Ikääntyminen

Olen 67-vuotias. Tiukkaa tekisi, että pystyisin tekemään työtä 8h. Terve olen. Voimat vaan ovat vähentyneet. Mikä on sinun kokemuksesi suurinpiirtein tuolla ikää? Kerro.

6

257

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennen tuon ikäisenä tehtyjä suolistosyövän leikkauksia olin paremmassa kunnossa kuin vuosikymmeniin. 10 vuotta aikaisemmin toteuttamani eläköityminen oli mahdollistanut terveyden ja kunnon hoitamisen.

Seuranneiden parin tervehtymis- ja kuntoutumisvuoden jälkeen olen jälleen kunnossa.
      Nyt, 76v ikäisenä en voi valittaa fyysistä kuntoani mutta lähimuisti alkaa pätkimään.
      Vaimoni väittää, että lahoan nopeammin ylä- kuin alapäästä.

• Anonyymi

65 vuotias ja sama tilanne. Hirvittää ajatus että joku vuosi sitten tein 17 tunnin työpäiviä melko kuumassa. Pidempiäkin oli ollut tarpeen tehdä, mutta se oli kiellettyä.
      Seksihalun hiipumisesta voi päätellä että olo johtuu testosteronin alhaisesta määrästä.

• Anonyymi

Testotaso! Juuri tuon ikäisenä alkoi rankempi fyysinen kuormitus syömään miestä ja vaatimaan pitempiä palautumisrupeamia. Testotason , S-Testo 12 oli liian korkea tk-lääkärin mielestä mutta ykstyiseltä sain geelireseptin jonka testogeeliä tai Trostania olen käyttänyt viimeiset 11 vuotta. Oma tuotanto ei ole pysähtynyt eikä edes selvästi heikentynytkään joten kyse on täydennyksestä.
        Herkkähipiäiset ovat tulleet silmilleni myönteisten kokemuksieni vuoksi.

• Anonyymi

Olen samanikäinen, elelen niinkuin ennenkin, en Siirry vanhuksen ikääntymisvoivotteluun, moottoripyöräilyä, nussimista ja urheilua, kaikki sujuu toistaiseksi.

• Anonyymi

Ei sitä niinkö jaksa kun sen aikaa että hiki valuu ja tärisee paikat hapoilla.

• Anonyymi

Raataminen alkaa välillä väsyttämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1500
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1180
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    7. 52
      680
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe