Olen 67-vuotias. Tiukkaa tekisi, että pystyisin tekemään työtä 8h. Terve olen. Voimat vaan ovat vähentyneet. Mikä on sinun kokemuksesi suurinpiirtein tuolla ikää? Kerro.
Ikääntyminen
6
184
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen tuon ikäisenä tehtyjä suolistosyövän leikkauksia olin paremmassa kunnossa kuin vuosikymmeniin. 10 vuotta aikaisemmin toteuttamani eläköityminen oli mahdollistanut terveyden ja kunnon hoitamisen.
Seuranneiden parin tervehtymis- ja kuntoutumisvuoden jälkeen olen jälleen kunnossa.
Nyt, 76v ikäisenä en voi valittaa fyysistä kuntoani mutta lähimuisti alkaa pätkimään.
Vaimoni väittää, että lahoan nopeammin ylä- kuin alapäästä. - Anonyymi
65 vuotias ja sama tilanne. Hirvittää ajatus että joku vuosi sitten tein 17 tunnin työpäiviä melko kuumassa. Pidempiäkin oli ollut tarpeen tehdä, mutta se oli kiellettyä.
Seksihalun hiipumisesta voi päätellä että olo johtuu testosteronin alhaisesta määrästä.- Anonyymi
Testotaso! Juuri tuon ikäisenä alkoi rankempi fyysinen kuormitus syömään miestä ja vaatimaan pitempiä palautumisrupeamia. Testotason , S-Testo 12 oli liian korkea tk-lääkärin mielestä mutta ykstyiseltä sain geelireseptin jonka testogeeliä tai Trostania olen käyttänyt viimeiset 11 vuotta. Oma tuotanto ei ole pysähtynyt eikä edes selvästi heikentynytkään joten kyse on täydennyksestä.
Herkkähipiäiset ovat tulleet silmilleni myönteisten kokemuksieni vuoksi.
- Anonyymi
Olen samanikäinen, elelen niinkuin ennenkin, en Siirry vanhuksen ikääntymisvoivotteluun, moottoripyöräilyä, nussimista ja urheilua, kaikki sujuu toistaiseksi.
- Anonyymi
Ei sitä niinkö jaksa kun sen aikaa että hiki valuu ja tärisee paikat hapoilla.
- Anonyymi
Raataminen alkaa välillä väsyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3188170Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1006418Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743693- 732622
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402500- 452363
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222206- 1122082
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481595