Olen 67-vuotias. Tiukkaa tekisi, että pystyisin tekemään työtä 8h. Terve olen. Voimat vaan ovat vähentyneet. Mikä on sinun kokemuksesi suurinpiirtein tuolla ikää? Kerro.
Ikääntyminen
6
250
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen tuon ikäisenä tehtyjä suolistosyövän leikkauksia olin paremmassa kunnossa kuin vuosikymmeniin. 10 vuotta aikaisemmin toteuttamani eläköityminen oli mahdollistanut terveyden ja kunnon hoitamisen.
Seuranneiden parin tervehtymis- ja kuntoutumisvuoden jälkeen olen jälleen kunnossa.
Nyt, 76v ikäisenä en voi valittaa fyysistä kuntoani mutta lähimuisti alkaa pätkimään.
Vaimoni väittää, että lahoan nopeammin ylä- kuin alapäästä. - Anonyymi
65 vuotias ja sama tilanne. Hirvittää ajatus että joku vuosi sitten tein 17 tunnin työpäiviä melko kuumassa. Pidempiäkin oli ollut tarpeen tehdä, mutta se oli kiellettyä.
Seksihalun hiipumisesta voi päätellä että olo johtuu testosteronin alhaisesta määrästä.- Anonyymi
Testotaso! Juuri tuon ikäisenä alkoi rankempi fyysinen kuormitus syömään miestä ja vaatimaan pitempiä palautumisrupeamia. Testotason , S-Testo 12 oli liian korkea tk-lääkärin mielestä mutta ykstyiseltä sain geelireseptin jonka testogeeliä tai Trostania olen käyttänyt viimeiset 11 vuotta. Oma tuotanto ei ole pysähtynyt eikä edes selvästi heikentynytkään joten kyse on täydennyksestä.
Herkkähipiäiset ovat tulleet silmilleni myönteisten kokemuksieni vuoksi.
- Anonyymi
Olen samanikäinen, elelen niinkuin ennenkin, en Siirry vanhuksen ikääntymisvoivotteluun, moottoripyöräilyä, nussimista ja urheilua, kaikki sujuu toistaiseksi.
- Anonyymi
Ei sitä niinkö jaksa kun sen aikaa että hiki valuu ja tärisee paikat hapoilla.
- Anonyymi
Raataminen alkaa välillä väsyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263244Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122419Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.832314Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062044Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461528Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251437Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126