Ehkä tyhmä kysymys mutta kysynpä silti...:) Voiko samaan, isoon ruukkuun lasitetulla parvekkeella laittaa esim. ruusupapua, tuoksuhernettä ja krassia vai jyrääkö joku toisen alleen? Tai edes kahta samaa köynnöstä samaan multaan?
Samaan ruukkuun?
2
605
Vastaukset
- juulia
Kyllä voit, kun tarkistat että samaan ruukkuun tulee samat kasvuolosuhteet vaativaa kasvia.
Huomioi kastelun tarve,-ja lannoitustarve.
Voit laittaa 2-3 eri kasvia. Eristä juuristot toisistaan muovilla ettei juuret sekoitu kovin paljon ja näin ollen vie kasvutilaa toisilta kasveilta.
Voit myös laittaa jokaisen kasvin omaan pussiin, mutta samaan ruukkuun.
Olen itse joskus tehnyt ja on toiminut hyvin, en kylläkään muista mitä kasveja mulla oli.
Kokeile ihmeessä.- Kretu
Ainoa ongelma useiden kasvien laittamisessa samaan ruukkuun itselläni on tuntunut olevan, että joku jyrää toiset. Esim. ruusupapu on aika kova kasvamaan ja valtaamaan tilaa. Mutta tuo vinkki kasvien aitaamisesta tai pussittamisesta kuulostaa hyvältä. Taidanpa itsekin kokeilla.
Ja ei muuta kuin rohkeasti vaan yhdistelemään eri kasveja ruukkuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840