Olen parisuhteessa oleva mies. Nyt vanhemmiten naidessa tulee ajateltua, että toinen mies olisi kimpassa mukana! En ole tietenkään ole sitä uskaltanut sanoa puolisolleni.
Oko normaalia, että ns, hetero mies alkaa kiihoittua myös tyttöilevistä miehistä?
Kysymys onko muita samoin kiihoittuvia?
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen bi ja kuvittelen usein vaimoni mieheksi seksin aikana, eteenkin takaapäin naidessa. Vaimollani on lyhyet hiukset ja olen pyytänyt, ettei kasvata pitkiä (toki hän itsekin pitää helpoista lyhyistä hiuksista).
Olen muutaman kerran kysellyt vaimon halukkuutta ottaa toinen mies kimppaan, mutta ei ole halunnut. Vaimo tietää, että olen bi.
Kyllähän tuo sinun fantasiasi kertoo ainakin bi-uteliaisuudesta, se, että kannattaako se pitää fantasiana tai siitä kertoa vaimollesi, riippuu monesta asiasta. Mä olen kanssa pitkään haaveillut parin seurasta..... vaimon kanssa naidessa välillä sormetan molempia reikiä samaan aikaan ja kyselen että jos olisikin kaksi kullia sormien tilalla...... ei ole innostunut mutta itse haluaisin kyllä kokeilla. Muutaman kerran olen imenyt tekokalua joka on ollut vaimon sisällä.....
- Anonyymi
Samoin myös ns. heteromies täällä. Uskoisin, että aika yleistä myös kiihoittua
omasta sukupuolesta ns. fantasioiden. Sehän tuo vaan lisää kiihoketta hyvään seksiin.Olisihan ihan mahtavaa päästä jonkun parin kanssa touhuumaan ihan vaikka katsojan rooliin ekaksi.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804