Ikääntyminen

Olen 67-vuotias. Tiukkaa tekisi, että pystyisin tekemään työtä 8h. Terve olen. Voimat vaan ovat vähentyneet. Mikä on sinun kokemuksesi suurinpiirtein tuolla ikää? Kerro.

6

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennen tuon ikäisenä tehtyjä suolistosyövän leikkauksia olin paremmassa kunnossa kuin vuosikymmeniin. 10 vuotta aikaisemmin toteuttamani eläköityminen oli mahdollistanut terveyden ja kunnon hoitamisen.

Seuranneiden parin tervehtymis- ja kuntoutumisvuoden jälkeen olen jälleen kunnossa.
      Nyt, 76v ikäisenä en voi valittaa fyysistä kuntoani mutta lähimuisti alkaa pätkimään.
      Vaimoni väittää, että lahoan nopeammin ylä- kuin alapäästä.

• Anonyymi

65 vuotias ja sama tilanne. Hirvittää ajatus että joku vuosi sitten tein 17 tunnin työpäiviä melko kuumassa. Pidempiäkin oli ollut tarpeen tehdä, mutta se oli kiellettyä.
      Seksihalun hiipumisesta voi päätellä että olo johtuu testosteronin alhaisesta määrästä.

• Anonyymi

Testotaso! Juuri tuon ikäisenä alkoi rankempi fyysinen kuormitus syömään miestä ja vaatimaan pitempiä palautumisrupeamia. Testotason , S-Testo 12 oli liian korkea tk-lääkärin mielestä mutta ykstyiseltä sain geelireseptin jonka testogeeliä tai Trostania olen käyttänyt viimeiset 11 vuotta. Oma tuotanto ei ole pysähtynyt eikä edes selvästi heikentynytkään joten kyse on täydennyksestä.
        Herkkähipiäiset ovat tulleet silmilleni myönteisten kokemuksieni vuoksi.

• Anonyymi

Olen samanikäinen, elelen niinkuin ennenkin, en Siirry vanhuksen ikääntymisvoivotteluun, moottoripyöräilyä, nussimista ja urheilua, kaikki sujuu toistaiseksi.

• Anonyymi

Ei sitä niinkö jaksa kun sen aikaa että hiki valuu ja tärisee paikat hapoilla.

• Anonyymi

Raataminen alkaa välillä väsyttämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5724
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1887
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1339
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1139
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1105
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1047
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      66
      1019
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      142
      1003
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      958
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      955
    Aihe