos tämä nykyinen olotilani kestää sinne asti niin en ota edes sitä paria lasillista. Tässä tilanteessa kun olen niin ei minun tee mieli juoda yhtään. Haluan vain saada ahdistukseni jollain lailla hallintaan, että voisin elää suht koht normaalia elämää jatkossa.
Käytätkö erilaisia huumaavia aineita tai lääkkeitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö erilaisia huumaavia aineita tai lääkkeitä
Et siis ymmärtänyt, tai lukenut viestiään, kun tuollaista kysyt.
- Anonyymi
Suosittelen juttelemaan ammattilaisen kanssa. Tai aluksi tutustumaan Mielenterveystalon hoito-oppaaseen. Niihin voi mennä ihan vaan netissä. Siellä kokenut kertoo tuntemuksistaan videoilla ja on siellä myös tietoa. Terapiaa ja nettiterapiaa on myös tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038