Nokia nousee 4 euroon pian

Anonyymi

Ostin Nokiaa eilen aamulla, 3,25, hyvin lähti nousuun. Tänään pysyy 3,30 tason yläpuolella ja maanantaina mennään 3,50 tasossa jos resistanssi pitää tänään 3,30:sa, noin 10 päivän sisällä ollaan 4,00 tasoissa, sitten myyn pois, nousua on silloin noin 23% eli iso osa romahduksesta kuitattu. Mulla on tosin automaattinen myynti jo päällä tasossa 3,80 ihan mukava 17% tuotto viikossa tulee olemaan 100 000 € ostolle. Nordeasta kuittasin 17% tuoton noin 5 viikossa. Romahdukset on tosi mukavia.

28

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä !

      Mä ostin Nokiaa jo alkuviikosta 3.37 e/osake, kun olin varma että se alkaa raketoimaa ylös, mutta yllätykseksi se tippu jopa alle 3.20e, mutta sen jäkeen on noussu koko ajan !!!
      jee....viikonloppuna olen jo plussalla Nokian ostojen suhteen... ja marraskuussa osake on jo yli 4e

    • Anonyymi

      Luulenpa että poltat vielä näppisi tuon kanssa pahemman kerran. Kannattaa viimeistään myydä jos laskee lähelle 3 euron tasoa.

      • Anonyymi

        En aio myydä. Ostin kahdella eri kerralla yhden osakkeen kerralla ja keskihinta on 3,37e ja olen pitkäjänteinen sijoittaja eli joko nämä omistamani kaksi osaketta nousee tai sitten vajoan niiden kanssa pohjille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aio myydä. Ostin kahdella eri kerralla yhden osakkeen kerralla ja keskihinta on 3,37e ja olen pitkäjänteinen sijoittaja eli joko nämä omistamani kaksi osaketta nousee tai sitten vajoan niiden kanssa pohjille.

        Minulla on yksi Sampoyhtiön osake ja odottelen milloin siitä saa niitä osinkoja. Kuulemma Sampoyhtiö on kova maksamaan osinkoa joten odotin että sitä tulisi ainakin pari kertaa päivässä. Ei kuitenkaan näytä siltä.


    • Anonyymi

      heh,,,,,taitaa nokiassa olla ylihintaa vielä aika tavalla,,,,tuntuu että suri on sotkenut niin hyvin pakkaa...kyllä nyt kannattaa kaikki noksut pois myydä kun vielä jotain saa...heikommat ajat on tulossa...nokia jää ericssonin ja huawein jalkoihin,,nokian arvo on tällä hetkellä likempänä kahta kuin kolmea euroa joten rehdisti suositus 'myy¨'

      • Anonyymi

        Äläs nyt. Kun Nokia edellisen kerran sukelsi, niin Siilasmaa analysoi syyt tähän epäonnistumiseen. Teki oikein kirjankin aiheesta. Niin hyvin hän oli jälkeen päin oikeassa, että tempaistiin Nokian ykkösmieheksi, hallituksen puheenjohtajaksi ja uuden nousun moottoriksi. Niinpä Nokia sitten onnistui toistamaan edellisen epäonnistumisensa uudestaan...


      • Anonyymi

        Onko myyntisuosituksesi julkinen? Meinaan vaan kun tunnen pari noista Suomen 74:stä Nokia miljonääristä ja täytyisi varmaan kertoa heillekin että SINÄ käskit myymään.


    • Anonyymi

      Nokia putoaa alle 1 euron hintoihin, mutta silloin ostoon, koska nousee 10 vuodessa 7-8 euroon. Pistää talot ja muut rahat kiinni niin tekee hyvän tilin.

      • Anonyymi

        laitatko myös ensi viikon lottonumerot tänne?


    • Anonyymi

      "Ostin Nokiaa eilen aamulla, 3,25, hyvin lähti nousuun. Tänään pysyy 3,30 tason yläpuolella ja maanantaina mennään 3,50 tasossa jos resistanssi pitää tänään 3,30:sa, noin 10 päivän sisällä ollaan 4,00 tasoissa"

      10 päivän sisällä ei olla oltu 4,00 tasoissa, tänään käytiin kauppaa alimmillaan hinnalla 3,0575.

      "sitten myyn pois, nousua on silloin noin 23% eli iso osa romahduksesta kuitattu."

      Aika näyttää miten kauan joudut tuota odottamaan, mahdollista on myös sekin, ettei hinta nouse koskaan tuolle tasolle.

      "Mulla on tosin automaattinen myynti jo päällä tasossa 3,80 ihan mukava 17% tuotto viikossa tulee olemaan 100 000 € ostolle."

      No ei tullu viikossa eikä kahdessakaan 17% tuottoa, vaan olet tässä vaiheessa noin 6000 - 7000 euroa tappiolla.

      "Nordeasta kuittasin 17% tuoton noin 5 viikossa."

      Nordea onkin ihan tulosta tekevä yritys. Kurssien ylireagoinnissa tuollainen yritys pulpahtaa takaisin pinnalle, nokia uppoaa pohjamutiin.

      "Romahdukset on tosi mukavia."

      Kuka tykkää mistäkin, muista laittaa lotto myös vetämään.

    • Anonyymi

      Nokia ei ole isoksi teknologiafirmaksi ollenkaan kallis, markkina-arvo 17 miljardia. Tämä on itse asiassa pilkkahinta, etenkin kun toimiala on näin keskeinen ja jopa strategisesti tärkeä. Se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö kurssi voisi vieläkin laskea. Kurssilasku ei ole ongelma omalla rahalla sijoittavalle, jos hermo pitää, mutta se voi olla ongelma velkarahalla sijoittaneelle, jolla osakkeet ovat velan vakuutena. Sprintin ja T-Mobilen fuusion varmistuminen USA:ssa nostanee tunnelmia, kunhan viimeinen este (osavaltioiden kanne) läpäistään.

    • Anonyymi

      5G tulee ja sen jälkeen 6G. Nokia pyörii alle neljässä eurossa, toivottavasti keväällä nousee.

    • Anonyymi

      Mietin samaa... kun n jo pohjakosketus saatu ja 5g tulilla, niin Nokialla on siirrytty kaikki paukut tähdätty 5g läpilyöntiin. Suosittelen ostamaan.

      Vinkkivinkki

      • Anonyymi

        Kyllähän kurssi varmasti tulee nousemaan vaikka nokian tulos ei välttämättä nousisikaan.

        Kun riittävän moni uskoo että nousua on odotettavissa, perusteluna se, että nousua on odotettavissa, kurssi tulee nousemaan.

        Itse en koskisi pitkällä kepilläkään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Korona aikana kuulemma 4G verkko riittää hyvin.


    • olen ostanut Nokiaa lähes 10 kertaa, viimeksi silloin kun meidän pressakin osti , pidin kyllä yllättävän kauan sillä kertaa, pidin yli 2 vuotta.
      nyt olen odotellut että laskis alle 2 e, se on ehdoton maksimi meille.

      • Anonyymi

        Hinta pyörii sitkeesti 3€ hujakoilla, mitä tehdä, ostaa rommauttaisi muutamalla tonnilla noksua?
        Jos olis raketti vielä, ehkä ei.


    • Anonyymi

      Nokia elää muistoissa. Myykää pois ja unohtakaa. Oikea taso on alle euron.

    • Anonyymi

      Nokia käy alle kahdessa eurossa lähiaikoina. Äkkiä myyntiin ja sitten taas halvalla kyytiin.

    • Anonyymi

      Möin vasta 4700 kpl Noksua pois 900 euron tappiolla, nyt tappio olisi 1500. Ostan sitten takaisin kun menee ylämäkeä.

    • Anonyymi

      Nokiaa ei ole koskaan viisasta pitää kauaa, ostaa kun on halpaa, myy pois kun saa 5% puhdasta voittoa. Tuo tapahtuu joskus 3 kk aikana, useimmiten 6 kk aikana.

    • Anonyymi

      Nyt on nokian omistajilla jännää, kurssi menee vastavirtaan ja on plussalla. Jotain on tekeillä, voi tulla 100% nousu. Tai sitten tästä tulee pannukakku.

      Noksun arvoan on vain 20 miljardia, Teslan päivävaihto.

    • Anonyymi

      Tässä on nyt se nousu jota on odotettu, onnea niille jotka ovat mukana!!! Seuraavaan menee taas 10 vuotta.

    • Anonyymi

      Sanonpahan vaan että toi jenkkisivusto on ostajana harhautusta. se on Tesla joka ostaa. Nokia tukee sitä sateliittijuttua. 30 egee on kohta hinta.

      • Anonyymi

        Pitää vallata niin ettei tartte liputtaa. Sen saa halvemmalla näin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4140
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4022
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3874
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2667
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2455
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2052
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1920
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1579
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe