Ystäväni on alkoholisti, mutta ei myönnä sitä. Kaveri puhuu juomisesta koko ajan, myy tavaroita jotta saisi juotavaa, hän juo itsensä aina huonoon kuntoon. Ollaan koko kaveriporukalla mietitty miten pystyttäis puuttumaan sen toimintaan. Olisko vinkkejä.
ystäväni on alkoholisti
Anonyymi
3
188
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisit siis hänen lopettavan juomisen. Se ei ikävä kyllä tule onnistumaan ennen kuin hän sitä itse haluaa.
- Anonyymi
Ei meitä/heitä voi pelastaa kukaan ulkopuolinen. Vain hän itse pystyy siihen.
- Anonyymi
Oletteko yrittäneet puhua vakavasti asiasta sen kaverin kanssa? Voisitte yrittää kysellä miksi hän juo niin paljon ja kertoa hänelle että te muut olette aidosti huolissanne. Ja voitte tietysti häneltä kysyä että haluaako hän apua, ja sanoa että olette tukena jos haluaa. Se saattaa auttaa kun ilmaisee huolensa, ihminen havahtuu että joku välittää hänestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826