Tilasin muuttopalvelun Helpdorilta 1.11.2019

Anonyymi

Tilaus tehty pe 1.11.2019 aamulla ja oli sovittuna, että XL-paku 2 kantomiestä tulisivat klo 15-17. Maksu suoritettu etukäteen ja lähdin varastoon, josta muutto piti aloittaa. Jouduimme odottamaan puolitoista tuntia, jotta tulisivat paikalle. Mitään ei kuulunut eikä kukaan ilmoittanut mitään. Soitin moneen kertaan ja lupasivat soittaa takaisin, muttei soittaneet. Sitten minulle soitetaan, että kaksi tuntia ei riitä ja pitää varata vähintään 4 tuntia pääsevät paikalle vasta klo 20 aikaan. Muutto ei siis onnistunut ja jouduin tekemään peruutuksen ja reklamaatio, jotta saan rahani takaisin. Eivät puhuneet hyvityksestä mitään, tuosta turhasta odottelusta. TODELLA HUONOA MUUTTOPALVELUA TUO HELPDOR!

4

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä on niin helppo lytätä anonyymisti.
      Kaikkea lukemaansa ei kannata uskoa.
      On sanonta:"Vieraat tekevät juhlat", mutta yhtä hyvin voisi sanoa; asiakkaat muotoilevat palvelun.
      Jos itse pitää tilatessaan huolta siitä, että tekee sellaisen sopimuksen, joka raukeaa heti, jos palveluntarjoaja ei numerosta vastaa. Niin, luulen, että tuo (liika) odottaminen ja muu pliirum-plaarum jäisi vähemmälle.

      • Anonyymi

        no nyt sieltä löyty puolustaja.kusessa olette koko firman porukka vielä


    • Anonyymi

      Olin tilannut 26.2.22 muuttoauton klo 12. Muutto oli omakotitalosta kerrostalon 3. kerrokseen. Sain klo 9 jälkeen puhelun, jossa mieshenkilö selitti huonolla englanninkielellä, että muuttoautosta oli rengas hajonnut ja he pystyvät tulemaan vasta klo 17-18, korvaukseksi he tarjosivat kolmea muuttomiestä. Selitin, että meidän täytyy olla ulkona talosta klo 17 mennessä. He lupasivat tulla 12.30-13.00. Heitä ei kuulunut. Soitin ja he kertoivat olevansa tulossa Kouvolasta, jonne oli pidempi matka, mitä he olivat luulleet. He lupasivat tulla klo 13.45. Jouduimme ottamaan vuokralle pakettiauton ja pestaamaan toisia muuttomiehiä. Tästä koitui meille 150 euron kustannukset. Helpdorin muuttomiehet tulivat klo 14 jälkeen pienellä pakettiautolla, vaikka piti olla kuorma-auto. He syyttivät, että minulla on liikaa tavaraa. Kaksi apumiestä oli hyvin nuoria, toinen alaikäinen, heitä johti vanhempi mies. He selittivät, ettei ole väliä, minkäkokoisella autolla he ovat, koska lastaaminen ja kuorman purku sujuisivat samalla lailla. He alkoivat lastaamaan pienempiä tavaroita, vaikka isommista huonekaluista piti aloittaa. Isommat huonekalut eivät olisi edes mahtuneet heidän autoonsa. Kerrostalon pihalla he alkoivat valittamaan, että he tarvitsevat hiekoitushiekkaa, koska heillä oli kesäkengät. Hiekoitushiekkaa ei ollut. He jättivät alaikäisen apumiehen muuttokohteeseen auttamaan, mutta tämä kantoi vain muutaman laatikon vanhemman miehen ja toisen pojan poistuttua. Hän alkoi sitten pelaamaan kännykällään. Kun miehet palasivat muuttokohteeseen, he sanoivat kellonajan, jolloin he lopettavat työt, koska aika tulee täyteen. He veivät toisen kuorman, joka jäi pestaamiemme lisämuuttomiesten kannettavaksi 3. kerrokseen. Muuttomiehistä vanhin käytti huomattavan osan muuttoaikaa syyttelemiseen, riitelyyn ja selittelyyn, joka vähensi työaikaa. Suurta vaikeutta aiheutti se, että muuttomiehet puhuivat vain tosi huonoa englantia. Määränpäässä miehet valittelivat, että hissi on liian pieni ja kierreportaissa on hankala kantaa isoja tavaroita kuten sänkyä, vaikka he eivät edes joutuneet kantamaan isoja huonekaluja. Päämies uhkaili lisäksi tytärtäni, että me joudumme maksamaan ylimääräistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe