Olen eronnut 5.5 vuotta sitten. Exäni kohteli minua hyvin passiivis-agressiivisesti ja tein hänen kanssaan lapset. Luulin että avioliittomme kestäisi ikuisesti, mutta ei. Nyt tajuan olevani epäilevä koko 19 vuoden kestäneestä suhteesta. Tuntuu kuin kaikki olisi valhetta ja olen ihan kiehumispisteeessä kun vaan joudunkin luovuttamaan hänelle taas lapseni. En vain tiedä miten tästä ajoittain nousevasta vihasta pääsisi eroon. Haluan tästä tunteesta eroon nyt
Kun elämä tuntuu valheelta
3
157
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siitä tunteestä pääse eroon ennen kuin lapset ovat täysikäisiä. Josko silloinkaan.
Emme olleet noin pitkään yhdessä mutta tarpeeksi kauan kerätäkseen itsensä täyteen inhoa ja raivoa.
Opettele itsehillintää ja tunteen sivuun laittamista. - Anonyymi
Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta läheisellä ihmisellä oli 15v liitto narsistisen miehen kanssa ja olemme puhuneet siitä paljon. Hän pääsi ajan kanssa yli siitä vihasta ja katkeruudesta. Uusi hyvä mies ja aika auttoivat häntä siinä. Hän kävi myös juttelemassa hetken aikaa terapiassa siitä suhteesta, mutta koki ettei se oikeastaan auttanut. Joitain varmaan auttaa puhuminen ammattilaiselle tai sitten ihan jollekin läheiselle. En osaa auttaa paremmin mutta voit varmasti päästä tuosta eroon kun läheisenikin pääsi. Ja muista että maailmassa on paljon hyviäkin miehiä.
Tsemppiä sinulle!- Anonyymi
Toivottavasti. Sain vain koko liittomme ajan kuulla mitä tein väärin ja kun aloin vaatimaan jotain vaikka imurointia niin mies aloitti selittämään kun ei voi tehdä sitä tätä ja tota. Odotin esikoista ja ja hän ilmoitti ettei voi olla hyvin imuroitu kun lattialistat eivät ole putsattu. Ugh! Nousee taas kiukku, mutta näitä riittäisi. Niitä on ja paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973