Sen verran nimimerkki nazillani olen kerännyt kommentteja joka osoittaa että kirjoituksistani pidetään tai niitä vihataan tai muuten vain niihin otetaan kantaa.
Tämä reilun puolen vuoden aikana jolloin tämä uusi nimimerkkini on ollut 28x:n sijaan.
Kaikki eivät ole tulleet täältä Pattaya- palstalta vaan kirjoittelen joskus harvakseltaan ydinvoima- palstalle koska en sitä kannata.
Myös erilaiset salaliitot ovat sydäntäni lähellä ja siellä käyn useinkin ajatuksia herättämässä ja toisin ajattelijoita ärsyttämässä.
Näin juhlapäivänä haluan kiittää kaikkia jotka kirjoituksiini ovat ottaneet kantaa.
10 008 kommenttikertaa !
9
<50
Vastaukset
mun kuksaa katottiin melkein kolkyt kertaa aijaassa..
- Anonyymi
11 minuuttia!!!!!!!
- Anonyymi
Toisia ärsyttävä helposti itse alahuuli lerpallaan ja tarvitsee myös peppusen, pattayan rakkaan perushenkilö.
- Anonyymi
ilmainen rakkaus kuitenkin kukoistaa Suomessa aina vaan!
Nyt lähtee ja ihan ilmaiseksi selostuksen kera!
https://www.ruutu.fi/video/2228231
Oi ei... - Anonyymi
Kommentteja tulee, kun kaikkki ei pääse peppusseen kiittämään!
- Anonyymi
Kiitokset nazi ja 28x upeista keskusteluista
- Anonyymi
Todellakin ja aloitukset ja omat siniset ja anokommentit, sekä omat muut siniset, niin onhan siinä pojulla internet elämää.
- Anonyymi
Ja sinullako ei ole internet elämää.? Tänäänkin vähintäin 16 tuntia.
Teillä "siellä thaimaassa" kello on muuten 2.30 am.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinullako ei ole internet elämää.? Tänäänkin vähintäin 16 tuntia.
Teillä "siellä thaimaassa" kello on muuten 2.30 am..Onnea Nazille merkkipäivän johdosta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2715870Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651929- 1801730
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131171Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561057Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71036Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41951RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49931Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288922