Yleinen Ahdistuneisuushäiriö

Anonyymi

Kaipailisin muiden kokemuksia yleisestä ahdistuneisuushäiriösta tai ihan kaikenlaisesta ahdistuksesta. Minun tilani on tällä hetkellä aika paha. Ahdistukseni alkaa heti herättyäni. Nousen ja alan kyökkäämään, vielä en kyllä kertaakaan ole kunnolla oksentanut, mutta koko ajan kyökkäilen. Vessassa juoksen muutaman kerran, koska vatsani on ihan sekaisin. Lääkityksenä minulla on sepram 30mg se on nyt ollut minulla vähän alle 3 viikkoa, mutta mitään helpotusta en ainakaan vielä ole huomannut. Minulla on myös opamox 30mg tarvittaessa, mutta nyt olen joutunut ottamaan 1 aamulla ja 1 yötä vasten että saan jotenkin nukuttua. Kun aamulla olen ottanut opamoxsin, oloni muuttuu ihan normaaliksi. Mutta ilman sitä itkisin ja tärisisin koko päivän. Onko kellään samoja oireita?

6

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä varmaan itse tiedät, että ovat vieroitusoireita. Ahdistuneisuus sun muut johtuvat aineista.

      Vapaa valitsemaan, kirja, suosittelen.
      Olen henkisenä tukenasi, jos haluat.

      Itsekin painiskelen vähän samoissa vesissä. Yritän kuitenkin tulla toimeen omin avuin, en kuulemma ole alkoholisti.

      Olen saanut käsiini codeiinitbl, joista hyvä hyöty jos krapula. En kuitenkaan koe olevani siitä aineesta riippuvainen, otan vain 1tbl ja en koe ottaa enemmän tai seuraavina päivinä. Onko siitä silloin mitään haittaa?

      Asia muhii mielessäni, ehkä jonakin päivänä alan ihan raittiiksi, koska se on kuulemma niiiiin ihanaa.

      • Anonyymi

        Aloittaja ei kerro kokevansa ryyppäämisen takia ahdistusta, joten eri ahdistus on kyseessä kohdallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei kerro kokevansa ryyppäämisen takia ahdistusta, joten eri ahdistus on kyseessä kohdallaan.

        Minulla ei todellakaan johdu ahdistus alkoholin käytöstä, koska en käytä alkohia juuri lainkaan. Esim. Uutta Vuotta voin juhlistaa parilla lasillisella, mutta jos tämä nykyinen olotilani kestää sinne asti niin en ota edes sitä paria lasillista. Tässä tilanteessa kun olen niin ei minun tee mieli juoda yhtään. Haluan vain saada ahdistukseni jollain lailla hallintaan, että voisin elää suht koht normaalia elämää jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei todellakaan johdu ahdistus alkoholin käytöstä, koska en käytä alkohia juuri lainkaan. Esim. Uutta Vuotta voin juhlistaa parilla lasillisella, mutta jos tämä nykyinen olotilani kestää sinne asti niin en ota edes sitä paria lasillista. Tässä tilanteessa kun olen niin ei minun tee mieli juoda yhtään. Haluan vain saada ahdistukseni jollain lailla hallintaan, että voisin elää suht koht normaalia elämää jatkossa.

        Käytätkö erilaisia huumaavia aineita tai lääkkeitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö erilaisia huumaavia aineita tai lääkkeitä

        Et siis ymmärtänyt, tai lukenut viestiään, kun tuollaista kysyt.


    • Anonyymi

      Suosittelen juttelemaan ammattilaisen kanssa. Tai aluksi tutustumaan Mielenterveystalon hoito-oppaaseen. Niihin voi mennä ihan vaan netissä. Siellä kokenut kertoo tuntemuksistaan videoilla ja on siellä myös tietoa. Terapiaa ja nettiterapiaa on myös tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe