KOVA HINTA

Anonyymi

Maksoin juuri yli 200e puolen vuoden TEHY jäsenyydestä. Ja olen siis keskituloinen lähihoitaja, yksinhuoltaja.

Aika suolainen hinta kaiken sen päälle mitä verottaja vie ja kaiken maailman muut siivut mitä viedään ennen nettopalkkaa. Todellinen palkka on pieni.

Mietin vaan että ollaanko me suomalaiset aivan idiootteja kun maksetaan 400e vuodessa aivan tyhjästä? Suurinosa ei varmaan edes tajua tätä koska summan vie palkanlaskija suoraan palkasta. Sitten ihmeteellään vaan pientä palkkaa.

Mietin tässä pitäisikö liitosta lähteä lätkimään ja ostaa ensi vuonna perheelle ennemmin lämpimät kunnon talvivaatteet sillä 400 eurolla. Nyt niihin yritetään säästää.

Ihmeessä kertokaa mihin liittoon kuulutte ja paljonko maksatte vuodessa. En ole saanut tehyltä mitään ja 4 vuotta jo maksanut noin 400e vuodessa. Olisin käytännössä siis 1600e rikkaampi nyt jos olisin laittanut saman summan rahastoon. Käytännössähän hoitaja ei voi olla suomessa työtön ja kaiken kukkuraksi olen vakituisessa työsuhteessa kuten moni muukin tunnollisesti älyttömiä maksuja maksava. Ainut syy miksi olen liitossa on vastuuvakuutus, jos jotain sattuu niin saisin liitolta lakimiehen. SUPERiin kuuluvilla tilanne on vielä muutaman euron huonompi koska jäsenyys maksaa 1,2% eli 0,1% enemmän.

Siinä vaiheessa kun ihminen taistelee omasta selviytymisestä perheen kanssa ihan joka päivä, arjessa. Ei huvita ajatella mitä tehy nyt kaavailee vuoden päähän. koska se ei tule konkreettisesti olemaan mitään mikä auttaa mun perheen arjessa millään tavalla. Saati olla sitten siinä maksumiehenä 400e vuodessa niin on puheenjohtajallakin varaa pukeutua joka päivä marimekon eri hameeseen.

Jos täällä on joku viisas niin kertokaa niin keskustelua kiitos!

1

<50

Vastaukset

• Liity loimaan kassaan niinku muutki Tehyläiset on tehneet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.